SLUUURRRPPquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
![]()
Aint no party like an Automatic_ party
Niets, want ik ben te oudquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat ga jij allemaal met Automatic_ doen...
Hmmm ben nog even aan het nadenkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat ga jij allemaal met Automatic_ doen...
oooh, gaan jullie meeten?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Dat wordt een leuke meet
Jij ook als het goed is?quote:
Er staat al een hele tijd een West-Brabant meet in de planningquote:
Ja laten we die nou eindelijk eens vastleggenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er staat al een hele tijd een West-Brabant meet in de planning
Kan iemand een poll maken met mogelijke data?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja laten we die nou eindelijk eens vastleggen
Heerle dan maar hèquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:33 schreef EDMAN- het volgende:
en waar? dan krijg je weer 'ik wil niet naar Roosendaal, kut stad' en 'kutkrabben ik zet geen voet in die stad!'
Wouwquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:38 schreef EDMAN- het volgende:
Inderdaad, gewoon een dorpje waar niemand hier vandaan komt :p v(Sprundel?)
Onze koelkast zit altijd helemaal vol met bierquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bij jou thuis in de tuin, prima idee!![]()
Zorg je voor voldoende bier?
Als het in Roosendaal of Bergen is wel, ik heb geen fiets, en de benenwagen staat bij de garage, dus als het ergens anders is zal ik wel met de auto moeten. Anders trein idd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:56 schreef teknomist het volgende:
Ik kom wel met de trein hoor, ik ga niet aan de Fristi!
En radio Hollandio?!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wouw
[..]
Onze koelkast zit altijd helemaal vol met bier
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:57 schreef automatic_ het volgende:
Onze koelkast zit altijd helemaal vol met bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |