Ja maar ook als ik op het icoontje zelf klik (de geinstalleerde executable dus) krijg ik een pop-up: Je moet de sims 2 eerst installeren alvorens je het kunt spelen (of in die richting)quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:43 schreef mschol het volgende:
hoezo moet je opnieuw installeren? komt hij met een installatie scherm?
als de cd/dvd slecht gemaakt is dan kan dit voorkomen, en raad ik je aan gewoon je snelkoppeling in het startmenu te gebruiken
Anybody? Ik wil het vandaag gaan kopenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:18 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Hallo jongens, volgens Can You Run It, zal ik geen problemen hebben met het spelen van dit spel aangezien dat groene balkje helemaal bij Fast zit en dus alle requirements passeert.
Maar nu komt de vraag, is dit spel leuk, en zal ik ook gelijk de expanion packs kopen?
Want ik had het vorig jaar ff gespeeld en vond het een leuk spel, maar kan iemand wat informatie geven over de expanion packs en of ik ze moet kopen? Bij voorbat dank!
Ik vind Ambities een hele leuke aanvulling, wereldavonturen heb ik niet gekocht.. Als je de sims 3 gaat kopen zou ik dus iig zeker Ambities erbij kopenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:18 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Hallo jongens, volgens Can You Run It, zal ik geen problemen hebben met het spelen van dit spel aangezien dat groene balkje helemaal bij Fast zit en dus alle requirements passeert.
Maar nu komt de vraag, is dit spel leuk, en zal ik ook gelijk de expanion packs kopen?
Want ik had het vorig jaar ff gespeeld en vond het een leuk spel, maar kan iemand wat informatie geven over de expanion packs en of ik ze moet kopen? Bij voorbat dank!
wanneer komt hij uit?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nieuwe uitbreiding aangekondigd: Na Middernacht. Fail naam, maar het ziet er best nice uit.
Ja echt aanschaffen Ambitions en weer spelen die handel!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:49 schreef Faithfulness het volgende:
Hmm, als ik hier zo de verhalen lees krijg ik d'r weer helemaal zin in!
Misschien Ambitions ook maar aanschaffen. Wereldavonturen heb ik laten liggen (trekt me totaal niet), Luxe Accessoires heb ik gekregen van mijn man. Vond ik wel geinig, maar een echte aanvulling vond ik het niet
Uitstekend plan!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:13 schreef Ayca het volgende:
Wereldavonturen vond ik wel tof, alleen verveelde het best snel als je eenmaal alles ongeveer al hebt gedaan.
Ik ga maar even met een nieuwe familie beginnen.
Is wel leuk, alleen je kan niet altijd op reis ivm je werk enz. -____-quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
Maar Binnenhuis Architect is gelijk wel de meest irritante, aangezien je niet altijd weet in welke kamer het moet, of dat je geen vinkjes krijgt, terwijl je wel de benodigde spullen er hebt neergezet.
Ik wil wel Wereldavonturen kopen, maar ik weet niet of ik het zo lang leuk ga vinden. Vind het nog een iets te hoge prijs.
Het kan op een aantal manieren:quote:
Thank you sooooooooooooooooooooooooooooo much!!!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je de cd key nog?
dan kan je em mogelijk met de EA download manager registreren op jouw account en dan daarmee downloaden (niet ideaal als je geen snelle internetverbinding hebt, maar werkt goed)
Kun je dat instellen joh?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:14 schreef maniack28 het volgende:
Ja ffs en ik had er al 1, dus nu heb ik er 4 haha..
Kleine glitch, ik drukte per ongeluk op verjaardag vieren voor mn vrouw, maar die moest nog zeker 30 dagen tot volwassene en ineens was ze volwassene...
Hahah, de peuter begint ook spontaan te protesteren?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:54 schreef GotC het volgende:
En dat..ding bleef maar doorgaan, dus ook even een filmpje![]()
Wat doet die donkere man daar?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:54 schreef GotC het volgende:
En dat..ding bleef maar doorgaan, dus ook even een filmpje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |