Omdat je voor de meerprijs van een goeie game-pc t.o.v. een goeie "normale" pc, met gemak 3 verschillende consoles kunt kopen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Waarom zou je extra een console kopen als er een enorm aantal perfecte PC games zijn en nog komen?
Nee, maar je moet er wel een super-duper GPU voor kopen, wat op dezelfde investering neerkomt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een hele zwik topgames op PC waar je dus niet speciaal een console voor hoeft te kopen:
http://uk.pc.ign.com/index/reviews.html
Nou leuk, een hele lijst met games, en ik zie 1 of 2 pc exclusives, de rest is op de consoles speelbaar, maar doe ff normaal, neem nou de nieuwe prince of persian, ga je bijvoorbeeld toch niet met een toetsenbord spelen man.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Onzin. Lees Gamespot en IGN.
Een hele zwik topgames op PC waar je dus niet speciaal een console voor hoeft te kopen:
http://uk.pc.ign.com/index/reviews.html
Ik heb ooit ook een zware pc gehad voor me grafische werk, en speelde hier eigenlijk ook nooit games op.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:33 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Jij hebt dus een console naast je Mac nodig. Dat was juist mijn punt.
Ben je geen gamer dan speelt dit dus niet.
Niemand beweert ook het tegendeel. Maar wat maakt het uit of je moet shoppen voor de nieuwste NVIDEA super GPU of dat je een XBOX 360 koopt?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:33 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Jij hebt dus een console naast je Mac nodig. Dat was juist mijn punt.
Dat sluit je daar toch een gamepad op aan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:34 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Nou leuk, een hele lijst met games, en ik zie 1 of 2 pc exclusives, de rest is op de consoles speelbaar, maar doe ff normaal, neem nou de nieuwe prince of persian, ga je bijvoorbeeld toch niet met een toetsenbord spelen man.
Met een redelijke PC kun je al prima gamen. Daar hoef je echt geen honderden euro's voor neer te tellen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niemand beweert ook het tegendeel. Maar wat maakt het uit of je moet shoppen voor de nieuwste NVIDEA super GPU of dat je een XBOX 360 koopt?
Behalve dan dat je met die XBOX verzekerd bent van jaren spelplezier en je met die GPU waarschijnlijk na een jaar al achter de feiten aan loopt natuurlijk.
Dan kun je toch netzogoed een console kopen en lekker op de bank gamen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:38 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat sluit je daar toch een gamepad op aan?
Is dat echt waar? De huidige generatie consoles is allemaal op de markt sinds 2005 of 2006. Als je zo'n ding in huis hebt gehaald, heb je daar dus nu al 4 à 5 jaar plezier van en kun je de nieuwste games spelen, zonder dat je ooit een upgrade hebt hoeven kopen. Bovendien zijn er nog geen plannen bekend voor nieuwe generaties consoles, dus de kans is groot dat je nog wel een jaartje of wat vooruit kunt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Met een redelijke PC kun je al prima gamen. Daar hoef je echt geen honderden euro's voor neer te tellen.
Nee de redenatie is dat je op PC (als gamer) meer waar voor je geld krijgt dan op een Mac omdat je op een PC ook nog volop kan gamen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:39 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Dan kun je toch netzogoed een console kopen en lekker op de bank gamen?
De redenatie was juist dat je op een pc gamed om met keyboard en muis te spelen.
Dat ben ik helemaal met je eens, als je alleen een Mac in huis haalt, is serieus gamen niet echt een optie. Maar een of meerdere consoles in huis halen is wel degelijk een goed alternatief.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee de redenatie is dat je op PC (als gamer) meer waar voor je geld krijgt dan op een Mac omdat je op een PC ook nog volop kan gamen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:43 schreef KneusTeun het volgende:
Oke dan komt nu me grootste ergernis aan mac.
Mensen denken dat je een hipster bent ofzo...![]()
En van die hipsters met een iphone die meteen denken dat ze een band met je hebben omdat ze een iphone hebben en dus alles van mac afweten (thuis gewoon een windows machine).
Ik gebruik mac omdat ik werk op me pc niet omdat ik hoop dat ik ermee bij een elite groep hoor.
Dit is toch de eerste hit bij mijn google, kan zijn omdat ik een hipster computer gebruikquote:
Niet wanneer je eens een keer een spelletje wil uitproberen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:44 schreef Tijn het volgende:
Maar een of meerdere consoles in huis halen is wel degelijk een goed alternatief.
Preference. Ik kan anno 2010 nog steeds niet lekker met een vlotte shooter omgaan op een console, de PC werkt vlotter, heeft een hogere resolutie en ga zo maar even door, ik hou gewoon van de mate van controle die je op een PC hebt. Ik heb ook een console staan, maar qua FPS speel ik enkel de tragere varianten en 3rd persons/platformen zoals reeds aangegeven. Prijs speelt ook mee: een PC game is vaak onder de 3 tientjes te vinden, waar je voor een console al vlot op het dubbele zit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar dat is toch des te meer een betoog om voor de console te gaan? Als je merkt dat de PC-games eigenlijk aftreksels van de console-versies zijn, zou ik zeggen, speel het dan op een console.
Als je geld hebt voor een mac kun je die 500 euro voor een gemiddelde multimediabak ook missen, zodat je ook fatsoenlijk kunt gamen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, als je alleen een Mac in huis haalt, is serieus gamen niet echt een optie. Maar een of meerdere consoles in huis halen is wel degelijk een goed alternatief.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |