quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:32 schreef Keep_Walking het volgende:[..]
Ja, maar ze zegt dat ze aangetrokken voelt tot de types die heel sexueel zijn van aard. Dus jongens die met hun lichaamstaal en woorden duidelijk laat merken dat ze willen neuken en dat ze het goed kunnen doen. Dan moet ze inderdaad niet bij een maagd zijn maar een van mijn Antilliaanse broeders. Die laten vaak duidelijk merken dat ze willen neuken en dat ze kunnen neuken.
Maar als een vrouw iets meer diepgang zoekt en seks niet meteen het belangrijkste punt is, dan ken ik wel wat maagden die veel vrouwen zullen leuk vinden. Maar nog steeds zou ik aanraden om het nooit aan iemand toe te geven dat je maagd bent, als je maagd bent. Ik denk gewoon dat er veel vrouwen dat als negatief zullen nemen.
Ik begrijp niet zo goed wat het uitmaakt dat ik overjarige maagden 'abnormaal' vind en dat ik hun maagdzijn koppel aan voor de hand liggende redenen die mij niet aanspreken. Ik heb het al meerdere keren goed onderbouwd: of het is onzekerheid, of het zijn sociale tekortkomingen, of diegene is onaantrekkelijk. Of het is vanwege een religie, of het is iemand die zich 'bewaart' voor een echte liefde. Meer redenen kunnen er niet zijn neem ik aan toch?
En geen van die redenen spreken mij zodanig aan dat ik me kan voorstellen dat zo iemand met mij in aanraking komt. Dat is wat ik zeg. Daarmee zeg ik op geen enkele manier dat ik seksverslaafd ben of dat ik het met Antillianen wil doen. Daar kom ik overigens ook niet mee in aanraking nu ik er over nadenk, dat is niet eens bewust zo, mensen hebben kringen en milieu's. Al mijn vrienden hebben seks en praten over seks, zo ook de mannen die ik ontmoet. En ik zeg er maar even bij dat ik dit benoem omdat dit topic over seks gaat, mijn vrienden en mannen praten ook over anderen dingen en voeren ook andere dingen uit, even voor de duidelijkheid dan maar

. Het gaat zo zwart-wit hier, ik redeneer al 2 topics lang echt genuanceerder dan men op mij reageert. Ik heb ook niet het gevoel dat ik iets provocerends zeg, zoals iemand hierboven zeer stellig beweert. Ik vind mezelf serieus en goed onderbouwd meediscussieren.