Ik meen 90% van wat ik zeg op Fok, waaronder ditquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Slechte trollKom op Skonk, dat kun je beter
Ik schaar deze post onder die 10%quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:52 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik meen 90% van wat ik zeg op Fok, waaronder dit
Volgens mij zijn partijen als D66 en Groenlinks juist vóór bestuurlijke vernieuwing, van het CDA heb ik daar nooit iets over gehoord.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:05 schreef JostiFrosti het volgende:
Jaja, Paars PLUS regering, die + staat voor extra, je mag zelf raden wat we extra krijgen, of liever moeten inleveren.
Maar ze hebben het wel gezellig zo met elkaar, denk dat ze eerst zo maar weer eens op zomerreces moeten gaan.
Vakantie voor het besturen uiteraard, dat moet doorgaan.![]()
Zo vroeg in de ochtend ook hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, daar moest ik wel even over nadenken
GL is een onrealistische dromers partij. Daar zou de VVD geen zaken mee moeten doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef sc00p het volgende:
[..]
Volgens mij zijn partijen als D66 en Groenlinks juist vóór bestuurlijke vernieuwing, van het CDA heb ik daar nooit iets over gehoord.
Als je liever het CDA hebt dan D66 en GL, spoor je imo niet helemaal.
Ze hebben een paar achterlijke punten ja, vooral in het groene gedeelte.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:20 schreef CarolusV het volgende:
[..]
GL is een onrealistische dromers partij. Daar zou de VVD geen zaken mee moeten doen.
Dat hebben we de laatste jaren wel gezien, hoe goed dat werktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:22 schreef Skonk het volgende:
Weet je waarom rechts wel werkt en links niet?
Links gaat uit van het goede in de mens, en daardoor kan het eindresultaat alleen maar slechter zijn.
Terwijl rechts uit gaat van het slechte in de mens, en alles wat dan beter gaat is vooruitgang
Dat heeft in bepaalde derde wereldlanden heeel goed gewerkt (Zimbabwe bv)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:22 schreef Skonk het volgende:
Weet je waarom rechts wel werkt en links niet?
Links gaat uit van het goede in de mens, en daardoor kan het eindresultaat alleen maar slechter zijn.
Terwijl rechts uit gaat van het slechte in de mens, en alles wat dan beter gaat is vooruitgang
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Als dit erdoor komt maakt het dus niet meer uit wat je stemt....
Prima, laat rechts maar weer verder versplinterenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:53 schreef RickoKun het volgende:
links wint alweer. Er moet blijkbaar nóg een rechtse partij erbij.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Prima, laat rechts maar weer verder versplinteren
Dankjewel CDA!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |