Ow een hert zou ik nog wel aanvallen, het zou wat anders zijn als het een zwijn oid zou zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:49 schreef Doler12 het volgende:
Al die internet helden die wel even een woedende hert gaan verslaan.Onderschat nooit een dier die zijn eigen kinderen wilt beschermen.
Tuurlijk, alleen zou ik mijn hond wel gaan helpen. Dan maar een paar trappen van dat hert, van mijn hond blijft ze af.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:49 schreef Doler12 het volgende:
Al die internet helden die wel even een woedende hert gaan verslaan.Onderschat nooit een dier die zijn eigen kinderen wilt beschermen.
En daar vergis je in. Iedereen denkt natuurlijk aan Bambi en denkt aah herten zijn zo lief en kwetsbaar. Maar zo als je kunt zien kunnen ze lelijk toeslaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:00 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ow een hert zou ik nog wel aanvallen, het zou wat anders zijn als het een zwijn oid zou zijn.
Ik als kleine hondeneigenaresse loop tegenwoordig met een mes op zak als ik de hond uit laat. M'n hond is nu al twee keer gegrepen door een grote -loslopende- hond, waarvan 1 keer zeer ernstig (rottweiler). De volgende keer dat mijn hond gegrepen wordt door een andere -loslopende- hond, zal ik dat mes zeker gebruiken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:27 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En daar vergis je in. Iedereen denkt natuurlijk aan Bambi en denkt aah herten zijn zo lief en kwetsbaar. Maar zo als je kunt zien kunnen ze lelijk toeslaan.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:20 schreef Flounder het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen zou ik mijn hond wel gaan helpen. Dan maar een paar trappen van dat hert, van mijn hond blijft ze af.
nah een hertje is wel te doen, ik sta niet voor niets bovenaan de voedselketenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:27 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En daar vergis je in. Iedereen denkt natuurlijk aan Bambi en denkt aah herten zijn zo lief en kwetsbaar. Maar zo als je kunt zien kunnen ze lelijk toeslaan.
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:33 schreef Ps2K het volgende:
[..]
nah een hertje is wel te doen, ik sta niet voor niets bovenaan de voedselketen
Die jij gewoon dagelijks op zak hebt.quote:Op zondag 20 juni 2010 03:22 schreef DrDentz het volgende:
Maar die hulpmiddelen doen we ook niet zomaar weg. Dus zo'n hert kan gewoon afgeschoten worden met een sawed off shotgun.
Hert = prooiquote:Op zondag 20 juni 2010 03:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar anders over gaat denken als je met je blote handen voor een tijger of leeuw staat, dan helpen die inferieure tandjes en klauwtjes (nagels) van ons niet echt.Niets voor niets stond de mens in primitieve tijden net zo goed op het menu van de roofdieren uit die tijd als een hert of een ander prooidier. Door onze hersenen hebben we hulpmiddelen kunnen ontwikkelen waardoor we ons nu beter kunnen verdedigen maar zonder die hulpmiddelen zijn we compleet overgeleverd aan de roofdieren want ze eruit rennen kunnen we ook al niet.
Ik denk dat een potje hertworstelen je nog vies zou tegenvallen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |