Brabantquote:Op zondag 20 juni 2010 23:32 schreef T-Force het volgende:
Verder vrijdagavond naar een lokaal feestje geweest met Nagoom & Dozer. Er waren in totaal 10 bezoekers gekomen (mijn vriendin en ik meegeteld) waardoor die 2 dwazen zoiets hadden van fuck it, we gaan keihard zuipen en dan nog proberen te draaienHet komt erop neer dat ik samen met Nagoom & Dozer plaatjes heb staan draaien
Was echt wel supergezellig! Had al de hele avond gebuurt met hun, nog best wat verhalen gehoord over dat die shit die laatst op het internet stond over HHZ en Scantraxx en Q-Dance. Volgens Dozer was dat echt allemaal waar en is dat de rede dat hij vrijwel nergens op feestjes staat geboekt. Verder blijkt The Prophet, HHZ, TBY echt superarrogante kerels te zijn. En omdat Dozer & Nagoom mijn vriendin zo leuk vonden wilden ze voortaan op gaan treden met haar als een soort van Gostosa, maar dan 1 die WEL kan draaien
Die mannen zijn kei gek, heeeeerlijk gewoon. Echt een topavond gehad
![]()
dat snap ik ook niet goed..quote:Op zondag 20 juni 2010 23:57 schreef poiuytr het volgende:
Meld me hier ook maar weer een keer. Lekkere line-up voor Decibel
Defqon was leuk feestje vorig weekend maar meer ook niet.
Wat betreft die kaartjes voor Decibel snap ik niet dat velen nog opzoek zijn, B2S heeft ruim van te voren bekend gemaakt dat de kaartjes aardig snel gingen en daarna heeft iedereen nog ongeveer 1 week te tijd gekregen.
Veel zijn pas echt overstag gegaan nadat de helden line-up bekend is gemaakt.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:57 schreef poiuytr het volgende:
Meld me hier ook maar weer een keer. Lekkere line-up voor Decibel
Wat betreft die kaartjes voor Decibel snap ik niet dat velen nog opzoek zijn, B2S heeft ruim van te voren bekend gemaakt dat de kaartjes aardig snel gingen en daarna heeft iedereen nog ongeveer 1 week te tijd gekregen.
En dat voor ¤ 10!quote:Op maandag 21 juni 2010 09:36 schreef Sethje het volgende:
Meneer Jones heeft ff een erg dikke birthday party gefixed![]()
Line-up
Area 1 (Beatstreet)
Jones
D-Block & S-te-Fan
Zatox
Wildstylez
Psyko Punkz
Frequencerz
Ran-D
Spana
Ruff J.
MC: Nolz
MC: DL!
MC: Dash.
Aea 2 (Kelderbar)
Pike
Drum DJ
The Vision
Mindcracker
The Z.
Brilliant
Phox
The Relighter
Ryfle
Distractor
Stanley3x0
J-twins
Noisecult
Vitellus
Soulshakerz
Echt een prachtige line upquote:Op maandag 21 juni 2010 09:36 schreef Sethje het volgende:
-knip-
Ik vind juist alleen de intro lekker, vooral het 2e deel(L)quote:Op maandag 21 juni 2010 09:59 schreef haakon het volgende:
blijf dat zo'n dik nummer vinden he, vanaf 2.30 ofzo
Dat heeft hij zeker goed gedaan!quote:Op maandag 21 juni 2010 09:36 schreef Sethje het volgende:
Line-up
Area 1 (Beatstreet)
Jones
D-Block & S-te-Fan
Zatox
Wildstylez
Psyko Punkz
Frequencerz
Ran-D
Spana
Ruff J.
MC: Nolz
MC: DL!
MC: Dash.
Aea 2 (Kelderbar)
Pike
Drum DJ
The Vision
Mindcracker
The Z.
Brilliant
Phox
The Relighter
Ryfle
Distractor
Stanley3x0
J-twins
Noisecult
Vitellus
Soulshakerz
Die staan heus niet tegelijk te mc'enquote:Op maandag 21 juni 2010 10:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Echt een prachtige line upOok leuk dat ze een zaal met onbekende namen hebben. Maar wat moet je met 3 MC's
![]()
Redelijk in de buurt dus ga er denk ik wel heen
Groundzero staat hij oa. Maar op de grote feesten zal je hem verder voorlopig niet meer tegenkomen.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dozer mag van mij echt wel vaker op feestjes geboekt worden...
En jij denkt dat dov dat niet allang weet?quote:Op maandag 21 juni 2010 08:11 schreef de_huig het volgende:
Brabant![]()
![]()
![]()
Hoe zat het ook weer met die kloon-check van the prophet en hhz..alleen hhz was een kloon toch?dus als dov hier nog meeleest dan kan dozer alle grote feesten in de rest van zn leven op zn buik schrijven.
Gelukkig is daar plek genoeg voor![]()
Hij wordt daar niet geboekt OMDAT hij op Ground Zero draait.. Q is een monopoliserende kutorganisatiequote:Op maandag 21 juni 2010 13:49 schreef T_Killer het volgende:
Ground zero is dan ook geen Q of B2S feest, en ik denk dat dat is wat T-Force bedoelt met het feit dat Dozer bijna nergens geboekt staat.
Het was echt geniaal, maar ik vind hun altijd geniaal. Eerst natuurlijk al mee dan genoeg gedronken bij het NL elftal. Aangekomen op mundial loop ik de bassist tegen het lijf, die herkende mijn dikke kop natuurlijk dus beetje buurten etc. Toen was Che Sudaka aan het spelen, een spaans punk bandje. Was wel redelijk heerlijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
Sethje hoe was Flogging Molly?
onzin, alphaverb en zany en nog wat andere goede namen staan er nu toch ook..quote:Op maandag 21 juni 2010 13:59 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Hij wordt daar niet geboekt OMDAT hij op Ground Zero draait.. Q is een monopoliserende kutorganisatieWel jammer dat ze de vetste feesten in handen hebben..
Klinkt goed iddquote:Op maandag 21 juni 2010 14:22 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het was echt geniaal, maar ik vind hun altijd geniaal. Eerst natuurlijk al mee dan genoeg gedronken bij het NL elftal. Aangekomen op mundial loop ik de bassist tegen het lijf, die herkende mijn dikke kop natuurlijk dus beetje buurten etc. Toen was Che Sudaka aan het spelen, een spaans punk bandje. Was wel redelijk heerlijk.
Ze hadden daar trouwens Jupiler dus het bier tempo ging alles behalve achteruit, toen begon Flogging om 18.00 te spelen en het is echt in een roes voorbij gegaan. Hier wat beelden
Scrum heb ik een keer op de zwarte cross gezien, ook vet idd!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:37 schreef haakon het volgende:
Scrum is net zoiets als Flogging MollyOok supergaaf ! Heb je ze nu 2 keer live gezien, echt te gek !
Op mn verjaardag in november nog naar Alter Bridge
[Nattedroommodus] Een Zatox albumquote:DJZatox
Rawstyle ep is almost ready we had just some problems with The art work . A new Dimension is for my Album
quote:As far as i heard and as far as he told me there will be different kinds of his style, some co-ops etc
* ReMcOrE is blij dat hij mensen inspireertquote:Op zondag 20 juni 2010 23:32 schreef T-Force het volgende:
Hallo! Hier ben ik wiedermet een post a la ReMcOrE!
waarom was het voor jou niet meer dan een leuk feestje dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:57 schreef poiuytr het volgende:
dat zeker!!quote:Op maandag 21 juni 2010 09:36 schreef Sethje het volgende:
wat zit er toch een gruwelijk drive in die plaatquote:
had ze beide nog niet geluisterd, maar deze klinkt wel aardig voor in het zonnetje met pils in de handquote:
eens met wat deze meneer zegt!!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:17 schreef T-Force het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom wil je dit op je album zetten? Ik heb helemaal niks tegen de man, maar die nummer is echt een typische 13-in-een-dozijn-plaat
Compleet mee eens! Outtro is overigens wel netjes, maar dat was het dan ook wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:17 schreef T-Force het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom wil je dit op je album zetten? Ik heb helemaal niks tegen de man, maar die nummer is echt een typische 13-in-een-dozijn-plaat
Complete heldigheid, kan er niets anders van maken!quote:
quote:Rawstyle ep is almost ready we had just some problems with The art work . A new Dimension is for my Album
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |