Kun je niet beter met de trein gaan ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:59 schreef Fogel het volgende:
Weet iemand toevallig hoe ver het lopen is van de terminal waar KLM aankomt tot het busstation op London Heathrow? Taxi helemaal naar Cambridge vond ik teveel van het goede, dus ik ga maar eens een keer het OV proberen, goed he?
Nee, dan moet ik eerst naar een bepaald station in Londoe en dus minimaal 1 keer overstappen, een directe bus leek me een beter alternatief, heb toch geen tijd on Londen rond te kijken zelfs al zou ik dat graag willen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:17 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Kun je niet beter met de trein gaan ?
Ah op die manier. Volgens mij hebben die buslijnen (net als de trein trouwens) op iedere terminal wel een stop, wat ik zo snel hier http://www.nationalexpress.com/coach/index.cfm kon vinden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik eerst naar een bepaald station in Londoe en dus minimaal 1 keer overstappen, een directe bus leek me een beter alternatief, heb toch geen tijd on Londen rond te kijken zelfs al zou ik dat graag willen.
Bedankt voor de link, heb daar ook maar meteen een retourtje geboektquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ah op die manier. Volgens mij hebben die buslijnen (net als de trein trouwens) op iedere terminal wel een stop, wat ik zo snel hier http://www.nationalexpress.com/coach/index.cfm kon vinden.
quote:Terminals 1 & 3
Our coach services arrive and depart from the Central Bus Station
which is only a 5 minute walk from the terminal buildings via the lift,
escalators and travelators .
Terminal 4
Our coach services use stops 13 and 14 right outside the terminal building at arrivals level. Free transfers to the Central Bus Station & Terminal 5 can be made at stop 7 outside arrivals.
Terminal 5
Our coach services use stops 13-16 right outside the terminal building. Also available:
Reading Railair Services Stop 10
Oxford Express services Stop 11
Woking Railair Services Stop 12
niet in Chennai hoor. Iedereen voor Braaaaaasilquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:40 schreef flipsen het volgende:
Volgens mij is overal iedereen voor Nederland...
De Nederlands/Amerikaanse (maar grotendeels in de VS opgegroeide) dochter van vrienden studeert op het moment in Duitsland. Die hoopt heel erg op Spanjequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:04 schreef Thetallguy het volgende:
Zal in Spanje en/of Duitsland straks nog wel meevallen
Typisch!quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:51 schreef SeLang het volgende:
Groetjes uit Tirana Albanie. Gisteren voetbal zitten kijken en iedereen was voor Nederland.
Ik vlieg lekker naar Zuid Afrika.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:06 schreef Individual het volgende:
Er zijn zelfs de lucky few die naar SA vliegen.![]()
Dacht het niet!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:40 schreef flipsen het volgende:
Volgens mij is overal iedereen voor Nederland...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |