Ja daar ben ik dus ook niet bang voor, maar ik koop gewoon altijd zo gauw de verkoop start mijn kaartje, kan ik het geld ook niet meer ergens anders aan uitgeven. Ik heb het kaartje dus alleen nog niet gekocht omdat het nog een beetje een gedoe met vrienden is. Maar het is wel bijna zeker dat we gaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:18 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Q-base is nog nooit uitverkocht geweest en wordt ook nooit uitverkocht omdat ze het terrein zo groot mogen maken als Q zelf wil..
Coen is echt een held, hij fixt de website voor Twisted ook weerquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:14 schreef StM het volgende:
Qreative Design heeft trouwens ook weer een site afgeleverd: http://www.kevinkaos.nl/
Zeker waar, maar ik gebruik dit topic ook altijd als uitlaadklep van mijn ongenoegen...quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:14 schreef StM het volgende:
Achja ik heb me er ook te vaak druk om gemaakt maar inmiddels heb ik het opgegeven en me voorgenomen er een zo groot mogelijk feest van te maken en uit mn dak ga ik er toch wel opHet enigste wat ik er mee bereikte om me er aan te irriteren was dat ik mn eigen plezier verziekte, de rest trekt zich er toch niks van aan. En er op schelden doe ik wel thuis en onderling bij vrienden etc. Ja de scene is sterk aan verandering onderhevig en nee wij kunnen daar toch geen invloed op uitoefenen.
Ik had juist een stille hoop dat het nog wel een fatsoenlijke top 25 zou worden, omdat de gemiddelde dagjesmens de moeite neemt om op de q-dance site te kijken, laat staan te stemmen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dit bevestigt voor mij wel weer waarom ik het doorsnee hardstylepubliek uitkots.
Mensen die enkel showtek,Hhz, frontliner,BH kennen en als je de naam Zatox of Activator laat vallen je aankijken alsof ze water zien branden. Zulke mensen moet je geen stemrecht geven, stelletje herten dat het zijn.
Ideaal!quote:Voor de mensen die al een kaartje hebben, ik denk dat dat een mooie eetpauze is...
Een moooie instelling, ik zou willen dat ik dat ook kon;) Maar daar irriteer ik me dan weer net teveel voorquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:56 schreef StM het volgende:
heb me voorgenomen om ook gewoon op dat soort sets zoveel mogelijk uit mn dak te gaan, ondanks dat ik vind dat hij redelijk de scene verziekt.
Eens met deze manquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:37 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Had (onterecht) nog goede hoop omdat in de voorselectie nog genoeg pareltjes zaten maar het is echt een 2008-2010 hitjesparade geworden. Jammer...
Volgens mij is Boy nog op vakantie...quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:41 schreef T-Force het volgende:
Dat doet mij eraan denken. Boy, hoe zit het met dat shirtje? Is het mogelijk dat ik deze nog voor Ground Zero (3 juli) heb?
Vandaar dat ik al zolang niks meer gehoord heb van Boy! Iemand die weet tot wanneer hij weg is?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
Volgens mij is Boy nog op vakantie...
Dikke bleek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook deze vind ik weer gruwelijk vetquote:
Heeft niets met Dov te maken dit, die mixt het alleen aan elkaar... Dit is wat "het publiek" heeft gekozen...quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:25 schreef Noxa het volgende:
Dov ga je schamen!!!
Dat denk jij... ik geloof er geen snars van.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Heeft niets met Dov te maken dit, die mixt het alleen aan elkaar... Dit is wat "het publiek" heeft gekozen...
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:41 schreef T-Force het volgende:
Maar vandaag is het dubbel goed nieuws voor mij! Op de dag dat ik mijn rijbewijs haal komt Dikke Bleekuit als WEB. Het had zo moeten zijn. Ben nog steeds van mening dat dat het beste nummer uit 2010 is en blijft
Intractable_One-Dikke_Bleek_EP-XXXXXXX-XXXX-XX-XXXXXquote:
deze plaat gaat best welquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Crypsis, ik vind zijn nieuwste werk stukken minder sterk dan zijn eerste werk.
dat is inderdaad pijnlijk duidelijk geworden met deze lijstquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:39 schreef StM het volgende:
95% van het publiek kent niks ouders als dat van de afgelopen 2 jaar....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Heb zelf niks gestemd maar vind Get Hit toch wel een van de beste platen van afgelopen 2 jaar hoor, kan er nog steeds geen genoeg van krijgen.. Jammer om te zien dat zo'n lijst voor 80% door heftruckchauffeurs en metselaars wordt ingevuld, die alleen voor de bekende titels gaan.. De grootste misser is toch wel dat Immeasurably van de ezels niet in de lijst staat wat een schande zeg, als ik de titel van die plaat lees krijg ik al kippenvelquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:33 schreef ElDani het volgende:
Top 25 is gewoon voor 75% drama. Een aantal echte klassiekers (Prophecy, Her Voice, Followers, Pounding Senses, Cocaine MF, Rock Civil) gelukkig doorgebroken.
MMA, Nothing Else Matters en andere top 40 drama had ik wel verwacht.. Helaas iets te veel van het goeie.. En wat Natural of Get Hit daar doen? Vette platen, maar zeker geen top 25 waard.
En nog gefeliciteerd T-Force!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |