Je kunt ook iemand anders de kaarsjes van de taart laten uitblazen, dan wordt juist die ouder.quote:
Ik moest gelijk denken aan Joris Teevee van Sjakie en de Chocolade fabriek.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:37 schreef GotC het volgende:
Bizar iets gebeurde in m'n spel!
Moeder+kind. Moeder wordt oma, heeft levenswens vervuld etc.
Peuter wordt ineens 2 meter lang en gaat klappen voor omaTe bizar voor woorden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja tijd geleden gelezenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:20 schreef klausmeister het volgende:
Mooi verhaal is dit:
http://aliceandkev.wordpress.com/2009/06/09/alice-and-kev/
awesomequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:20 schreef klausmeister het volgende:
Mooi verhaal is dit:
http://aliceandkev.wordpress.com/2009/06/09/alice-and-kev/
Volgens mij kopen ze het niet maar kan die peuter wel normaal opgroeien.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:17 schreef Roberto258 het volgende:
Even een vraagje, ik heb nu de standaard Sunset Valley stad met daarbij 3 zelfgemaakte huizen. Nu heb ik een zelfgemaakt gezin met één peuter daarbij. Dit is niet mijn actieve huishouden. Het huis waarin ik ze heb gezet heeft geen kinderbedje, speelgoed, etc.. Kan die peuter wel gaan slapen etc? Kopen die ouders dan gewoon de benodigde spullen?
Oké mooi zo, bedankt voor het antwoord.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij kopen ze het niet maar kan die peuter wel normaal opgroeien.
Je kunt die wensen ook wegklikken he.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat was al wel duidelijk, dat er een wasmand was. Maar als je geen wasmachine hebt dan willen ze er constant een kopen...
Weet ik, maar ze hebben haast geen andere wensen -> geen punten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:44 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Je kunt die wensen ook wegklikken he.
tja, brandalarm he. anders zou ik het niet weten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:01 schreef C-Politan het volgende:
Even en vraagje over de openhaarden. Ik heb een openhaard en express geen meubels er dicht in de buurt staan. Als hij aan staat gaat t meestal goed maar toch gebeurt t af en toe dat er brand ontstaat (wat ontzettend snel verspreid trouwens). Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik het kan voorkomen? Het is niet de goedkoopste openhaard maar ook niet de allerduurste, dus aan de kwaliteit kan t niet liggen lijkt me.
Ja die hangt er sowieso.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:59 schreef klausmeister het volgende:
[..]
tja, brandalarm he. anders zou ik het niet weten.
quote:
Staan de meubels echt ver genoeg?quote:How fires start
* Cooking on a cheap stove with a Sim that has a low cooking level.
* Failing to properly complete a science experiment (Mad Scientist, Science career track).
* Blowing out candles on a Birthday Cake.
* Starting fireworks (sometimes those fireworks will fail to launch). [World Adventures]
* Triggering a fire trap inside tombs. [World Adventures]
* Using the pyromaniac trait.
* A Sim repairing an electronic object (such as a dishwasher) and has already been electrocuted.
* Occasionally, an item a Sim is inventing will explode, setting the Sim on fire. [Ambitions]
* Blowtorch used when inventing and sculpting metal can also explode and set Sim on fire. [Ambitions]
* If a meteor falls onto a lot, the explosion of the meteor can start a fire.
* Placing objects too close to a fireplace.
* Occasionally, when an item is detonated, it may be set ablaze. [Ambitions]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |