Ja, enorm stoer inderdaad. Wat ben je dan cool, als je zoiets op je schoenen kunt laten zetten.quote:
Dat zegt me niksquote:Op maandag 21 juni 2010 08:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, enorm stoer inderdaad. Wat ben je dan cool, als ze zoiets voor je maken.![]()
Ik zou ook 6 op mijn tennisschoenen kunnen zetten maar dan is het mijn speelsterkte.
Zo heet de locatie waar het gespeeld wordt..weet even niet wat de afkorting betekent.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:37 schreef franklop het volgende:
Ow en ben wat dat betreft een newbie, maar weet inmiddels dat SW19 voor Wimbledon staat, maar waar komt dat precies vandaan?
C2 was ik een hele tijd, alleen speel geen toernooien of competitie. Maar ik tennis wel vier à vijf keer per week.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat zegt me niksik leeft nog in het A1-E tijdperk
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:14 schreef F.M.D. het volgende:
Heeft net5 weer livestreams van alle banen op hun site?
De BBC zal wel tot het einde uitzenden.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:37 schreef franklop het volgende:
zie dat NET5 tot 19:00 uitzend, kan dus precies niks zien
bij mij doen ze het goed hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 13:38 schreef tennisboy het volgende:
Op de livebanen van net 5 staat nu ook court 16. Jesse is dus live te volgen op de site van net 5. Alleen zijn werken de streams van net 5 niet zo goed.
Tja. Lang niet gespeeld + gras. Niet heel raar.quote:
Ben je niet bezorgd.quote:
quote:
had die serie juist aangemaakt om de toernooitopics niet zoveel te vervuilenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jammer van die XL tussenstanden topic. Dat gaat ten koste van de topics van de toernooien. Vind het ook een onzin topic trouwens, maar dat terzijde.
Tankt? Lopez werd vorig jaar ook al in de eerste ronde uitgeschakeldquote:
Tja daar gaan deze topics over. Dat vind ik geen vervuilen. Wat moet je hier anders neerzetten? Alleen maar wat nieuws dingen en wat uitslagen.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:57 schreef franklop het volgende:
[..]
had die serie juist aangemaakt om de toernooitopics niet zoveel te vervuilen
ja en won van Rafa op Queens. wisselvallig als de pest maar kom op, Levinequote:Op maandag 21 juni 2010 15:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Tankt? Lopez werd vorig jaar ook al in de eerste ronde uitgeschakeld
Hoeveel?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
Is er iemand die geld voor me kan inzetten op Falla? Ik heb hier geen goed gevoel bij en ik kan op dit moment niet bij Betfair. Ik bied de helft van de winst aan en het verlies is natuurlijk voor mijn rekening.
Oke als jÃj er geen goed gevoel bij hebt als Federer fan, is er toch echt iets aan de hand.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
Is er iemand die geld voor me kan inzetten op Falla? Ik heb hier geen goed gevoel bij en ik kan op dit moment niet bij Betfair. Ik bied de helft van de winst aan en het verlies is natuurlijk voor mijn rekening.
Ik had hetzelfde in Halle, toen Fed een set en 3-3 stond en toen verloor hij ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:08 schreef senswal het volgende:
[..]
Oke als jÃj er geen goed gevoel bij hebt als Federer fan, is er toch echt iets aan de hand.
Ik zat erop te wachten.quote:
daarom wint ie ook eerder dit jaar de AO?quote:
Ja eens he, ik zei niet nu meteenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
daarom wint ie ook eerder dit jaar de AO?
Ben benieuwd wat er is.quote:
Liesblessure.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja net 5. Ik weet ook niet wat ik zie!
Eerder het laatste. Maar Federer speelt zwak op de beslissende momenten.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:31 schreef erikh het volgende:
Staat federer zo slecht te spelen of speelt die falla de wedstrijd van zijn leven? (heb geen stream hier dus kan alleen de statistieken zien).
Een beetje van beiden. Federer speelt absoluut niet top, maar Falla staat ook gewoon zeer goed te spelen.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:31 schreef erikh het volgende:
Staat federer zo slecht te spelen of speelt die falla de wedstrijd van zijn leven? (heb geen stream hier dus kan alleen de statistieken zien).
Fed speelt helemaal niet slecht...ja hij kan natuurlijk beter, maar het is vooral Falla die wel goed speelt hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 15:31 schreef erikh het volgende:
Dat heeft hem wel heel erg veel wedstrijdengekost in zijn carrière.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:32 schreef Salamando het volgende:
[...]
alleen 4 punten minder gewonnen en geen BP conversie
Ranking nummer 60quote:Op maandag 21 juni 2010 15:35 schreef gniffie het volgende:
Is Falla een of andere onbekende tenniser die nou even besluit pro te worden?
Thx, Kon hem namelijk niet op de wiki terugvindenquote:
staat er toch gewoon opquote:Op maandag 21 juni 2010 15:37 schreef gniffie het volgende:
[..]
Thx, Kon hem namelijk niet op de wiki terugvinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |