Mijn klacht is haast. Omdat er van alles verkeerd gaat wanneer je aan het haasten bent. Zo ook vandaag. Moest nog langs het ziekenhuis maar heb me verslapen, inderdaad de haast is eigen schuld, dus moest ik haasten.
Vanaf dat moment ging alles mis...
Ik wilde nog even snel tanken omdat het rustig was bij de pomp, maar het klepje over de tankdop die van binnen geopend moet worden reageerde niet. Omdat ik de boel wat beter wilde bekijken deed ik mijn zonnebril af, fout nummer 1, ik zag niks bijzonders maar toen ik het nog een laatste maal probeerde hoorde ik het klepje opengaan.
Even snel wat benzine er in getankt, snel afgerekend, en weer vlot naar de auto gelopen en ingedachte was ik al een plan aan het maken om snel weer deel te kunnen nemen aan de drukte op de weg, fout nummer 2.
Ik ging snel in de auto zitten, de laatste en fatale fout, mijn zonnebril lag namelijk nog op de stoel en nu tussen mijn afgetrainde bovenbenen en de stoel geklemd. Met als resultaat een zonnebril die erg verbogen is.
Klacht: door haast een verbogen zonnebril van 150 euro

Anti-klacht: hij is volledig van titanium dus er is nog hoop op herstel door een opticien!
[ Bericht 0% gewijzigd door Dartanion op 17-06-2010 11:22:06 ]