abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82911868
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Als van Persie dit doet en door die penalty gaan wij door cq winnen wij de titel, dan zal het me aan mn reet roesten dat het ethisch gezien niet heel kick is hoor
De eerste reactie die dat bij mij zou oproepen zou natuurlijk de blijdschap zijn van de benutte strafschop, maar ja, daarna toch wel wat gemengde gevoelens.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:40:48 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82912029
Stelletje schijnheiligen hier.
Als Nederland door zo'n speler als Suarez wereldkampioen kan worden met alle trucs en genialiteit erbij hoor je niemand er over.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_82912123
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:37 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

De eerste reactie die dat bij mij zou oproepen zou natuurlijk de blijdschap zijn van de benutte strafschop, maar ja, daarna toch wel wat gemengde gevoelens.
Mwoah. Het liefst nog, tegen de verhouding in en tegen Portugal.

Ik vond het wel een penalty trouwens. Het been wat hij als 1e zou neerzetten werd aangetikt en zodoende uit balans-->zuivere scoringskans ontnomen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_82912143
Door dit soort dingen heb ik een hekel aan voetbal!!! BAH!
Ze kunnen nog heel wat van noord Korea leren!
pi_82912221
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:43 schreef larry_flynt het volgende:
Door dit soort dingen heb ik een hekel aan voetbal!!! BAH!
Ze kunnen nog heel wat van noord Korea leren!
Want die hebben een prima partij hockey op de mat gelegd?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_82912253
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:42 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Mwoah. Het liefst nog, tegen de verhouding in en tegen Portugal.

Ik vond het wel een penalty trouwens. Het been wat hij als 1e zou neerzetten werd aangetikt en zodoende uit balans-->zuivere scoringskans ontnomen.
Ja, maar ja, Portugal vraagt ook wel om zo'n situatie. Jezus man, die Ronaldo blijft een jankerd.
Die Deco evengoed en dan zijn er nog wel wat in dat Portugese elftal.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:47:39 #82
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_82912350
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:40 schreef golfer het volgende:
Als Nederland door zo'n speler als Suarez wereldkampioen kan worden met alle trucs en genialiteit erbij hoor je niemand er over.
Ja en nee... ik zou toch een vervelend gevoel eraan over houden - denk ook daarom dat we net dat element missen - dat we daarom geen killers zijn. Ik stond wel te juichen met Vd Sar toen... dat wel.
Maar ook toen met Kluivert en Staelens, dat was ook gewoon terecht, opzouten!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_82912658
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:47 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Ja en nee... ik zou toch een vervelend gevoel eraan over houden - denk ook daarom dat we net dat element missen - dat we daarom geen killers zijn. Ik stond wel te juichen met Vd Sar toen... dat wel.
Maar ook toen met Kluivert en Staelens, dat was ook gewoon terecht, opzouten!
Toen Van Nistelrooy op de been bleef 2 jaar terug tegen Italië stond ik te juichen, ook al scoorde hij niet. Als hij zich had laten vallen hadden we een penalty mee gekregen, maar dat doelpunt had ik dan later niet terug willen zien..

[ Bericht 0% gewijzigd door Symer op 17-06-2010 00:01:01 ]
pi_82912931
Gewoon een terechte rode kaart, die keeper moet geen overtreding malen als Suarez daar een duidelijke scoringskans heeft.

Bovendien had die scheids eerder al een grove overtreding gemist, dus zulke lieverdjes zijn die Zuid-Afrikanen ook niet.
pi_82912999
Suarez Haters
pi_82913444
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Een echte winnaar valt niet bij die strafschop. Ik vond de tik toch wel licht. Forlan is zowiezo veel meer teamspeler dan Suarez en heeft minder vervelende trekjes, zeker ook naar de scheidsrechter toe.
Het was gewoon een 100% strafschop dom van die keeper, wel moet ik erbij zeggen dat Suarez niet echt zijn best deed om te blijven staan inderdaad
  donderdag 17 juni 2010 @ 00:26:58 #87
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_82913979
het is eigenlijk toch wel een non discussie want het was buitenspel
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 17 juni 2010 @ 00:29:14 #88
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_82914065
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:40 schreef golfer het volgende:
Jawel hoor, ik hou niet van die toneelspelerige voetballers als Suarez
Ookal speelde hij bij NL elftal (of FC Utrecht)
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_82914142
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:11 schreef ZuAndy het volgende:

[..]

Het was gewoon een 100% strafschop dom van die keeper, wel moet ik erbij zeggen dat Suarez niet echt zijn best deed om te blijven staan inderdaad
Slim is anders, maar ja, dat Suarez zich als een pussy gedraagt is veel meer belachelijk.

Als een Noord-Koreaanse speler dat gisteren had geflikt, had de Grote Leider hem een enkeltje Siberië gegeven.
  donderdag 17 juni 2010 @ 00:36:32 #90
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_82914293
Punt is ook Suarez gedraagt zich ook alsof hij dit nodig heeft dit laten vallen etc.
Die veertig miljoen kan Ajax in iedergeval vergeten. In Engeland hebben ze een hekel aan spelers die dit zoveel doen zo als hij dat doet. Als Suarez zich nou gewoon niet zo vaak had laten vallen vandaag dan had iedereen het over die steekbal gehad. En als hij zich dan makkelijk laat vallen als hij word aangeraakt en daarbij kans maakt op een penalty is het gewoon terecht. Punt bij Suarez is daarvoor viel hij ook al 10 keer ten aarde alsof hij dood geschopt word. Het is een overkill bij die gast en dat maakt het zo vervelend.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 17 juni 2010 @ 00:39:19 #91
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_82914375
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Punt is ook Suarez gedraagt zich ook alsof hij dit nodig heeft dit laten vallen etc.
Die veertig miljoen kan Ajax in iedergeval vergeten. In Engeland hebben ze een hekel aan spelers die dit zoveel doen zo als hij dat doet. Als Suarez zich nou gewoon niet zo vaak had laten vallen vandaag dan had iedereen het over die steekbal gehad. En als hij zich dan makkelijk laat vallen als hij word aangeraakt en daarbij kans maakt op een penalty is het gewoon terecht. Punt bij Suarez is daarvoor viel hij ook al 10 keer ten aarde alsof hij dood geschopt word. Het is een overkill bij die gast en dat maakt het zo vervelend.
Eensch
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_82914543
Toen Mark van Bommel in 2006 net deed alsof hij door Luis Figo geraakt werd, zat het halve forum te juichen. Zo zie je maar net, hypocrisie viert hoogtij op Fok.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_82914561
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Toen Mark van Bommel in 2006 net deed alsof hij door Luis Figo geraakt werd, zat het halve forum te juichen. Zo zie je maar net, hypocrisie viert hoogtij op Fok.
Ach, ik hoor zowiezo niet tot die helft. Jij ook niet.
pi_82915230
Wat zijn schawlbes?
pi_82915319
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 01:17 schreef Cahir het volgende:
Wat zijn schawlbes?
zwaluwen
  donderdag 17 juni 2010 @ 01:47:50 #96
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_82915611
suarez is net zoals figo, en figo heb ik ook helemaal kanker.
pi_82917076
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef dvdfreak het volgende:
hopen dat iemand een keer zijn poten breekt
Precies, en dat die geniepige konijnenkop dan nooit meer kan voetballen, dat zou fijn zijn.

Suarez
pi_82917162
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:29 schreef Paul het volgende:

[..]

Jawel hoor, ik hou niet van die toneelspelerige voetballers als Suarez
Ookal speelde hij bij NL elftal (of FC Utrecht)
pi_82917281
Al die haters hiero
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')