kssssst.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:24 schreef Flitskikker het volgende:
Mijn computer liep vast, nu kan ik je topic niet lezen.
Ze kunnen je niet bellen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:20 schreef Treces het volgende:
Nu moet ik tot half 5 wachten voordat ik weet of ik geslaagd ben.
Ze kunnen wel bellen, maar ze kunnen de uitslagen niet verwerken omdat de PCs op school falen.quote:
Ik kan hem iedereen aanbevelenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Vraag ManianMan anders even of hij naar je PC komt kijken.
Hier ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kan hem iedereen aanbevelenDankzij ManianMan is mijn PC nu veel sneller!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hier ook. Veel handige programma's voor tijdens het internetten. [ afbeelding ]. Allemaal dankzij Teuniebeun!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:37 schreef tho_Omas het volgende:
ALS IK DIT SOORT DINGEN LEES JEUKEN MN VUISTEN OLEEE DAAR GAAT DE CENTERSPEAKER DOOR HET VENSTER·
Wtf is dat een screen van je eigen pcquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hier ook. Veel handige programma's voor tijdens het internetten. [ afbeelding ]. Allemaal dankzij Teuniebeun!
Bonzi Buddy! Ah, teh memoriesquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hahaha!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |