In welk opzicht dan, oprechte interesse hoor, want er veranderd opzich niets in de huishouding bij geen seks. Er kunnen bijkomstige problemen onstaan, maar die hebben geen direct verband met seks.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef Taurus het volgende:
[..]Seks is wel degelijk een fysieke behoefte.
Geldt ook voor koffie, roken, autorijden, sporten etc.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iemand die a sexueel is heeft ook geen behoefte aan mastrubatie he?
alleen al het feit dat mensen mastruberen als ze een poos geen partner hebben geeft aan dat sex een fysieke behoefte is
er kunnen heel veel problemen ontstaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:29 schreef fs180 het volgende:
[..]
In welk opzicht dan, oprechte interesse hoor, want er veranderd opzich niets in de huishouding bij geen seks. Er kunnen bijkomstige problemen onstaan, maar die hebben geen direct verband met seks.
Heroine is ook lekker, maar toch neemt niet iedereen elke dag een dosis, hoe komt dat? Het is toch een fysieke behoeftequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Probeer maar eens voor de lol een half jaar zonder. Kijken of dat zo makkelijk is. (En dat zou het moeten zijn als je er niet afhankelijk van bent) Dat je het lekker vindt is al een teken van fysieke behoefte overigens, niemand zou dat vrijwillig willen weerstaan (jij geeft waarschijnlijk ook geen gehoor aan mijn voorstel van een half jaar onthouding).
Spreek voor jezelf, en tot ziens.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
geen lastiger publiek dan mensen die zichzelf al jaren dezelfde onzin voor houden
Nee, ik bedoelde eigenlijk met m'n 2e zin dat ik juist geen maagd meer zal zijn, of misschien zelfs wel op m'n verjaardag ontmaagd lolquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:23 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
niks ergs aan toch? Ik heb liever een jongen die het niet met iedereen heeft gedaanm met de reden datie dan geen
Maagd meer is en datie stoer is.
Deze hebben echter geen direct aanleiding tot het gebrek van seks. De mens kan prima zijn leven leven zonder seks. Pas wanneer die persoon vindt dat er een probleem is, of wanneer zijn omgeving dit aanpraat onstaat er een probleem. Als die persoon tevreden is met zijn keuze zal een depressie niet voorkomen, maar wanneer zijn omgeving hem (indirect) blijft vertellen dat hij seks dient te hebben gaat hij zich anders opstellen en belandt hij is een vicieuze cirkel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er kunnen heel veel problemen ontstaan
anders google je ff op maslow die is het met ons eens
anyway ik geef het op
geen lastiger publiek dan mensen die zichzelf al jaren dezelfde onzin voor houden
En dan is het een geestelijke behoefte, geen fysieke.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:40 schreef fs180 het volgende:
[..]
Deze hebben echter geen direct aanleiding tot het gebrek van seks. De mens kan prima zijn leven leven zonder seks. Pas wanneer die persoon vindt dat er een probleem is, of wanneer zijn omgeving dit aanpraat onstaat er een probleem. Als die persoon tevreden is met zijn keuze zal een depressie niet voorkomen, maar wanneer zijn omgeving hem (indirect) blijft vertellen dat hij seks dient te hebben gaat hij zich anders opstellen en belandt hij is een vicieuze cirkel.
Je hebt de hele discussie schijnbaar gemist, lees je nog eens in, reageer dan nog een keertje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:45 schreef Inverted_World het volgende:je zou maar geen seks hebben omdat "je denkt de behoefte niet te hebben" Nee godverdomme zeg, primaire levensbehoeftes zijn ook geen internet, bier, televisie, etc etc. Maar die ontneem je je van jezelf ook zeker?
![]()
Wat een gelul voor iets wat een hoop mensen graag willen maar niet toe durven te geven dat ze er simpelweg in falen omdat ze denken een reputatie te hebben hoog houden. Dat slaat gewoon nergens op.
Bedankt dat je het met mee eens bentquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dan is het een geestelijke behoefte, geen fysieke.
Mijn moeder kan prima zonder internet leven, bier drinkt ze ook niet. Er is vast iets met haar mis!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:45 schreef Inverted_World het volgende:je zou maar geen seks hebben omdat "je denkt de behoefte niet te hebben" Nee godverdomme zeg, primaire levensbehoeftes zijn ook geen internet, bier, televisie, etc etc. Maar die ontneem je je van jezelf ook zeker?
![]()
Wat een gelul voor iets wat een hoop mensen graag willen maar niet toe durven te geven dat ze er simpelweg in falen omdat ze denken een reputatie te hebben hoog houden. Dat slaat gewoon nergens op.
Voor sommige mensen is de zelf-reputatie belangrijker dan een lekker wijf neuken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:45 schreef Inverted_World het volgende:je zou maar geen seks hebben omdat "je denkt de behoefte niet te hebben" Nee godverdomme zeg, primaire levensbehoeftes zijn ook geen internet, bier, televisie, etc etc. Maar die ontneem je je van jezelf ook zeker?
![]()
Waarom? En ik heb het in dit geval niet over één of ander random sletterig type maar een daadwerkelijk leuk meisje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:48 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is de zelf-reputatie belangrijker dan een lekker wijf neuken.
Omdat dat hun keuze is, waarom hebben mensen een favoriete kleur, smaak of muziekstijl?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waarom? En ik heb het in dit geval niet over één of ander random sletterig type maar een daadwerkelijk leuk meisje.
Als ze conform mijn standaarden leuk is zie ik ook geen reden om ervan af te zien. Maar in dit geval doet seks met haar hebben ook geen afbreuk aan mijn zelf-reputatie.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waarom? En ik heb het in dit geval niet over één of ander random sletterig type maar een daadwerkelijk leuk meisje.
Dat is een kwestie van smaak evenals het type meisje waar je op valt. En heeft er dus weinig mee te maken. Ik snap niet waarom je je met opzet zou onthouden van seks, ik denk nog steeds dat het een excuus voor als het simpelweg niet lukt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:54 schreef fs180 het volgende:
[..]
Omdat dat hun keuze is, waarom hebben mensen een favoriete kleur, smaak of muziekstijl?
In zo'n geval zie ik ook geen bezwaar. Maar je hebt mensen die voorwaardes hebben die in zo'n situatie nog steeds niet voldaan zijn (huwelijk, goedkeuring van anderen, bepaald filosofisch-/geloofssysteem).quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:57 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak evenals het type meisje waar je op valt. En heeft er dus weinig mee te maken. Ik snap niet waarom je je met opzet zou onthouden van seks, ik denk nog steeds dat het een excuus voor als het simpelweg niet lukt.
Ik heb het hier niet over one-night-stands, maar op het moment dat je de kans krijgt het te doen met iemand die je ontzetten leuk vind na een aantal dates, het dan niet doen? Waarom niet? Óf heeft die kans zich nog nooit voor gedaan? Want dan kun je weer terugvallen op het feit dat het simpelweg nog niet lukt. En dat is niet iets om je voor te schamen vind ik.
Ik denk eerder dat wanneer je niet aan seks denkt, de kans zich hier ook neit snel voor leent, als in dat die mensen eerder in de friendzone komen. De kans is namelijk erg klein dat jij gewoon bij iemand bent en ze opeens haar kleren uittrekt en scheeuwt om seksquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:57 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak evenals het type meisje waar je op valt. En heeft er dus weinig mee te maken. Ik snap niet waarom je je met opzet zou onthouden van seks, ik denk nog steeds dat het een excuus voor als het simpelweg niet lukt.
Ik heb het hier niet over one-night-stands, maar op het moment dat je de kans krijgt het te doen met iemand die je ontzetten leuk vind na een aantal dates, het dan niet doen? Waarom niet? Óf heeft die kans zich nog nooit voor gedaan? Want dan kun je weer terugvallen op het feit dat het simpelweg nog niet lukt. En dat is niet iets om je voor te schamen vind ik.
Je kan veel seks hebben en een hoge standaard hebben.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat wanneer je niet aan seks denkt, de kans zich hier ook neit snel voor leent, als in dat die mensen eerder in de friendzone komen. De kans is namelijk erg klein dat jij gewoon bij iemand bent en ze opeens haar kleren uittrekt en scheeuwt om seksDat soort dingen gaan geleidelijk, en de vrouw heeft vaak snel genoeg door als het niet van twee kanten komt+vrouwen zijn er toch al terughoudender in, vaak zal de man het initatief moeten nemen, en als hij dat niet doet..
Ikzelf heb een aantal keer seks geweigerd omdat ik geen zin had, of niet met haar wilde. Ik kan me voorstellen dat (hoewel dat natuurlij niet vaak voorkomt) bij hen ook kan gebreuren. Hoge standaard bijv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |