De eerste reactie die dat bij mij zou oproepen zou natuurlijk de blijdschap zijn van de benutte strafschop, maar ja, daarna toch wel wat gemengde gevoelens.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Als van Persie dit doet en door die penalty gaan wij door cq winnen wij de titel, dan zal het me aan mn reet roesten dat het ethisch gezien niet heel kick is hoor
Mwoah. Het liefst nog, tegen de verhouding in en tegen Portugal.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:37 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
De eerste reactie die dat bij mij zou oproepen zou natuurlijk de blijdschap zijn van de benutte strafschop, maar ja, daarna toch wel wat gemengde gevoelens.
Want die hebben een prima partij hockey op de mat gelegd?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:43 schreef larry_flynt het volgende:
Door dit soort dingen heb ik een hekel aan voetbal!!! BAH!
Ze kunnen nog heel wat van noord Korea leren!
Ja, maar ja, Portugal vraagt ook wel om zo'n situatie. Jezus man, die Ronaldo blijft een jankerd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:42 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Mwoah. Het liefst nog, tegen de verhouding in en tegen Portugal.
Ik vond het wel een penalty trouwens. Het been wat hij als 1e zou neerzetten werd aangetikt en zodoende uit balans-->zuivere scoringskans ontnomen.
Ja en nee... ik zou toch een vervelend gevoel eraan over houden - denk ook daarom dat we net dat element missen - dat we daarom geen killers zijn. Ik stond wel te juichen met Vd Sar toen... dat wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:40 schreef golfer het volgende:
Stelletje schijnheiligen hier.![]()
Als Nederland door zo'n speler als Suarez wereldkampioen kan worden met alle trucs en genialiteit erbij hoor je niemand er over.
Toen Van Nistelrooy op de been bleef 2 jaar terug tegen Italië stond ik te juichen, ook al scoorde hij niet. Als hij zich had laten vallen hadden we een penalty mee gekregen, maar dat doelpunt had ik dan later niet terug willen zien..quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:47 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ja en nee... ik zou toch een vervelend gevoel eraan over houden - denk ook daarom dat we net dat element missen - dat we daarom geen killers zijn. Ik stond wel te juichen met Vd Sar toen... dat wel.
Maar ook toen met Kluivert en Staelens, dat was ook gewoon terecht, opzouten!
Het was gewoon een 100% strafschop dom van die keeper, wel moet ik erbij zeggen dat Suarez niet echt zijn best deed om te blijven staan inderdaadquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Een echte winnaar valt niet bij die strafschop. Ik vond de tik toch wel licht. Forlan is zowiezo veel meer teamspeler dan Suarez en heeft minder vervelende trekjes, zeker ook naar de scheidsrechter toe.
Jawel hoor, ik hou niet van die toneelspelerige voetballers als Suarezquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:40 schreef golfer het volgende:
Stelletje schijnheiligen hier.![]()
Als Nederland door zo'n speler als Suarez wereldkampioen kan worden met alle trucs en genialiteit erbij hoor je niemand er over.
Slim is anders, maar ja, dat Suarez zich als een pussy gedraagt is veel meer belachelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:11 schreef ZuAndy het volgende:
[..]
Het was gewoon een 100% strafschop dom van die keeper, wel moet ik erbij zeggen dat Suarez niet echt zijn best deed om te blijven staan inderdaad
Eenschquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Punt is ook Suarez gedraagt zich ook alsof hij dit nodig heeft dit laten vallen etc.
Die veertig miljoen kan Ajax in iedergeval vergeten. In Engeland hebben ze een hekel aan spelers die dit zoveel doen zo als hij dat doet. Als Suarez zich nou gewoon niet zo vaak had laten vallen vandaag dan had iedereen het over die steekbal gehad. En als hij zich dan makkelijk laat vallen als hij word aangeraakt en daarbij kans maakt op een penalty is het gewoon terecht. Punt bij Suarez is daarvoor viel hij ook al 10 keer ten aarde alsof hij dood geschopt word. Het is een overkill bij die gast en dat maakt het zo vervelend.
Ach, ik hoor zowiezo niet tot die helft. Jij ook niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Toen Mark van Bommel in 2006 net deed alsof hij door Luis Figo geraakt werd, zat het halve forum te juichen. Zo zie je maar net, hypocrisie viert hoogtij op Fok.
Precies, en dat die geniepige konijnenkop dan nooit meer kan voetballen, dat zou fijn zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef dvdfreak het volgende:
hopen dat iemand een keer zijn poten breekt
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik hou niet van die toneelspelerige voetballers als Suarez![]()
Ookal speelde hij bij NL elftal (of FC Utrecht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |