abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 juni 2010 @ 17:00:25 #51
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_83025109
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:49 schreef Doler12 het volgende:
Al die internet helden die wel even een woedende hert gaan verslaan. Onderschat nooit een dier die zijn eigen kinderen wilt beschermen.
Ow een hert zou ik nog wel aanvallen, het zou wat anders zijn als het een zwijn oid zou zijn.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_83027068
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:49 schreef Doler12 het volgende:
Al die internet helden die wel even een woedende hert gaan verslaan. Onderschat nooit een dier die zijn eigen kinderen wilt beschermen.
Tuurlijk, alleen zou ik mijn hond wel gaan helpen. Dan maar een paar trappen van dat hert, van mijn hond blijft ze af.
pi_83028768
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:00 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Ow een hert zou ik nog wel aanvallen, het zou wat anders zijn als het een zwijn oid zou zijn.
En daar vergis je in. Iedereen denkt natuurlijk aan Bambi en denkt aah herten zijn zo lief en kwetsbaar. Maar zo als je kunt zien kunnen ze lelijk toeslaan.
pi_83029476
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:27 schreef Doler12 het volgende:

[..]

En daar vergis je in. Iedereen denkt natuurlijk aan Bambi en denkt aah herten zijn zo lief en kwetsbaar. Maar zo als je kunt zien kunnen ze lelijk toeslaan.
Ik als kleine hondeneigenaresse loop tegenwoordig met een mes op zak als ik de hond uit laat. M'n hond is nu al twee keer gegrepen door een grote -loslopende- hond, waarvan 1 keer zeer ernstig (rottweiler). De volgende keer dat mijn hond gegrepen wordt door een andere -loslopende- hond, zal ik dat mes zeker gebruiken.

Het is eigenlijk ernstig dat ik me moet wapenen om m'n hond uit te laten
Maar goed, dezelfde rottweiler zag ik vanmiddag alweer loslopen met z'n tokkie baas.

Meh, waarom houdt iedereen z'n hond niet gewoon aan de lijn? Natuurlijk moeten honden af en toe lekker kunnen rennen en springen, maar niet in een woonwijk zoals in dit filmpje. Als het een hummer was geweest i.p.v. een hert had iedereen de autobestuurder dood gewenst. Uiteindelijk blijft het de schuld van het baasje die zijn hond los laat lopen.
pi_83042729
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:20 schreef Flounder het volgende:

[..]

Tuurlijk, alleen zou ik mijn hond wel gaan helpen. Dan maar een paar trappen van dat hert, van mijn hond blijft ze af.
pi_83042798
Wow! Psycho deer.
  zondag 20 juni 2010 @ 01:33:38 #57
94617 Ps2K
pi_83043402
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:27 schreef Doler12 het volgende:

[..]

nah een hertje is wel te doen, ik sta niet voor niets bovenaan de voedselketen
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  zondag 20 juni 2010 @ 03:20:37 #58
244933 trovey
Nachtoele
pi_83045002
quote:
Op zondag 20 juni 2010 01:33 schreef Ps2K het volgende:

[..]

nah een hertje is wel te doen, ik sta niet voor niets bovenaan de voedselketen

Ik denk dat je daar anders over gaat denken als je met je blote handen voor een tijger of leeuw staat, dan helpen die inferieure tandjes en klauwtjes (nagels) van ons niet echt. Niets voor niets stond de mens in primitieve tijden net zo goed op het menu van de roofdieren uit die tijd als een hert of een ander prooidier. Door onze hersenen hebben we hulpmiddelen kunnen ontwikkelen waardoor we ons nu beter kunnen verdedigen maar zonder die hulpmiddelen zijn we compleet overgeleverd aan de roofdieren want ze eruit rennen kunnen we ook al niet.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_83045023
Maar die hulpmiddelen doen we ook niet zomaar weg. Dus zo'n hert kan gewoon afgeschoten worden met een sawed off shotgun.
  zondag 20 juni 2010 @ 03:23:09 #60
244933 trovey
Nachtoele
pi_83045037
quote:
Op zondag 20 juni 2010 03:22 schreef DrDentz het volgende:
Maar die hulpmiddelen doen we ook niet zomaar weg. Dus zo'n hert kan gewoon afgeschoten worden met een sawed off shotgun.
Die jij gewoon dagelijks op zak hebt.
Optimist tot in de kist
  zondag 20 juni 2010 @ 03:26:38 #61
94617 Ps2K
pi_83045077
quote:
Op zondag 20 juni 2010 03:20 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar anders over gaat denken als je met je blote handen voor een tijger of leeuw staat, dan helpen die inferieure tandjes en klauwtjes (nagels) van ons niet echt. Niets voor niets stond de mens in primitieve tijden net zo goed op het menu van de roofdieren uit die tijd als een hert of een ander prooidier. Door onze hersenen hebben we hulpmiddelen kunnen ontwikkelen waardoor we ons nu beter kunnen verdedigen maar zonder die hulpmiddelen zijn we compleet overgeleverd aan de roofdieren want ze eruit rennen kunnen we ook al niet.
Hert = prooi
Leeuw = GTFO!!!!
  zondag 20 juni 2010 @ 03:29:55 #62
244933 trovey
Nachtoele
pi_83045106
quote:
Op zondag 20 juni 2010 03:26 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Hert = prooi
Leeuw = GTFO!!!!
Ik denk dat een potje hertworstelen je nog vies zou tegenvallen.
Optimist tot in de kist
  Eindredactie Games zondag 20 juni 2010 @ 03:35:48 #63
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_83045150
Mensen die denken dat ze wel even een hert pwnen

Overigens heeft een hond waarschijnlijk nog meer kans dan een mens om van een hert te winnen. Ik zeg overigens niet dat een hert makkelijk een mens doodtrapt, maar heb wel meerdere malen gezien hoe mensen aangevallen werden door herten en gewoon niet overeind kwamen/overrompeld werden.

Goed te lezen dat de hond oke is, had overigens niet anders verwacht. Had best gewond kunnen zijn hoor, maar honden kunnen echt absurd veel hebben (i.t.t. wat veel mensen denken).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')