Ja vooral theater maken om te winnen met z'n kutschwalbes en gejank en gesla in z'n gezicht van boehoeeeeeeeeeequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:27 schreef Rahl het volgende:
Hij doet alles om te winnen en dat vind ik prachtig om te zien.
Yep. Alles.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja vooral theater maken om te winnen met z'n kutschwalbes en gejank en gesla in z'n gezicht van boehoeeeeeeeeee
Dat vond ik inderdaad het ergste. De wedstrijd was toch al een verloren zaak, maar nu heeft die keeper niet meer de kans uit te blinken tegen Frankrijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef StijnDa het volgende:
Die Suarez is toch nog 10 keer erger dan C. Ronaldo.
Vreselijk gewoon, hij naait die keeper van Z-Afrika een rode kaart aan terwijl die zo mooi stond te keepen, nu mag hij tegen Frankrijk ook op de bank zitten, jammer hoor..
En elke wedstrijd zo vaak gaan liggen om niets, kom op zeg.
Ditquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:27 schreef Rahl het volgende:
Hij doet alles om te winnen en dat vind ik prachtig om te zien.
Daar solliciteert die nog net niet naar, maar het scheelt verdomd weinig. Gadverdamme zeg, na elke tik gaan liggen en de scheidsrechter dan ( volgens hem ) gemeend triest aankijken, alsof er een bom is ontplofd door toedoen van een Zuid-Afrikaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef dvdfreak het volgende:
hopen dat iemand een keer zijn poten breekt
Ik kan me inderdaad voorstellen dat het je irriteert, maar eerlijk is eerlijk hij kreeg tenminste 1x een klap in het gezicht en werd 2x gewoon geraakt in het strafschopgebied, waarvan 1x bestraft+rood. Als je op hem let dan zie je dat dit een echte winnaar is en dat hij gretig was naar zijn 1e WK-doelpunt. Hij liet toch een paar geniale dingen zien en met een assist en een penalty versierd was hij zeer sterk vandaagquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Daar solliciteert die nog net niet naar, maar het scheelt verdomd weinig. Gadverdamme zeg, na elke tik gaan liggen en de scheidsrechter dan ( volgens hem ) gemeend triest aankijken, alsof er een bom is ontplofd door toedoen van een Zuid-Afrikaan.
Een echte winnaar valt niet bij die strafschop. Ik vond de tik toch wel licht. Forlan is zowiezo veel meer teamspeler dan Suarez en heeft minder vervelende trekjes, zeker ook naar de scheidsrechter toe.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:56 schreef ZuAndy het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad voorstellen dat het je irriteert, maar eerlijk is eerlijk hij kreeg tenminste 1x een klap in het gezicht en werd 2x gewoon geraakt in het strafschopgebied, waarvan 1x bestraft+rood. Als je op hem let dan zie je dat dit een echte winnaar is en dat hij gretig was naar zijn 1e WK-doelpunt. Hij liet toch een paar geniale dingen zien en met een assist en een penalty versierd was hij zeer sterk vandaag
Nee, maar een geniale actie past niet in het plaatje van de klagers hier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:07 schreef Chiappucci het volgende:
Ben ik de enige die vond dat hij het heel netjes deed bij de 3e goal?
Dat welquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:07 schreef Chiappucci het volgende:
Zeker niet, dat deed hij ook mooi. Maar voortaan moet hij in bepaalde situaties gewoon blijven staan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:07 schreef Chiappucci het volgende:
Ik zie nu voor me dat Suarez twittert, ziet wat er staat en dan maar gaat zitten huilen op zijn kamer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:58 schreef Dingess het volgende:
Boontje komt op z'n loontje: heel Twitter (:P) verafschuwt hem.
Nee maar daar heeft niemand het meer over omdat Suarez het voorzichzelf verpest.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:07 schreef Chiappucci het volgende:
Als van Persie dit doet en door die penalty gaan wij door cq winnen wij de titel, dan zal het me aan mn reet roesten dat het ethisch gezien niet heel kick is hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Een echte winnaar valt niet bij die strafschop. Ik vond de tik toch wel licht. Forlan is zowiezo veel meer teamspeler dan Suarez en heeft minder vervelende trekjes, zeker ook naar de scheidsrechter toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |