quote:
Van Best naar Budel... sommige mensen zijn voor het ongeluk geboren hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Best! Da's hier in de buurt en heb ik gewoond vruuuuger.
Ik woon niet in Budel, lulhannes! Van Best naar Eindhoven. En ik ben in Eindhoven geboren!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Best naar Budel... sommige mensen zijn voor het ongeluk geboren he
Zie mijn editquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik woon niet in Budel, lulhannes! Van Best naar Eindhoven. En ik ben in Eindhoven geboren!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef keizerpinguin het volgende:
ben weer weg
team uitje in Best solex rijden!![]()
Doei
Ik zal d'r album eens binnenhalen... ik heb alleen wat losse liedjes....quote:
Jamaar dta ik een sociaal leven heb en dat dus alles om MIJ heen gepland wordt dat zijn we inmiddels wel gewend! Nou begin jij ook al meneer ik verhuis naar het noorden boven die stomme rivieren en denk ineens dat ik ook sociaal hip wenselijk moet zijn!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Don't even go there, meneer-ik-heb-elk-weekend-iets-te-doen-en-dus-is-iets-afspreken-met-mij-vrijwel-onmogelijk!
mozerella met tomaatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:24 schreef hollander87 het volgende:
En wat hebben we vandaag op de bammetjes?
Filet americain
te veel debiteuren crediteuren gekeken deze week![]()
Laat het niet nog eens gebeuren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:43 schreef TheVulture het volgende:
Van Best naar Budel... sommige mensen zijn voor het ongeluk geboren he
Oh kut... ik dacht dat jij Steve was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |