Oh dan is dat hetquote:
i know that once in love you dont think of the devil who's inside..quote:
Moet je me niet volgen op Twitterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:16 schreef wonderer het volgende:
[..]Dat is de derde keer dat ik die mededeling van jou lees
Het kan verschillen... sommige scheidsrechters geven ze inderdaad alsof het ansichtkaarten zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het altijd zo met voetbal dat er zo veel kaarten uitgedeeld worden elke keer? Heb nog geen wedstrijd gezien die zonder kaarten was.
Okeequote:
Jij kan beter krijgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:35 schreef Deceit het volgende:
Ik heb hier een man zitten rond een jaar of 40.. en hij is zo en zo charmant.. en homo!
Zal ik mijn telefoonnummer achterlaten?
Nu al afkickverschijnselen van de drank?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je bek houwe (, kut)
ik mis PI's op de mobiele fok
DOEN!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:35 schreef Deceit het volgende:
Ik heb hier een man zitten rond een jaar of 40.. en hij is zo en zo charmant.. en homo!
Ik ben al bijna een uur van de drankquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu al afkickverschijnselen van de drank?
Ben je verliefd, oh nee wacht, dat is bij jou niet echt een onderscheidend criterium.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:35 schreef Deceit het volgende:
Ben nu aan het kijken, maar moet zo zelf trainen dus ga vanaaf verderquote:
sugar daddyquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:35 schreef Deceit het volgende:
oh die zijn dan altijd wel weer goed voor dingen die je anders nooit krijgt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |