Maar is het niet vreemd dat dat ineens zo is? Hij heeft het al die tijd wel goed gedaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:00 schreef mschol het volgende:
ziet er uit alsof de videokaart kaduuk is of het niet goed kan weer geven...
Ziet er Fins uit.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat ze in CAS met Muokkaa lihaksikkuutta bedoelen?Mijn geen idee welke taal het is, is namelijk niet zo goed.
Ik speel de Sims met alle uitbreidingen in het Nederlands. Enkel dat dan dus niet.
Via google er intussen ook achter gekomen en het is inderdaad Fins.quote:
Videokaarten kunnen kapot gaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:26 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Maar is het niet vreemd dat dat ineens zo is? Hij heeft het al die tijd wel goed gedaan.
Drivers zijn nog niet zo lang geleden geupdate na het formatteren van mn pc... Inmiddels doet alles het weer gewoon.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:59 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Videokaarten kunnen kapot gaanHeb je de drivers al geprobeerd te updaten?
Werkt heel goed hoor, gewoon Overwatch installerenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Speel je ook? (ik bedoel ipv alleen geinstalleerd)
Wat ik namelijk - steeds weer - had is dat na ongeveer 2 weken in het spel, het zo onnoemelijk traag wordt en er allerlei bugs optreden, dat het bijna onspeelbaar wordt. Heb 3x mijn gezin+huis opgeslagen en opnieuw geplaatst in een nieuw spel, maar dat is natuurlijk niet leuk spelen. Heb toen maar besloten te wachten tot er een nieuwe patch is.
-edit- Dit alles dus na installatie van Late Night. Daarnaast heb ik ook Ambitions, maar geen World Adventures.
Net ff gecheckt, maar die patch is er dus nog niet.
Lees elders op internet dezelfde klachten. Schijnt m.b.v. mods wel wat aan te doen te zijn, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Bron: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100725092250AA2Abkyquote:Ok, when you start a new game in Sunset Valley (the usual way to create a new family), it's starting an entirely new game. This means, all the characters are reset, and other houses you've created are gone. To have all of your families together in ONE neighborhood, you must "Edit Town" while in-game with one of your families (this is in the "save" menu). While in Edit Town mode, click "Change Active Household." This way, you can make new families in the same neighborhood. But be warned, when you Change Active Household, you lose all of the wishes and promises from your previous families, and your previous family goes on with life-- aging up, making friends, going to work, etc. I hope this helps!
Dat geloof ik ook wel, maar ik heb ook van een hoop gezeik gelezen over dat het dan weer mis gaat als de officiële patch er is enzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:23 schreef Skonk het volgende:
[..]
Werkt heel goed hoor, gewoon Overwatch installeren
Nou denk het niet, want dat Overwatch komt gewoon in één .package bestand wat je zo weer weg kunt halenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar ik heb ook van een hoop gezeik gelezen over dat het dan weer mis gaat als de officiële patch er is enzo.Voor ik het weet kan ik alles wéér opnieuw installeren. Echt totaal geen zin in.
![]()
Ze moeten het gewoon oplossen.
Bedankt.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bron: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100725092250AA2Abky
En je kunt niet gewoon op de uitkijk gaan staan? Heb je die optie opeens niet meer? Wanneer zei hij dat dan? Als hij dat tijdens op de uitkijk staan zei, dan dacht hij dat, maar hoef je dat niet te doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:22 schreef Skonk het volgende:
Ik ben nu prive detective met mijn sim en hij zeurt de hele tijd over dat ie liever een busje had om mee op de uitkijk te staan. Koop ik een busje, zegt ie dat nog steeds!Wat voor busje moet ik dan kopen om die lul blij te maken?
Hoeft ook niet, want het maakt zijn humeur niet beter.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:02 schreef Skonk het volgende:
@Gtaboy107
Ja ik kan nog gewoon op de uitkijk staan, maar hij gebruikt het busje helemaal niet
Mooiquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:56 schreef Tegan het volgende:
Heb een huisje gebouwd.
[ afbeelding ]
De kale plekken in de voortuin zijn planten die nog moeten uitkomen, de rest opgevuld met bloemen. Hoop dat ze ooit die dak-bug wel fixen. Kleine raampjes zijn overigens badkamers, ja kamers
, of de benedenwc, of de zolder, of de garage.
[ afbeelding ]
Achtertuin, enige reden dat ik een hek heb is omdat er allemaal paperazzi komen stalken omdat twee van mijn sims per ongeluk een sterretje beroemd zijn.
[ afbeelding ]
Het uitzicht, ben specifiek verhuisd naar een kavel waar ze zo naar zee kunnen lopen.
[ afbeelding ]
En tuin van boven omdat iemand zei dat het zwembad zo klein was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |