Ik was en ben van mening dat de zogenaamde RAWWW!!!!!!111!!! hardstijl gewoon niet groot genoeg is om 12 uur mee te vullen, dan horen we dadelijk weer 6x feel my fire, 4x fuck the rep. game en 11 x de A2 remix van yellow minute.....daar ben ik gewoon bang voor en aangezien dat nu ook al ieder weekend gebeurt zie ik niet waarom het met decibel ineens wel origineel zou zijnquote:Op zondag 20 juni 2010 13:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Een nieuw idee vooraf al een flop vinden![]()
Wanneer er in de rAUWniet aan de naam voldaan gaat worden en er idd geen verschil in draaistijl/platenkeuze is met bijv. de Euforia ...dan heb je recht om het idee in je review af te kraken
(edit; en dan nog ligt het eerder aan de DJ dan aan de organisator)
wat je vindt dat breng je naar de politiequote:
Hmm, zou je een vouwfiets mee naar binnen krijgen?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:18 schreef luckass het volgende:
Het wordt nog lastig om alles te zien op Decibel wat ik wil.
Nog niet op Decibel geweest, maar zijn de afstanden daar groter als op Defqon?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:23 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Hmm, zou je een vouwfiets mee naar binnen krijgen?
Nope juist wat makkelijker te belopen omdat de opstelling iets vierkanter is bij Defqon waar alle area's achter elkaar in een lange rij liggen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:44 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Nog niet op Decibel geweest, maar zijn de afstanden daar groter als op Defqon?
Dat gaat niet gebeuren. In tegenstelling tot Defqon sluit op Decibel altijd een HC dj afquote:Op zondag 20 juni 2010 15:05 schreef Grrommit het volgende:
Lekkere lijnEn dan zetten ze opeens neophyte in het midden van de middag net zoals bij Charly en Theo en is iedereen sip
Njah denk dat het een mooi feestje gaat worden en dat het vooral veel rondjes lopen wordt
Get in linequote:Op zondag 20 juni 2010 15:02 schreef haakon het volgende:
ja godverdomme !
Komt er nog een 2e verkoop ? Of heeft iemand nog kaartjes over of te koop voor een normale prijs ?
Die kinderstem aant beginquote:Op zondag 20 juni 2010 18:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat vinden we van de Riverside remix?
Ik vind die intro best wel vet eigenlijk.Niet cheesy, wel lekker hard.
De melodie daarna vind ik dan weer minder, vrij standaard. Maar die intro vind ik dus wel strak.![]()
Relaxe channel trouwens ook, dat FinestHardstylezz, veel nieuwe shit in HQ.
Mja... er mist iets.. kan nog niet plaatsen wat... Silver Nikan heeft wel meer van die 'geinige plaatjes' waar weinig 'echt verkeerd' aan is.. Vanaf 2.20min die melo vind k juist wel aardig.. niet speciaal, ook niet verkeerd.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:03 schreef Quyxz_ het volgende:
De melodie daarna vind ik dan weer minder, vrij standaard. Maar die intro vind ik dus wel strak.![]()
De house plaat vind ik niks en de intro deed me gelijk aan Let The Bass Kick HHZ remix denken, beetje hetzelfde geluid ofzo. Verder is 't een geinig plaatje, maar beetje dertien in een dozijn-gevoel.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:03 schreef Quyxz_ het volgende:
quote:
de line-up heeft zeker de potentie om het een vetter feest dan Defqon.1 te maken, gewoon knallen bij de Euphoria en Loudnessquote:
primaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:45 schreef T_Killer het volgende:
En Remco, ik zal van t weekend f vragen, laat ik het je wel weten
geen super plaat, maar toch ff binnengehaaldquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:03 schreef RiKe het volgende:
Bazzleggerz - Meet her at the bootlake 2008 is binnen te halen van de Alphaverb site
* ReMcOrE ookquote:Op zondag 20 juni 2010 02:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
2Sidez - God is nooit gereleased of wel? Die zou ik wel graag als webje gewild hebben
Intro is erg strak inderdaad, sowieso beter dan het origineel dat na 5 keer luisteren toch wel érg irritant werd. Melodie is ook weinig verheffend zoals je zegt, maa die intro, boh, daar kun je goed op stampen zeg...quote:Op zondag 20 juni 2010 18:03 schreef Quyxz_ het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:37 schreef Sc0tTy het volgende:
leuke viddie meid gaat goed losch :
( van wie is dat de vriendin ?
)
Ik weet, maar die mocht ik niet versturen met PM van onze geliefde MOD dus staat ie in het DJing topicquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:37 schreef Sc0tTy het volgende:
btw T-Force , ik heb de 150BPM mix nog niet in mn pm gehad![]()
Leuke afterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:31 schreef ElDani het volgende:
Aftermovie van Coone op Defqon.. Met een nieuwe track van hem: Million Miles. Klinkt echt helemaal goed! Veel energie erin!
SHOTGUN, ik had vorig topic al gevraagd als eerste om een kaartje voor normale prijsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:39 schreef Sethje het volgende:
Ik heb misschien nog een kaartje over voor de normale prijs....
Line-Upquote:
Ik vind hem helaas echt superbr33z4hquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |