Die vlucht tussen EZE of GRU en CPT heb je overigens wel in recordtijd afgelegd zeg tussen woensdagmiddag 3 uur in Zuid Amerika en op donderdag morgen om 10:45 al weer achter de laptop om je aankomst in CPT te melden en dan ook nog een tussenstop in JNB hebben moeten maken. Of heb je een privé jet gecharterd?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou kunnen maar ik ben blij wat ik gezien heb
Joburg is overigens de 2e stad waar ik zeker nooit meer een 2e keer kom
Neequote:Op maandag 12 juli 2010 20:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die vlucht tussen EZE of GRU en CPT heb je overigens wel in recordtijd afgelegd zeg tussen woensdagmiddag 3 uur in Zuid Amerika en op donderdag morgen om 10:45 al weer achter de laptop om je aankomst in CPT te melden en dan ook nog een tussenstop in JNB hebben moeten maken. Of heb je een privé jet gecharterd?
Wat was er klote aan dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Joburg is overigens de 2e stad waar ik zeker nooit meer een 2e keer kom
Ik bedoelde eigenlijk meer dat je hier dan niet constant naar de makkelijk te vinden weg zou hoeven vragen.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lagen bij jou later op de dag ook alle dieren op het asfalt, ideaal.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:56 schreef Skv het volgende:
De weg door de Drakensbergen tussen ruwweg Belfast en Groenkop/Pelgrim's Rest is echt prachtig! Vrijdag deze weg genomen op weg naar het Krugerpark, vandaag teruggereden. Echt een aanrader! Helaas was God's Window niet zo'n succes omdat het één grote wolk was. Kruger zelf is ook echt een aanrader. Bijna alle soorten wild gezien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |