Ohh jaaa geweldige film..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
The Descent vond ik wel spannend tot het moment dat je die mensen/wezens zag. Ik vond dat beklemmende claustrofobische gevoel in het begin veel spannender.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar dta ik een sociaal leven heb en dat dus alles om MIJ heen gepland wordt dat zijn we inmiddels wel gewend! Nou begin jij ook al meneer ik verhuis naar het noorden boven die stomme rivieren en denk ineens dat ik ook sociaal hip wenselijk moet zijn!
Waarom gebeurt hier dat niet?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Wat schattig. Die nieuwe [singles] reageert meteen als ik zeg dat ie zwemkledingfoto's moet posten omdat uie nieuw is en dat ik hem dan moet keurenEN de rest van het topic werpt hem ook meteen voor mijn voetjes.
Niet alleen voor Ang3l hoor!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Hollander87, jij bent nieuw, post eens zwembadkledingfoto's voor Ang3l!
Oh da's ongeveer hetzelfde gevoel dan wat ik bij Signs had...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
The Descent vond ik wel spannend tot het moment dat je die mensen/wezens zag. Ik vond dat beklemmende claustrofobische gevoel in het begin veel spannender.
Ja precies! Op het moment dat je een zo'n alien helemaal ziet is de magie/spanning er een beetje af.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh da's ongeveer hetzelfde gevoel dan wat ik bij Signs had...
falesale.comquote:b
how are you ?诸
Just received my iphone 3gs 32gb from this website www.faelesale.com. much cheaper than others and genuine . if you would like to get one,you can check it out,
all the best for 2010
Regards,
MSN: avvele@hotmail.com
E-mail: avvele@188.com
☆
Ja precies... al moet ik zeggen dat je bij de Blair Witch helemaal niks zag en dat vond ik ook een boutfilm... dus het moet wel goed gedaan zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies! Op het moment dat je een zo'n alien helemaal ziet is de magie/spanning er een beetje af.
Die vond ik echt best spannendquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja precies... al moet ik zeggen dat je bij de Blair Witch helemaal niks zag en dat vond ik ook een boutfilm... dus het moet wel goed gedaan zijn
Nee die irriteerde me mateloosquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Hollander87, jij bent nieuw, post eens zwembadkledingfoto's voor Ang3l!
Nou mooi, wanneer kunnen we ze verwachtenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:20 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ik ga mijn 'aangespoelde walrus'-foto's toch echt online zetten hoor
Kutquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou mooi, wanneer kunnen we ze verwachten?
Jeuj!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:20 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ik ga mijn 'aangespoelde walrus'-foto's toch echt online zetten hoor
~quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Die Duitsers
Rode kaart voor Klose, daarna gelijk een goal tegen en vervolgens zelf de bal tegen de lat schieten
Dat topic kan niet waar zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Met nichtje naar bed geweest.. En dan gewoon zijn volledige naam in zijn profiel, en woonplaats.
1-0 voor Serviequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |