Het was op tinychat...quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:32 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
jawel
d'r staat press ESC to exit fullscreen
hebbie op youtube ook
geloof me, het is het waard,quote:
Op jou natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:56 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
geloof me, het is het waard,
SWJ staat al nu al een tijdje als een trouwe mascotte op me pc
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:47 schreef Niemand.. het volgende:
Ik ga er een Voodoo poppetje van maken en alke keer als SWJ een topic sluit van mij steek ik er een naald in.
2 Maak geen godenbeelden, geen enkele afbeelding van iets dat in de hemel hier boven is of van iets beneden op de aarde of in het water onder de aarde. Kniel voor zulke beelden niet neer, vereer ze niet, want Ik, de HEER, uw God, duld geen andere goden naast Mij. Voor de schuld van de ouders laat Ik de kinderen boeten, en ook het derde geslacht en het vierde, wanneer ze Mij haten; maar als ze Mij liefhebben en doen wat Ik gebied, bewijs Ik hun Mijn liefde tot in het duizendste geslacht.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Annnet het volgende:
[..]
2 Maak geen godenbeelden, geen enkele afbeelding van iets dat in de hemel hier boven is of van iets beneden op de aarde of in het water onder de aarde. Kniel voor zulke beelden niet neer, vereer ze niet, want Ik, de HEER, uw God, duld geen andere goden naast Mij. Voor de schuld van de ouders laat Ik de kinderen boeten, en ook het derde geslacht en het vierde, wanneer ze Mij haten; maar als ze Mij liefhebben en doen wat Ik gebied, bewijs Ik hun Mijn liefde tot in het duizendste geslacht.
1. Vereer naast mij geen andere goden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik sta niet naast 'de Heer', maar er boven.
Opgelost.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |