abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:29:03 #76
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82928220
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef Taurus het volgende:

[..]

Seks is wel degelijk een fysieke behoefte.
In welk opzicht dan, oprechte interesse hoor, want er veranderd opzich niets in de huishouding bij geen seks. Er kunnen bijkomstige problemen onstaan, maar die hebben geen direct verband met seks.
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:31:35 #77
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82928340
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

iemand die a sexueel is heeft ook geen behoefte aan mastrubatie he?
alleen al het feit dat mensen mastruberen als ze een poos geen partner hebben geeft aan dat sex een fysieke behoefte is
Geldt ook voor koffie, roken, autorijden, sporten etc.
pi_82928378
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:29 schreef fs180 het volgende:

[..]

In welk opzicht dan, oprechte interesse hoor, want er veranderd opzich niets in de huishouding bij geen seks. Er kunnen bijkomstige problemen onstaan, maar die hebben geen direct verband met seks.
er kunnen heel veel problemen ontstaan

anders google je ff op maslow die is het met ons eens

anyway ik geef het op
geen lastiger publiek dan mensen die zichzelf al jaren dezelfde onzin voor houden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:32:26 #79
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_82928382
Bah, normale mensen...

Mijn definitie van behoefte is iets dat de dood van het individu tot gevolg heeft wanneer het niet bevredigd wordt.

Volgens die definitie is seks dus geen behoefte. Het is mogelijk discutabel of elke seksuele onthouding noodzakerlijkerwijs leidt tot suicidale depressie. Maar zeker niet bij elk individu.

Het is zeker mogelijk om uit keuze maagd te blijven t/m je 20e levensjaar. Dit impliceert dan wel een sterke overtuiging, die niet per sé een religieuze ondergrond hoeft te hebben. Dat dit verdacht of raar overkomt op anderen is een logisch gevolg. Want de overgrote meerderheid kiest niet voor dit gedrag. Het hoeft echter niet te betekenen dat er per sé iets mis is met die persoon.
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:32:33 #80
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82928384
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:18 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat denk ik wel. Probeer maar eens voor de lol een half jaar zonder. Kijken of dat zo makkelijk is. (En dat zou het moeten zijn als je er niet afhankelijk van bent) Dat je het lekker vindt is al een teken van fysieke behoefte overigens, niemand zou dat vrijwillig willen weerstaan (jij geeft waarschijnlijk ook geen gehoor aan mijn voorstel van een half jaar onthouding).
Heroine is ook lekker, maar toch neemt niet iedereen elke dag een dosis, hoe komt dat? Het is toch een fysieke behoefte
pi_82928459
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
geen lastiger publiek dan mensen die zichzelf al jaren dezelfde onzin voor houden
Spreek voor jezelf, en tot ziens.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_82928500
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:23 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

niks ergs aan toch? Ik heb liever een jongen die het niet met iedereen heeft gedaanm met de reden datie dan geen
Maagd meer is en datie stoer is.
Nee, ik bedoelde eigenlijk met m'n 2e zin dat ik juist geen maagd meer zal zijn, of misschien zelfs wel op m'n verjaardag ontmaagd lol
Beneath the gold, bitter steel
pi_82928652
Ik denk dat 20+ ers die nog maagd zijn het sowieso wel hebben gewild en nog willen maar het er simpelweg niet van gekomen is of dat het niet gelukt is. Ik heb twee vrienden waarbij dat het geval zijn, inderdaad gewoon normale jongens, erg aardig zelfs. Ze geven allebei aan het graag te willen. En dat zal vanzelf ook wel komen, ik vind daar niets raar aan.

Ik vind het wel raar dat er mensen roepen dat ze 23 zijn en het simpelweg nog niet willen i.v.m een speciaal meisje of iets dergelijks. Dat slaat nergens op, de reden dat dat "speciale meisje" er nog niet is geweest heb je in dat geval aan jezelf te danken omdat het simpelweg óf niet lukt, of je staat er niet voor open. 9/10 denk ik dat het niet lukt, en dat maakt het excuus zo laf.

Overigens denk ik dat er weinig (maagdzijnde) jongens zijn die een bloedmooi schattig meisje ondanks hun "wachten tot het speciale meisje"-gedrag , zo'n meisje niet hun bed uit zouden schoppen en er stiekem erg blij mee zouden zijn.

Ook denk ik dat de jongens die zich in dit topic zwaar verdedigen zich er ergens om schamen en hier niet voor niets reageren, omdat het dus simpelweg nog niet is gelukt en elk smoesje wat ze kunnen verzinnen hier graag neer posten. Want de jongens die ik ken zouden hoogstwaarschijnlijk denken: boeiend, het komt wel.
It's you my love, you who are the stranger
pi_82928697
Vaak is het gewoon onzekerheid. Die mannen zijn wel geil en zouden súpergraag seks willen hebben, maar ze komen niet vaak in de gelegenheid, kennen niet veel meisjes, (zitten een beetje in zo'n nerderig jongens groepje) gaan niet vaak stappen (en als ze het doen blijven ze in hun eigen kringetje hangen) etc.

áls het er dan wel een keer bijna van komt, worden ze zo nerveus, dat het meisje zoiets heeft van: laat maar... Of ze durven gewoon niet verder te gaan, dan een beetje zoenen, omdat ze niet weten hoe ze het moeten aanpakken. Het wordt toch vaak van de man verwacht dat hij het initiatief neemt.

Als vrouw kan ik zeggen dat wanneer een man vet nerveus is je zo snel mogelijk weg wilt komen. Niks zo slecht als ongemakkelijke seks... Die mannen zijn dus 9 van de 10 keer héél bang en onzeker over hun lichaam/voorkomen/mannelijkheid/piemel etc. Meisjes hebben dat ook wel, maar die worden eerder door een jongen (met ervaring) meegezogen wanneer hij het initiatief neemt. Voor mannen is dat vaak lastiger...
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:40:54 #85
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82928775
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

er kunnen heel veel problemen ontstaan

anders google je ff op maslow die is het met ons eens

anyway ik geef het op
Deze hebben echter geen direct aanleiding tot het gebrek van seks. De mens kan prima zijn leven leven zonder seks. Pas wanneer die persoon vindt dat er een probleem is, of wanneer zijn omgeving dit aanpraat onstaat er een probleem. Als die persoon tevreden is met zijn keuze zal een depressie niet voorkomen, maar wanneer zijn omgeving hem (indirect) blijft vertellen dat hij seks dient te hebben gaat hij zich anders opstellen en belandt hij is een vicieuze cirkel.
pi_82928847
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:40 schreef fs180 het volgende:

[..]

Deze hebben echter geen direct aanleiding tot het gebrek van seks. De mens kan prima zijn leven leven zonder seks. Pas wanneer die persoon vindt dat er een probleem is, of wanneer zijn omgeving dit aanpraat onstaat er een probleem. Als die persoon tevreden is met zijn keuze zal een depressie niet voorkomen, maar wanneer zijn omgeving hem (indirect) blijft vertellen dat hij seks dient te hebben gaat hij zich anders opstellen en belandt hij is een vicieuze cirkel.
En dan is het een geestelijke behoefte, geen fysieke.
pi_82929039
je zou maar geen seks hebben omdat "je denkt de behoefte niet te hebben" Nee godverdomme zeg, primaire levensbehoeftes zijn ook geen internet, bier, televisie, etc etc. Maar die ontneem je je van jezelf ook zeker?

Wat een gelul voor iets wat een hoop mensen graag willen maar niet toe durven te geven dat ze er simpelweg in falen omdat ze denken een reputatie te hebben hoog houden. Dat slaat gewoon nergens op.
pi_82929101
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:45 schreef Inverted_World het volgende:
je zou maar geen seks hebben omdat "je denkt de behoefte niet te hebben" Nee godverdomme zeg, primaire levensbehoeftes zijn ook geen internet, bier, televisie, etc etc. Maar die ontneem je je van jezelf ook zeker?

Wat een gelul voor iets wat een hoop mensen graag willen maar niet toe durven te geven dat ze er simpelweg in falen omdat ze denken een reputatie te hebben hoog houden. Dat slaat gewoon nergens op.
Je hebt de hele discussie schijnbaar gemist, lees je nog eens in, reageer dan nog een keertje.
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:47:00 #89
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82929118
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En dan is het een geestelijke behoefte, geen fysieke.
Bedankt dat je het met mee eens bent
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:47:59 #90
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82929166
quote:

Mijn moeder kan prima zonder internet leven, bier drinkt ze ook niet. Er is vast iets met haar mis!
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:48:23 #91
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_82929189
quote:

Voor sommige mensen is de zelf-reputatie belangrijker dan een lekker wijf neuken.
pi_82929325
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:48 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Voor sommige mensen is de zelf-reputatie belangrijker dan een lekker wijf neuken.
Waarom? En ik heb het in dit geval niet over één of ander random sletterig type maar een daadwerkelijk leuk meisje.
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:54:18 #93
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82929504
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:50 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Waarom? En ik heb het in dit geval niet over één of ander random sletterig type maar een daadwerkelijk leuk meisje.
Omdat dat hun keuze is, waarom hebben mensen een favoriete kleur, smaak of muziekstijl?
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:55:21 #94
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_82929546
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:50 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Als ze conform mijn standaarden leuk is zie ik ook geen reden om ervan af te zien. Maar in dit geval doet seks met haar hebben ook geen afbreuk aan mijn zelf-reputatie.
pi_82929664
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:54 schreef fs180 het volgende:

[..]

Omdat dat hun keuze is, waarom hebben mensen een favoriete kleur, smaak of muziekstijl?
Dat is een kwestie van smaak evenals het type meisje waar je op valt. En heeft er dus weinig mee te maken. Ik snap niet waarom je je met opzet zou onthouden van seks, ik denk nog steeds dat het een excuus voor als het simpelweg niet lukt.

Ik heb het hier niet over one-night-stands, maar op het moment dat je de kans krijgt het te doen met iemand die je ontzetten leuk vind na een aantal dates, het dan niet doen? Waarom niet? Óf heeft die kans zich nog nooit voor gedaan? Want dan kun je weer terugvallen op het feit dat het simpelweg nog niet lukt. En dat is niet iets om je voor te schamen vind ik.
pi_82929748
Het probleem is dat maagd zijn een stigma is geworden waar allerlei typerende kenmerken aan geplakt worden, zoals lelijkheid, sociaal onhandig, autistisch, etc. Veel mensen gaan zich erna gedragen...

Een manier om de 'pijn' te verzachten en wellicht ook een sleutel tot 'succes' is een stukje sarcasme en open kaart spelen. Mensen die maagd zijn verzinnen allerlei excusjes, draaien er om heen waardoor ze uiteindelijk nog onzekerder overkomen. Bekijk het van de positieve kant: je hoeft niet vreselijk creatief te zijn om een openingszin te verzinnen, ik spreek uit ervaring en ik weet dat het soms tot leuke situaties kan leiden.
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:06:16 #97
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_82930202
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:57 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Dat is een kwestie van smaak evenals het type meisje waar je op valt. En heeft er dus weinig mee te maken. Ik snap niet waarom je je met opzet zou onthouden van seks, ik denk nog steeds dat het een excuus voor als het simpelweg niet lukt.

Ik heb het hier niet over one-night-stands, maar op het moment dat je de kans krijgt het te doen met iemand die je ontzetten leuk vind na een aantal dates, het dan niet doen? Waarom niet? Óf heeft die kans zich nog nooit voor gedaan? Want dan kun je weer terugvallen op het feit dat het simpelweg nog niet lukt. En dat is niet iets om je voor te schamen vind ik.
In zo'n geval zie ik ook geen bezwaar. Maar je hebt mensen die voorwaardes hebben die in zo'n situatie nog steeds niet voldaan zijn (huwelijk, goedkeuring van anderen, bepaald filosofisch-/geloofssysteem).

In zo'n situatie durf ik namelijk wel te stellen dat het je wel lukt . Maar dan er echt voor kiest het niet te doen. Zou ook niet mijn gedrag zijn, maar voor deze mensen blijkbaar wel.
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:11:37 #98
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82930505
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:57 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat wanneer je niet aan seks denkt, de kans zich hier ook neit snel voor leent, als in dat die mensen eerder in de friendzone komen. De kans is namelijk erg klein dat jij gewoon bij iemand bent en ze opeens haar kleren uittrekt en scheeuwt om seks Dat soort dingen gaan geleidelijk, en de vrouw heeft vaak snel genoeg door als het niet van twee kanten komt+vrouwen zijn er toch al terughoudender in, vaak zal de man het initatief moeten nemen, en als hij dat niet doet..
Ikzelf heb een aantal keer seks geweigerd omdat ik geen zin had, of niet met haar wilde. Ik kan me voorstellen dat (hoewel dat natuurlij niet vaak voorkomt) bij hen ook kan gebreuren. Hoge standaard bijv.
pi_82931029
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:11 schreef fs180 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat wanneer je niet aan seks denkt, de kans zich hier ook neit snel voor leent, als in dat die mensen eerder in de friendzone komen. De kans is namelijk erg klein dat jij gewoon bij iemand bent en ze opeens haar kleren uittrekt en scheeuwt om seks Dat soort dingen gaan geleidelijk, en de vrouw heeft vaak snel genoeg door als het niet van twee kanten komt+vrouwen zijn er toch al terughoudender in, vaak zal de man het initatief moeten nemen, en als hij dat niet doet..
Ikzelf heb een aantal keer seks geweigerd omdat ik geen zin had, of niet met haar wilde. Ik kan me voorstellen dat (hoewel dat natuurlij niet vaak voorkomt) bij hen ook kan gebreuren. Hoge standaard bijv.
Je kan veel seks hebben en een hoge standaard hebben.

Natuurlijk gaat zoiets geleidelijk maar mijn ervaring is niet dat een jongen altijd initiatief moet nemen.
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:23:19 #100
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82931183
Ja dat kan.. is mogelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')