abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82949619
Deal!
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:55:43 #177
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_82949662
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:52 schreef Jolene22 het volgende:
Zal er 1 of 2 een PM sturen onder voorbehoud dat zorgvuldig wordt omgegaan met mn ego. Deal?
Uiteraard
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_82949718
Done. Nou weer on topic?
pi_82949846
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:56 schreef Jolene22 het volgende:
Done. Nou weer on topic?
Waarom zoek je geen oppas voor 1 of 2 avonden in de week en ga je wat leuks doen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:00:38 #180
65960 sanger
pi_82949935
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waarom zoek je geen oppas voor 1 of 2 avonden in de week en ga je wat leuks doen?
Maar dan is de vraag wat ze moet gaan doen
pi_82949961
Kheb niet alles gelezen hoor dus weet niet precies hoe het zit met oppas in de zin van familie, vrienden, maar wil toch reageren Je gaat doordeweeks of int weekend toch wel dingen doen 's avonds ? Hoeft niet meteen terras oid buitenshuis maar mensen uitnodigen, sporten of bij mensen langsgaan ipv uitnodigen ? Of vind je het moeilijk om de kleine achter te laten ?
We shall rise again !
pi_82949991
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:00 schreef sanger het volgende:

[..]

Ergens iets gaan drinken?
Avondje stappen?
You sunk my battleship! :o
pi_82950045
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:00 schreef sanger het volgende:

[..]

Fitness, met een vriendin naar de sauna/bios/terrasje en als er een gozer voorbij komt iets met die gozer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:03:56 #184
65960 sanger
pi_82950111
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Fitness, met een vriendin naar de sauna/bios/terrasje en als er een gozer voorbij komt iets met die gozer
Ah, ik dacht dat je iets structureels bedoelde als in clubverband etc.
pi_82950200
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef sanger het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld ligt aan je interesses

Met een kleine van een jaar zul je toch een oppas moeten zoeken anders kom je nooit je huis uit
pi_82950310
Maar is niet het hele punt dat als ze een kerel aan spreek die blijkbaar afknappen op het feit dat ze een kind heeft?

Misschien zijn de jongens waar ze voor gaat te jong? Het lijkt me dat jongens begin 20 er minder snel op zitten te wachten...
pi_82950365
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:01 schreef KingSizePinda het volgende:
Kheb niet alles gelezen hoor dus weet niet precies hoe het zit met oppas in de zin van familie, vrienden, maar wil toch reageren Je gaat doordeweeks of int weekend toch wel dingen doen 's avonds ? Hoeft niet meteen terras oid buitenshuis maar mensen uitnodigen, sporten of bij mensen langsgaan ipv uitnodigen ? Of vind je het moeilijk om de kleine achter te laten ?
Heb wel oppas maar dat is voornamelijk overdag zodat ik naar school kan. Savonds is gewoon oppas wat schaarser. Misschien moet ik ook gewoon wat meer om me heen vragen. Sporten doe ik al en heb vaak zat mensen over de vloer. Op zich ga ik ook best vaak naar anderen toe alleen daar zitten toch iedere week weer dezelfde mensen.
pi_82950394
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef sanger het volgende:

[..]

Ze deed al 5 jaar aan sport in clubverband.
pi_82950405
Maar ken je helemaal geen mannen dan? Geen scharrels (gehad)?
pi_82950464
En stappen komt er helemaal niet meer van?
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:11:01 #191
65960 sanger
pi_82950497
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:08 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Heb wel oppas maar dat is voornamelijk overdag zodat ik naar school kan. Savonds is gewoon oppas wat schaarser. Misschien moet ik ook gewoon wat meer om me heen vragen. Sporten doe ik al en heb vaak zat mensen over de vloer. Op zich ga ik ook best vaak naar anderen toe alleen daar zitten toch iedere week weer dezelfde mensen.
Het bekende groepje dus. Wil je anderen ontmoeten zul je toch die kring moeten zien uit te breiden
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:11:29 #192
65960 sanger
pi_82950521
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
Het zijn dan toch niet voor niets scharrels denk ik zo. Het is niet zo dat ze wanhopig op zoek is naar een verzetje volgens mij.
pi_82950552
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
Maar is niet het hele punt dat als ze een kerel aan spreek die blijkbaar afknappen op het feit dat ze een kind heeft?

Misschien zijn de jongens waar ze voor gaat te jong? Het lijkt me dat jongens begin 20 er minder snel op zitten te wachten...
Ja jij begrijpt mn punt. Helemaal waar. De jongens waar ik op val zijn vaak al wat ouder het is niet zo dat ik veel naar leeftijd kijk maar ben ze tot nu toe tegen gekomen op mn werk. En toen had ik nog geen kleintje. Ik doe best veel maar steeds in hetzelfde kringetje mensen.
pi_82950604
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef sanger het volgende:

[..]

Het zijn dan toch niet voor niets scharrels denk ik zo. Het is niet zo dat ze wanhopig op zoek is naar een verzetje volgens mij.
Waarom moet je daar wanhopig voor zijn Het kan toch dat er wel gewoon wat scharrels / flirts zijn maar het nooit meer dan dat word.
pi_82950634
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
Oh jawel hoor. Een celibatair leven is ook geen sprake van. Ook nog best die nog wel interesse hebben in meer dan dat. Maar van mijn kant niet.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:14:37 #196
65960 sanger
pi_82950708
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Waarom moet je daar wanhopig voor zijn Het kan toch dat er wel gewoon wat scharrels / flirts zijn maar het nooit meer dan dat word.
Nee, maar ik bedoel dat als ze daar naar op zoek was ze wel wat scharrels zou bellen ofzo. Volgens mij is ze juist niet op zoek naar scharrels, maar naar iets serieuzers.
pi_82950718
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En stappen komt er helemaal niet meer van?
Nee niet echt. Soms nog wel hoor maar dan ga je met vrienden op stap en ben ik eigenlijk meer met hen bezig. Kan zijn dat ik daar wat fout doe
pi_82950757
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:14 schreef sanger het volgende:

[..]

Nee, maar ik bedoel dat als ze daar naar op zoek was ze wel wat scharrels zou bellen ofzo. Volgens mij is ze juist niet op zoek naar scharrels, maar naar iets serieuzers.
Ja dat bedoel ik ook. Maar ze ontmoet dus wel ergens mannen. Alleen ziet TS (of de mannen) daar schijnbaar niet meer dan seks in. Terwijl ze wellicht juist ook op zo'n manier weleens eentje kan ontmoeten die wel meer is
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:17:00 #199
65960 sanger
pi_82950842
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik ook. Maar ze ontmoet dus wel ergens mannen. Alleen ziet TS (of de mannen) daar schijnbaar niet meer dan seks in. Terwijl ze wellicht juist ook op zo'n manier weleens eentje kan ontmoeten die wel meer is
Ah, zo bedoel je

Tja, het kan al gebeurt het volgens mij niet veel. Volgens mij kan ze veel beter zorgen dat ze ook in een andere omgeving rondkijkt dan alleen de huidige omgeving.
pi_82950938
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:14 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Nee niet echt. Soms nog wel hoor maar dan ga je met vrienden op stap en ben ik eigenlijk meer met hen bezig. Kan zijn dat ik daar wat fout doe
Dat doe ik ook altijd

Daarbij moet er 50 liter bier in voor ik überhaupt op iemand af stap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')