Ja maar ook als ik op het icoontje zelf klik (de geinstalleerde executable dus) krijg ik een pop-up: Je moet de sims 2 eerst installeren alvorens je het kunt spelen (of in die richting)quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:43 schreef mschol het volgende:
hoezo moet je opnieuw installeren? komt hij met een installatie scherm?
als de cd/dvd slecht gemaakt is dan kan dit voorkomen, en raad ik je aan gewoon je snelkoppeling in het startmenu te gebruiken
Anybody? Ik wil het vandaag gaan kopenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:18 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Hallo jongens, volgens Can You Run It, zal ik geen problemen hebben met het spelen van dit spel aangezien dat groene balkje helemaal bij Fast zit en dus alle requirements passeert.
Maar nu komt de vraag, is dit spel leuk, en zal ik ook gelijk de expanion packs kopen?
Want ik had het vorig jaar ff gespeeld en vond het een leuk spel, maar kan iemand wat informatie geven over de expanion packs en of ik ze moet kopen? Bij voorbat dank!
Ik vind Ambities een hele leuke aanvulling, wereldavonturen heb ik niet gekocht.. Als je de sims 3 gaat kopen zou ik dus iig zeker Ambities erbij kopenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:18 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Hallo jongens, volgens Can You Run It, zal ik geen problemen hebben met het spelen van dit spel aangezien dat groene balkje helemaal bij Fast zit en dus alle requirements passeert.
Maar nu komt de vraag, is dit spel leuk, en zal ik ook gelijk de expanion packs kopen?
Want ik had het vorig jaar ff gespeeld en vond het een leuk spel, maar kan iemand wat informatie geven over de expanion packs en of ik ze moet kopen? Bij voorbat dank!
wanneer komt hij uit?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nieuwe uitbreiding aangekondigd: Na Middernacht. Fail naam, maar het ziet er best nice uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |