pics?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg krullen... en niet van die mooie zoals Ang3l...
Statistieken voor je site. Is wel leuk, weet niet of het meer doet dan gewone stat-dingen op je server of zo. Bezoekers, waar ze vandaan komen, op welke zoektermen ze zoeken en alles.quote:
ohhhhhhh da's wel handig ja..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Statistieken voor je site. Is wel leuk, weet niet of het meer doet dan gewone stat-dingen op je server of zo. Bezoekers, waar ze vandaan komen, op welke zoektermen ze zoeken en alles.
't Is leuk om te zien hoe mensen op je site komen.quote:
Gewoon de tondeuze eroverheen gehaald?quote:
Nee zo kort ook weer niet... aantal maanden geleden wel eens heel erg kort geschoren maar ik hoor van mensen dat stekels me leuker staanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon de tondeuze eroverheen gehaald?
Foto?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee zo kort ook weer niet... aantal maanden geleden wel eens heel erg kort geschoren maar ik hoor van mensen dat stekels me leuker staan
Heb ik nietquote:
Misschien is dat de reden wel. Missen ze een kind. Niet dat ze met hun EIGEN kind (als ze die zouden hebben) naar bed zouden willen, maar met een soort surrogaat wel. Net zoals jonge jongens soms verliefd worden op een oudere man omdat ze een vaderfiguur missen. Dat mengt zich dan met de "gewone" aantrekking.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:37 schreef Xiance het volgende:
ik snap echt niet waarom mannen van 50 altijd op jochies beneden de 25 vallen
my god.. dat had je kind kunnen zijn!
Moet je makenquote:
Ik ben niet fotogeniekquote:
hmz.. maar dan zou je kunnen stellen dat er van sex geen sprake zal zijn. (als ze een eigen kind missen)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden wel. Missen ze een kind. Niet dat ze met hun EIGEN kind (als ze die zouden hebben) naar bed zouden willen, maar met een soort surrogaat wel. Net zoals jonge jongens soms verliefd worden op een oudere man omdat ze een vaderfiguur missen. Dat mengt zich dan met de "gewone" aantrekking.
Zoals ik al zei, het is niet ALLEEN vadergevoelens. Het kan best zijn dat ze gewone lust en verliefdheid en houden van daarmee combineren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
hmz.. maar dan zou je kunnen stellen dat er van sex geen sprake zal zijn. (als ze een eigen kind missen)
terwijl op datingsites vaak wel gevraagt word om een jongere jongen waar ze sex mee kunnen hebben..
ik projecteer mijn latente vader-gevoelens ook wel eens op mn nichtjes, maar je zal bij mij echt nooit "zoek lekkere 15jarige voor hete sex" zien staan
dan block je haar tochquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:56 schreef Xiance het volgende:
wheeeeeeeeeeeee mn moeder heeft ontdekt dat ze me ook kan msn'en als de radio hard staat
Het brein en onderbewuste doen rare dingen soms hoor, dat JIJ dat anders ervaart (of iets anders ervaart en niet dezelfde gevoelens deelt) betekent niet dat iedereen dat doet. Ik dacht dat het wel algemeen bekend was (of in ieder geval vaak gezegd) dat mensen die een vaderfiguur missen oid daar onbewust naar op zoek gaan in hun partner.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
hmz.. maar dan zou je kunnen stellen dat er van sex geen sprake zal zijn. (als ze een eigen kind missen)
terwijl op datingsites vaak wel gevraagt word om een jongere jongen waar ze sex mee kunnen hebben..
ik projecteer mijn latente vader-gevoelens ook wel eens op mn nichtjes, maar je zal bij mij echt nooit "zoek lekkere 15jarige voor hete sex" zien staan
oh het brein doet idd vreemde dingenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het brein en onderbewuste doen rare dingen soms hoor, dat JIJ dat anders ervaart (of iets anders ervaart en niet dezelfde gevoelens deelt) betekent niet dat iedereen dat doet. Ik dacht dat het wel algemeen bekend was (of in ieder geval vaak gezegd) dat mensen die een vaderfiguur missen oid daar onbewust naar op zoek gaan in hun partner.
Kan ook wel. Misschien zit er wel een soort prestige bij. Kijk mij nog jong kunnen scoren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh het brein doet idd vreemde dingen
maar zou het niet een heel klein beetje kunnen dat het komt omdat homo's bang zijn om oud te worden?
Jeugd is natuurlijk evolutionair gezien ook aantrekkelijk (meeste kans op nakomelingen).quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh het brein doet idd vreemde dingen
maar zou het niet een heel klein beetje kunnen dat het komt omdat homo's bang zijn om oud te worden?
Whehe, dat is dan wel ironisch als dat instinct er bij mannen(homo's) ook in zit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jeugd is natuurlijk evolutionair gezien ook aantrekkelijk (meeste kans op nakomelingen).
precies!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan ook wel. Misschien zit er wel een soort prestige bij. Kijk mij nog jong kunnen scoren.
Ik wil ook jong, maar niet te jong. En ik ben nog lang niet oudquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan ook wel. Misschien zit er wel een soort prestige bij. Kijk mij nog jong kunnen scoren.
altijd goed om invloedrijke vrienden te hebbenquote:
Kun je meteen vragen of ie mijn boek al gelezen heeft, omdat daar zo'n lekker recept in staatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
altijd goed om invloedrijke vrienden te hebben
dat kun je hem best zelf vragenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je meteen vragen of ie mijn boek al gelezen heeft, omdat daar zo'n lekker recept in staat
wel een stap omhoogquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
Bizar, ik ben vandaag benaderd of ik op de kandidatenlijst wil voor provinciale staten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga woensdag naar westkaai op dit festival, heb dit ooit als stageproject geregisseerd, ben benieuwd naar hun visieNiet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Ik dans in de show met een meisje dat mijn kind had kunnen zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:37 schreef Xiance het volgende:
ik snap echt niet waarom mannen van 50 altijd op jochies beneden de 25 vallen
my god.. dat had je kind kunnen zijn!
Roepen dat je ongelukkig bent maakt niemand gelukkiger.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:18 schreef Dosadi het volgende:
ik ben ongelukkig
ik moet niet naar ongelukkige muziek luisteren
ik doe Powderfinger's Odyssey Number Five in de ban!
Je arme oude botten!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:33 schreef Ang3l het volgende:
Getraind van 18:30 tot 22:30 ... zegt ie: Kunnen jullie de volgende keer wat eerder komen of langer blijven?
Say whut?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |