abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82960594
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:54 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ik meen me te herinneren dat ze zei dat ze nooit een relatie aan zou gaan met een maagd, omdat die onmogelijk leuk kunnen zijn, en dat dat wel zeer rare mensen moeten zijn ofzo Dus niet alleen voor de seks.
[..]

Ik ook niet. Het eerste wat in mij opkwam was: troll.
Als je als maagd al jaaaaren seks wil, maar het lukt je niet, dan mis je dus een stukje sociale vaardigheid en dáár knapt ze op af. (Want dat zegt toch wel iets over je persoonlijkheid.) Naast het (zeer waarschijnlijke) klungelige stuntelige in bed.

Prima.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 00:03:08 #227
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_82960807
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:58 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Als je als maagd al jaaaaren seks wil, maar het lukt je niet, dan mis je dus een stukje sociale vaardigheid en dáár knapt ze op af. (Want dat zegt toch wel iets over je persoonlijkheid.) Naast het (zeer waarschijnlijke) klungelige stuntelige in bed.
Tuurlijk dat ze als "ervaren" vrouw op zo'n houding afknapt, maar als ze blijft volhouden dat er meer kans is dat de wereld morgen aangevallen wordt door aliens dan dat ze een leuke maagd tegenkomt, vermoed ik gewoon getroll. Zeker nadat er zoveel users aangegeven hebben dat ze wel een maagd kennen die perfect normaal is.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_82961234
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 00:03 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Tuurlijk dat ze als "ervaren" vrouw op zo'n houding afknapt, maar als ze blijft volhouden dat er meer kans is dat de wereld morgen aangevallen wordt door aliens dan dat ze een leuke maagd tegenkomt, vermoed ik gewoon getroll. Zeker nadat er zoveel users aangegeven hebben dat ze wel een maagd kennen die perfect normaal is.
Kennelijk komen die leuke maagden dan niet zo over op vrouwen. Tsja, als dat haar beleving is.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:32:57 #229
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82966421
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 00:03 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ja, maar ze zegt dat ze aangetrokken voelt tot de types die heel sexueel zijn van aard. Dus jongens die met hun lichaamstaal en woorden duidelijk laat merken dat ze willen neuken en dat ze het goed kunnen doen. Dan moet ze inderdaad niet bij een maagd zijn maar een van mijn Antilliaanse broeders. Die laten vaak duidelijk merken dat ze willen neuken en dat ze kunnen neuken.

Maar als een vrouw iets meer diepgang zoekt en seks niet meteen het belangrijkste punt is, dan ken ik wel wat maagden die veel vrouwen zullen leuk vinden. Maar nog steeds zou ik aanraden om het nooit aan iemand toe te geven dat je maagd bent, als je maagd bent. Ik denk gewoon dat er veel vrouwen dat als negatief zullen nemen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_82970068
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:32 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, maar ze zegt dat ze aangetrokken voelt tot de types die heel sexueel zijn van aard. Dus jongens die met hun lichaamstaal en woorden duidelijk laat merken dat ze willen neuken en dat ze het goed kunnen doen. Dan moet ze inderdaad niet bij een maagd zijn maar een van mijn Antilliaanse broeders. Die laten vaak duidelijk merken dat ze willen neuken en dat ze kunnen neuken.

Maar als een vrouw iets meer diepgang zoekt en seks niet meteen het belangrijkste punt is, dan ken ik wel wat maagden die veel vrouwen zullen leuk vinden. Maar nog steeds zou ik aanraden om het nooit aan iemand toe te geven dat je maagd bent, als je maagd bent. Ik denk gewoon dat er veel vrouwen dat als negatief zullen nemen.
Ik begrijp niet zo goed wat het uitmaakt dat ik overjarige maagden 'abnormaal' vind en dat ik hun maagdzijn koppel aan voor de hand liggende redenen die mij niet aanspreken. Ik heb het al meerdere keren goed onderbouwd: of het is onzekerheid, of het zijn sociale tekortkomingen, of diegene is onaantrekkelijk. Of het is vanwege een religie, of het is iemand die zich 'bewaart' voor een echte liefde. Meer redenen kunnen er niet zijn neem ik aan toch?
En geen van die redenen spreken mij zodanig aan dat ik me kan voorstellen dat zo iemand met mij in aanraking komt. Dat is wat ik zeg. Daarmee zeg ik op geen enkele manier dat ik seksverslaafd ben of dat ik het met Antillianen wil doen. Daar kom ik overigens ook niet mee in aanraking nu ik er over nadenk, dat is niet eens bewust zo, mensen hebben kringen en milieu's. Al mijn vrienden hebben seks en praten over seks, zo ook de mannen die ik ontmoet. En ik zeg er maar even bij dat ik dit benoem omdat dit topic over seks gaat, mijn vrienden en mannen praten ook over anderen dingen en voeren ook andere dingen uit, even voor de duidelijkheid dan maar . Het gaat zo zwart-wit hier, ik redeneer al 2 topics lang echt genuanceerder dan men op mij reageert. Ik heb ook niet het gevoel dat ik iets provocerends zeg, zoals iemand hierboven zeer stellig beweert. Ik vind mezelf serieus en goed onderbouwd meediscussieren.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:24:22 #231
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_82970186
Dat je dat maar blijft verdedigen, Taurus. Bewonderenswaardig wel, maar het lijkt me zo vermoeiend. En dan nog met zulke lappen tekst ook.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 12:06:01 #232
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82972219
Dat mag jij vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')