Dat bedoel ik niet. Hou ik wel vol, maar:quote:
misschien moet jij maar de leiding nemen daarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik ben een beetje lichtelijk gefrustreerd en geïrriteerd op dit moment
Ja, maar jij ziet hem eerder.quote:
O qua leiding zou ik het echt stukken beter doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien moet jij maar de leiding nemen daar
Ja dat doe je niet zomaar ff na 8 jaar.quote:
Dat kon ik vroeger niet...quote:
Je had het er pas toch over dat je een ander soort dans wilde gaan doen? Je hoeft niet meteen helemaal te kappen, maar iets anders doen waar je minder gefrustreerd van raakt lijkt me wel gezonder.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat doe je niet zomaar ff na 8 jaar.
Is iets meer dan "zomaar ff stoppen met je sport"
Dan nog, Ik heb die mensen bijna 9 jaar lang minimaal 2 dagen in de week gezien. Da's meer dan dat ik mijn familie ziequote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je had het er pas toch over dat je een ander soort dans wilde gaan doen? Je hoeft niet meteen helemaal te kappen, maar iets anders doen waar je minder gefrustreerd van raakt lijkt me wel gezonder.
39jr?quote:
Patronen doorbreken, de schepen achter je verbranden, een nieuw leven, een nieuw begin! Midlife crisis!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog, Ik heb die mensen bijna 9 jaar lang minimaal 2 dagen in de week gezien. Da's meer dan dat ik mijn familie zie
Lijkt me eerder dat ie niet jou bedoelt met eerder komen, maar juist die mensen die een half uur of uur later pas binnenkomen. en verder moet hij inderdaad ook wel zijn zaakjes op orde hebben (muziek) als ie wil dat er goed gerepeteerd kan worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Hou ik wel vol, maar:
A. Eerder komen? Ik ben er om fucking 18:30 al! Nog eerder dan moet ik vrij gaan nemen van werk. Fuck you. Sowieso druppelt de helft pas om 19 of 19:30 binnen. Nee dus.
B. Langer blijven? Het is 22:30! We hebben alles bij elkaar een uur verkloot omdat hij de muziekmix weeeeer eens niet goed voor elkaar had. Als DAT nou eens af was dan hoefde het niet zo laat te worden. Bovendien wil ik gvd naar FRISO!!!!!!!!!!!!!!
C. Begin dan sowieso eerder met de dans! We hebben maanden 1 of 2 dansen herhaald omdat dan die er weer niet was en dan die weer niet. Opnieuw opnieuw opnieuw. EN dan ineens 1 maand voor de show: AAARGH! En dan trainen van half 7 tot half 11 al 3 weken lang.
Of we eerder willen beginnen en langer willen blijven?
NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ja ik ben een beetje lichtelijk gefrustreerd en geïrriteerd op dit moment
Weet ik. Maar er zijn altijd mensen die er de kantjes vanaf lopen en dan zegt ie in het algemeen "Mensne die er niet waren het trainweekend, doen de opening niet mee"...... met als gevolg at ik gvd vanavond dus WEL mensen de opening heb moeten leren omdat hij gewoon geen ruggegraat heeft.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat ie niet jou bedoelt met eerder komen, maar juist die mensen die een half uur of uur later pas binnenkomen.
Dat is de laatste jaren dus steeds minder. Er stopper er dan ook steeds meer. Dus misschien ........... misschien komend jaar mijn 10e en laatste jaar. 10 is een mooi getal om te stoppen. Maar ik ga het echt ZO hard missenquote:en verder moet hij inderdaad ook wel zijn zaakjes op orde hebben (muziek) als ie wil dat er goed gerepeteerd kan worden.
Achter de TvT. Naast de kringloop en buikdansstudio. Tegenover de Aldi.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:06 schreef Great.Expectations het volgende:
Is het eigenlijk nog steeds naast de Thais voor Thuis?
Is ie daar niet op aan te spreken dan? Want het is ook niks als de leden met zo'n ontevreden gevoel naar training toe gaan en er nog ontevredener vanaf komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik. Maar er zijn altijd mensen die er de kantjes vanaf lopen en dan zegt ie in het algemeen "Mensne die er niet waren het trainweekend, doen de opening niet mee"...... met als gevolg at ik gvd vanavond dus WEL mensen de opening heb moeten leren omdat hij gewoon geen ruggegraat heeft.
Natuurlijk ga je het missen, het is een enorme tijdsinvestering geweest waar je ook enorm veel plezier mee gehad hebt. Maar als je het er niet meer naar je zin hebt (of over een jaar) dan is het ook niks om er toch maar mee door te gaan, omdat het vroeger zo leuk was. Denk dat je dan de leuke herinneringen ook wel bevlekt met de nare nieuwe herinneringen. En stoppen betekent ook niet dat je ze nooit meer ziet natuurlijk. Maar ja, dat is iets wat je maar gewoon goed moet overwegen. De waarheid is wel dat je vroeg of laat toch echt stoptquote:[..]
Dat is de laatste jaren dus steeds minder. Er stopper er dan ook steeds meer. Dus misschien ........... misschien komend jaar mijn 10e en laatste jaar. 10 is een mooi getal om te stoppen. Maar ik ga het echt ZO hard missen
Waarom denk je dat er zoveel gestopt zijn of bij andere scholen les zijn gaan geven?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is ie daar niet op aan te spreken dan? Want het is ook niks als de leden met zo'n ontevreden gevoel naar training toe gaan en er nog ontevredener vanaf komen.
Ja klopt. Zo erg is 't nog niet. We hebben ook hele leuke tijden hoor. Maar soms is het het ff WRARRRGH!quote:[..]
Natuurlijk ga je het missen, het is een enorme tijdsinvestering geweest waar je ook enorm veel plezier mee gehad hebt. Maar als je het er niet meer naar je zin hebt (of over een jaar) dan is het ook niks om er toch maar mee door te gaan, omdat het vroeger zo leuk was. Denk dat je dan de leuke herinneringen ook wel bevlekt met de nare nieuwe herinneringen.
quote:En stoppen betekent ook niet dat je ze nooit meer ziet natuurlijk. Maar ja, dat is iets wat je maar gewoon goed moet overwegen. De waarheid is wel dat je vroeg of laat toch echt stopt. Als je aan een nieuwe heup toe bent ofzo
.
Ik probeerde nog wel om juist zo te hinten dat je niet het idee kreeg dat ik bedoelde dat je NU al ging stoppen omdat je te oud was. Want ik neem aan dat die heupvervanging niet binnenkort isquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan de jeugd nog steeds bijhouden hoor
De jongste is 15. De oudste is... bijna 32
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |