zijn dat tegenwoordig niet ook allemaal stickers net als in het verre buitenland ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:52 schreef keizerpinguin het volgende:
oh maar postzegels likken is niet zo heel lekker toch?!
o9ook aan stickers kun je likken..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zijn dat tegenwoordig niet ook allemaal stickers net als in het verre buitenland ?
Zolang ik er ook maar gebruik van mag maken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:08 schreef Vlarp het volgende:
Die mag wel op de koffie komen. Denk dat Steve dat ook niet erg vind
Wie is SAL?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:46 schreef Deceit het volgende:
Ik kan me foto nie vinden SAL
die je hebt geupload
Wij gaan na Muse ook naar Pann, beginnen bij WvS.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:52 schreef Deceit het volgende:
en gaan dr meer mensen hier naar mega pann?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat vindt Des daar vanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iemand die regelmatig salpeterzuur drink ?
Sterkte, hopelijk heb je het weer mee of iig weer wat lijkt op het weer wat ik had dat ik er was.quote:
Morgen toch 85 procent kans op regen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sterkte, hopelijk heb je het weer mee of iig weer wat lijkt op het weer wat ik had dat ik er was.
Ja er is regen voorspeld. Nou ja, dat zal dan wel, hopelijk daarom en omdat Nederland moet voetballen lekker rustig en weinig wachtrijen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sterkte, hopelijk heb je het weer mee of iig weer wat lijkt op het weer wat ik had dat ik er was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |