Daar is tegenwoordig een knopje voor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:53 schreef Sc0tTy het volgende:
tvp heb altijd moeite met dit topic terug te vinden als de vorrige op slot gaat
Zeker, TC is de laatste tijd sowieso goed bezig met zijn remixes.quote:
Uber track idd, mjah ik gebruik die nieuwe layout nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:18 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daar is tegenwoordig een knopje voor.
Verder werkt ctrl +f en dan intalex altijd erg goed.
Overigens.
Krijg er maar niet genoeg van.
Wat zullen Chase & Status en Pendulum weggeblazen worden door Ed Rush.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
mag ik ff. een update voor het programma van Lowlands:
Black Sun Empire
Caspa
Chase & Status (live band !!)
Pendulum (live)
Ed Rush
Martyn
Netsky
Noisia
SubFocus (met MC I.D.)
----
goeie morgen!!! wil er iemand dood???
(en dan nog Deadmaus, dave clark, dr lectroluv, massive attack, groove armada ...)
Tof nummer, ik vind Netsky wel een goeie geloof ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:26 schreef mediaconsument het volgende:
En trouwens.
Genieten geblazen met dit weer.
Lekker, zeker met dit weer.quote:
quote:
Waarom?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Ai, die remix van Floetry's Say Yes vind ik gruwelijk slecht. Het origineel wordt bruut onrecht aangedaan.
quote:
Mjah, dat is dnb, echter krijgt dat vanzelf een rustig gevoel als je er maar genoeg naar luistert. Echter blijft dit uiteraard een kwestie van smaak. Dat nummer is verder overigens erg lekker om in de mix te gooien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat de originele versie een heel mooi rustig gevoel heeft, deze remix daar geen spaan van heel laat, en dat ook nog eens op een totaal niet boeiende manier doet, naar mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |