geen dino meerquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:23 schreef SeaOfLove het volgende:
heb ik mijn eigen icon nog btw? of ben ik ook een dino?
Fijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:15 schreef SeaOfLove het volgende:
en net bericht dat beeb J. het goed maakt thuis, nog wel huilerig van de krampjes. Weekend maar weer richting rotterdam denk ik
Helmaal met je eens hoor, voetbal is harstikke belangrijk. Sowieso: grote sportevenementenquote:
Tof! Wilde eigenlijk zeggen kom even langs hier, maar zondag heb ik al afspraak en zondag erna naar Snoop Doggquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fijn
Ik ga ook deze of vlg zondag weer ff knuffelen
en dat is juist zo jammer.... dat doen ze niet. Alles in het teken van sport die paar wekenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Helmaal met je eens hoor, voetbal is harstikke belangrijk. Sowieso: grote sportevenementen
(zo lang mensen het nog wel blijven relativeren dan)
En de olie-ellende in Amerikaquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en dat is juist zo jammer.... dat doen ze niet. Alles in het teken van sport die paar wekenGelukkig hebben we Joran voor wat afleiding
en dan vergeet je het EK, en de tour de france elk jaar. Sowieso elk wielertournooi van de giro tot de tourquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:39 schreef borisz het volgende:
Je moet maar zo denken SOL. Het WK is maar 1x in de vier jaar.
Grote sportevenementen zijn best leuk, maar niet als je er, als niet-sportliefhebber, overal mee geconfronteerd wordt. Daarnaast vind ik, en dat heeft die hele grap met de bavaria babes weer bewezen, dat sport op dit moment vooral gedomineerd wordt door geld!quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:36 schreef TAV74 het volgende:
Helmaal met je eens hoor, voetbal is harstikke belangrijk. Sowieso: grote sportevenementen
Dat vind ik nu juist zo lekker, even een beetje ontsnappen aan het normale negatieve gedoequote:Op donderdag 17 juni 2010 09:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en dat is juist zo jammer.... dat doen ze niet. Alles in het teken van sport die paar wekenGelukkig hebben we Joran voor wat afleiding
Als er iedere avond bijna 1 op de 2 mensen voetbal kijkt denkt de rest ook. Hier hebben wij geen zin in, zo verkopen we nooit alle reclameblokken vol. Dus komen er herhalingenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat geld is waar, maar dat boeit me geen reet. Op het moment dat ze spelen is het de sport en de toeschouwers en is de rest bijzaak.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Grote sportevenementen zijn best leuk, maar niet als je er, als niet-sportliefhebber, overal mee geconfronteerd wordt. Daarnaast vind ik, en dat heeft die hele grap met de bavaria babes weer bewezen, dat sport op dit moment vooral gedomineerd wordt door geld!
Gelukkig je trapt er niet inquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en dan vergeet je het EK, en de tour de france elk jaar. Sowieso elk wielertournooi van de giro tot de tour
De tourquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en dan vergeet je het EK, en de tour de france elk jaar. Sowieso elk wielertournooi van de giro tot de tour
mee eens is! dat gedoe om die jurkjesquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Grote sportevenementen zijn best leuk, maar niet als je er, als niet-sportliefhebber, overal mee geconfronteerd wordt. Daarnaast vind ik, en dat heeft die hele grap met de bavaria babes weer bewezen, dat sport op dit moment vooral gedomineerd wordt door geld!
Eens. Het gaat mij om de sport. Alle grappen en grollen om de sport heen kunnen mij gestolen worden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat geld is waar, maar dat boeit me geen reet. Op het moment dat ze spelen is het de sport en de toeschouwers en is de rest bijzaak.
Overigens; de gekte er omheen is ook niet mijn ding, gaat me puur om het volgen van het toernooi zelf.
quote:
Daar heb je ook wel een puntquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat vind ik nu juist zo lekker, even een beetje ontsnappen aan het normale negatieve gedoe
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:52 schreef freecell het volgende:
[..]
TARA heeft het snoer van de kettingzaag door gekettingzaagden daarna de verkeerde stop vervangen waardoor alles zonder stroom zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |