dan sta je daar met je mutsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus kun je maar beter niet kijken? Of wat wil je daar mee zeggen
spanjoolquote:
die standaard kant en klare bochtjes doen bij mij ook altijd moeilijk. Het hoeft dus niet eens prutswerk te zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als het een nette bocht is zou het niets uit mogen maken toch?
ik hoop dat haar zoon over 20 jaar op het WK voor Nederland speelt en dan in de finale het beslissnede doelpunt tegen Spanje maaktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Allemaal jaloezie omdat Nederland wel kan winnen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik hoop dat haar zoon over 20 jaar op het WK voor Nederland speelt en dan in de finale het beslissnede doelpunt tegen Spanje maakt
goed voorbereidquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die kan af en ik heb een zwart shirt onder mijn oranje polo aan![]()
Patriot kun je ook zijn zonder dajje voetballen wintquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed voorbereid![]()
ook een setje bij om je nagels schoon te maken?
zet eeen puntje in de witte gedeeltes en je kan zeggen dat je vopor paraguay bentquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Patriot kun je ook zijn zonder dajje voetballen wint
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:37 schreef ArTiC het volgende:
mensen die met zo'n leeuwenbroek aan voorbij komen fietsen met de staart onder de snelbinders
hoe vaak zou je nou aan je staart getrokken worden in de kroeg?quote:
het was ook maar een garpjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:40 schreef amaranta het volgende:
Ik kijk ook niet als Spanje voetbalt. En toen ze het EK wonnen ben ik ook niet met mijn auto door de straten gaan rijden als een of andere Turk.
En als Fabian over 20jr het Nederlands Elftal vertegenwoordigt, dan ben ik super trots op hem.
Ik vind dat Fabje best wel gelaatsuitdrukking van jou heeftquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:54 schreef amaranta het volgende:
Maar Fabian is dus voor oranje hoor
[ afbeelding ]
mooi manneke marie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:54 schreef amaranta het volgende:
Maar Fabian is dus voor oranje hoor
[ afbeelding ]
hou vol. japan gaat zo een gowel zettenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:24 schreef ArTiC het volgende:
Wat een kutwedstrijjd...
Degene die scoorde was wel net zo groot als de gemiddelde japannerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
hou vol. japan gaat zo een gowel zetten
FC r8 doet heul niet meequote:
da huwelijk op 2quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:42 schreef ArTiC het volgende:
Hoewel Spanjolenland ook leuke supporters heeft
[ afbeelding ]
hoi muts!quote:
boeiendquote:
ik stel hoge eisen aan borstenquote:
die van jezelf?quote:
Onzin, daar sta jij toch wel boven he!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
Het is eigenlijk best ruk om bij zo'n voetbalfeestje als enige nuchter te zijnHeb me van ellende maar vergrepen aan chips en toverballen
![]()
jij hebt dat dan ook nooit gedaan, dat is heel wat anders dan bij mij. Weet je ook welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Onzin, daar sta jij toch wel boven he!
Ik ben altijd de bob, was altijd de nietdrugsgebruikendenuchtere, etc.
Nooit probs meer gehad.
ik ben ook altijd bob, als dank laten ze dan je autoraam openquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Onzin, daar sta jij toch wel boven he!
Ik ben altijd de bob, was altijd de nietdrugsgebruikendenuchtere, etc.
Nooit probs meer gehad.
quote:Op zondag 20 juni 2010 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
Inu jarig? Feli!
En speciaal voor Juup: Mood-polish (verandert van kleur bij temperatuurwisselingen. Warm = geel, koeler = groen)
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd jongedamequote:Op zondag 20 juni 2010 10:19 schreef Inu het volgende:
Dankjullie
Het is best rustig op de snelweg tijdens een voetbalwedstrijdEn stappen in Den Haag is grappig, al heb ik 2x iemand in elkaar geslagen zien worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |