quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kijk die smerige Suarez ook nog eens juichen.
Misschien wil Johan Derksen nog een keer voor een kwartiertje zijn voetbal kleren aantrekken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:10 schreef Reddiablo het volgende:
dat iemand hem ff een half jaar uit de roulatie trapt!
Inderdaad, heb je tenminste een beetje waar voor je rode kaart.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:10 schreef Reddiablo het volgende:
dat iemand hem ff een half jaar uit de roulatie trapt!
eensquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Terechte penalty + rode kaart.
Zo simpel is het
Haha, dan schopt hij Dirk Kuyt er ook nog even uit zodat Bert hem niet meer opsteltquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Misschien wil Johan Derksen nog een keer voor een kwartiertje zijn voetbal kleren aantrekken.
Dat dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Terechte penalty + rode kaart.
Zo simpel is het
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:14 schreef queensbridge het volgende:
Als Ajacied vind ik Suarez een walgelijk ventje.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:14 schreef queensbridge het volgende:
Volgens jaar slechte specs in FM voor Luis.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:17 schreef Reddiablo het volgende:
als het al wel een penalty was, ik vind persoonlijk van niet... dan zeker geen rood.
Als ik je door je haren strijk, of je een klopje op je schouder geef ga je ook neer alsof je doodgeschoten wordt.
Suárez... hijo de puta! Naarling.
ALS het een penalty was DAN was het wel rood. Dat zou namelijk betekenen dat hij hem het scoren belet met een overtreding.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:17 schreef Reddiablo het volgende:
als het al wel een penalty was, ik vind persoonlijk van niet... dan zeker geen rood.
Dus iedere penalty is rood?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:19 schreef Nobu het volgende:
[..]
ALS het een penalty was DAN was het wel rood. Dat zou namelijk betekenen dat hij hem het scoren belet met een overtreding.
Ik delete hem!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens jaar slechte specs in FM voor Luis.
Die quote ik als feyenoordsupporterquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:14 schreef queensbridge het volgende:
Nee, maar een doorgebroken speler met gestrekt been neerleggen is wel rood.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |