Ja, ik word het nu echt zat hoor. Alleen maar omdat ik het woord "spoelen" heb gebruiktquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lekkere discussie over jou op twitter met Dirk en Pieter, de arrogantie...
oeh relquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik word het nu echt zat hoor. Alleen maar omdat ik het woord "spoelen" heb gebruikt
Zitten ze nu nog steeds om een gratis exemplaar te bedelen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik word het nu echt zat hoor. Alleen maar omdat ik het woord "spoelen" heb gebruikt
Niet echt bedelen, maar blijkbaar menen ze echt dat ze er recht op hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zitten ze nu nog steeds om een gratis exemplaar te bedelen?
Had ik dat woord maar nooit getwitterd als #herkenbaar! *LOL*quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:49 schreef hollander87 het volgende:![]()
Anti-hooikoorts pilletjes gekocht, kon gisteren niet meer buiten staan zonder niesbui te krijgen. En heel veel gesnotter...
Dat is nog treuriger, eigenlijk. Lekker niet op reageren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet echt bedelen, maar blijkbaar menen ze echt dat ze er recht op hebben
Ook dat zal allemaal wel meevallen, maar ik vind het een beetje hypociet als iemand in de hoogste steigers gaat staan als mensen downloaden wnat dan wordt de artiest benadeeld en die werkt toch ook voor z'n geld! Maar dan wel "eisen" dat het boek gratis opgestuurd wordt omdat je zogenaamd een bijdrage hebt geleverd i.p.v. dan gewoon de artiest te betalen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet echt bedelen, maar blijkbaar menen ze echt dat ze er recht op hebben
Ja, het is allemaal jouw schuldquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had ik dat woord maar nooit getwitterd als #herkenbaar! *LOL*
Ik hoef nog maar 1 hoofdstukje!
Wat?quote:
Yeah, ik heb het nu ook wel weer gehad. Heb er al een poos niets over gezegd, maar nu even laten weten wat ik erover dacht en nu negeer ik het wel weer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:49 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat is nog treuriger, eigenlijk. Lekker niet op reageren.
Don;t blame the messenger twitterer if the followers can' t handle it!quote:
Normale gesproken doe je zoiets voor de eer, en vind je het leuk als je wordt vermeld bij een "met dank aan" tekstje. En word je misschien uitgenodigd bij een boekpresentatie of zoiets.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat zal allemaal wel meevallen, maar ik vind het een beetje hypociet als iemand in de hoogste steigers gaat staan als mensen downloaden wnat dan wordt de artiest benadeeld en die werkt toch ook voor z'n geld! Maar dan wel "eisen" dat het boek gratis opgestuurd wordt omdat je zogenaamd een bijdrage hebt geleverd i.p.v. dan gewoon de artiest te betalen.
Ik geloof ook niet dat ze het (in het begin) heel serieus meenden hoor. Steeds als Micha zei "Heb je 't al gelezen?" kwam er een "Heb je het al opgestuurd, gratis exemplaar?". Het klonk meer als desinteresse, want als ze het echt gewild hadden hadden ze 't wel gekocht. Toch?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Normale gesproken doe je zoiets voor de eer, en vind je het leuk als je wordt vermeld bij een "met dank aan" tekstje. En word je misschien uitgenodigd bij een boekpresentatie of zoiets.
Ja, als er iets te danken zou zijn... Maar dat is dus niet zo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Normale gesproken doe je zoiets voor de eer, en vind je het leuk als je wordt vermeld bij een "met dank aan" tekstje. En word je misschien uitgenodigd bij een boekpresentatie of zoiets.
Dirks echtgenoot.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:55 schreef Waxxer het volgende:
Dirk zal DirkH wel zijn, maar wie is Pieter (ook alweer..?)?
Ja zo kan 't ook.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, als er iets te danken zou zijn... Maar dat is dus niet zo.
De enige mensen die een gratis exemplaar hebben gekregen, zijn mijn proeflezers, want die hebben er dus echt veel werk in gestopt. En een van hen stond er zelfs op er WEL voor te betalen.
Toch niet DirkHquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:55 schreef Waxxer het volgende:
Dirk zal DirkH wel zijn, maar wie is Pieter (ook alweer..?)?
Deze dus:quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toch niet DirkH? Die heeft een vrouw/vriendin namelijk. Het gaat hier toch om de oprichter van [HOMO], da's een heel andere Dirk.
Ach, je weet dat ik van je hou, is dat neit het belangrijkste, vlinder?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo kan 't ook.
Ik vond het berichtje voorin met pen al een eer
Maar MOCHT er een verfilming komen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |