quote:Op maandag 21 juni 2010 21:50 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Nou geef mij dan maar 13 Scandinavische meiden
Sinds wanneer is het illegaal om een meisje van 14 lekker te vinden?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:31 schreef EINZ het volgende:
Ik vind Hege lekkerderder. En het is bij haar tenminste legaal om dat te vinden.
Ze moet niks van jou hebben!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Zal ik Hege Twitteren dat ze heeft verloren?
In een land met Hirsch Ballin kijk ik nergens meer van opquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:35 schreef Two het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het illegaal om een meisje van 14 lekker te vinden?
Kijken kijken niet aanraken!
En keiharde neuqseqs ofc
Als hij mijn internet afsluit ga ik hem opzoeken, aangezien ie maar 200 meter van me vandaan woontquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:13 schreef EINZ het volgende:
[..]
In een land met Hirsch Ballin kijk ik nergens meer van opDie sluit je internet al af als je er overheen boert.
Hij durfde niet eens naar haar hotel maar poepte buiten in zijn broek en ging weer terug.quote:
Meldt Voe gelijk maar even dat ze gewonnen heeftquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Zal ik Hege Twitteren dat ze heeft verloren?
quote:
quote:
picsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bats.Bats..Bats...Baaats!
Gast..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |