Welk loser rapt er nu nog in het Engels?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:36 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat "Midas Touch" van BMD (Gorré, Melchiot en McCarthy) niet op YouTube staat. Dat was pas kwaliteit.
Ga jij maar eens een verse verzinnen, rappen en er een beat bijzoeken waar je goed op kunt flowen, daar heb je echt wel talent voor nodig. Want even voor de duidelijkheid, niemand vind dat nummer van Leroy Fer, Anita en Babel etc goed behalve een paar debiele kindjes van 12 he.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:40 schreef dieselnoi het volgende:
De zogenaamde stoere straatstemmetjes echt als ze gaan rappen
En de teksten gaan altijd over dezelfde dingen
Hoe de hel kan rap zo populair zijn onder jongeren? Je hebt echt nul komma nul talent nodig om een plaatje te maken.
Ja, en ze doen het dus gewoon omdat ze het leuk vinden. Zij gaan jou ook niet uitlachen als je loopt te prutsen op het voetbalveld en zeggen dat je maar beter moet stoppen. Nee, jij doet het ook voor je plezier.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:13 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Ga jij maar eens een verse verzinnen, rappen en er een beat bijzoeken waar je goed op kunt flowen, daar heb je echt wel talent voor nodig. Want even voor de duidelijkheid, niemand vind dat nummer van Leroy Fer, Anita en Babel etc goed behalve een paar debiele kindjes van 12 he.
Kijk ik hou van hiphop, heb me er in verdiept, dus ik weet waar ik over praat en tuurlijk zijn er ook heel veel mensen die klakkeloos alles maar goed vinden maar zelfs jongens die naar de grootste bagger die ik ken luisteren heb ik dat nummer horen uitlachen.![]()
Fout.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:40 schreef dieselnoi het volgende:
Hoe de hel kan rap zo populair zijn onder jongeren? Je hebt echt nul komma nul talent nodig om een plaatje te maken.
Best beluisterd op FunX ofzo dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:51 schreef Metaan het volgende:
Een van de best beluisterde Nederlandse platen ooit (vijfde plaats geloof ik), met Ryan Babel, die inderdaad matig (maar niet slecht) rapt.
Vet meer dan 6.000.000 kijks trouwens!!!
Best beluisterde Nederlandse plaatje ooit was van YesR, en dat is dan weer een vriendje van Wesley Sneijder.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 03:08 schreef Metaan het volgende:
[..]
Best beluisterde Nederlandse plaatje ooit was van YesR, en dat is dan weer een vriendje van Wesley Sneijder.
8,1 miljoen kijks
Anita is inderdaad in potentie een zeer goede rapper.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind dat stuk van Misgunners van Anita dan niet verkeerd hoor, vind 't zelfs wel grappig klinken. Die Leroy Fer moet wel stoppen zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |