abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82901939
Deze zomer gaan mijn vriendin en ik op vakantie richting Italië. Eerst waren we voornemens met de auto + tent te gaan, toen werd dat een busje waarin je achterin kan slapen, maar nu hebben we onze pijlen gericht op het huren van een camper.

De commerciële camperverhuur biedt voor deze zomer nog kansen, maar met die prijzen is 't niet leuk meer. Vandaar dat we uitweken naar marktplaats, maar zoals verwacht is in de weken waarin wij op vakantie gaan (rond 30/31) veel interessants al bezet.

Vandaar dat we ons nu wat breder oriënteren; familie, vrienden en ... fokvrienden.

Gevraagd:

Wij zijn dus op zoek naar een tweepersoons camper die we mogen huren voor ongeveer 2 weken. Het moet een camper zijn die met een B-rijbewijs bestuurd mag worden (we zijn beiden ervaren bestuurders). Verder staan we open voor alles, hoewel het voor de portemonnee fijn zou zijn als het een diesel is .

Dus mocht je zelf een camper hebben staan die in de desbetrefende periode ongebruikt blijft, of ken je iemand anders die hier voor open staat, dan horen wij het graag.

Dank!

P.s.: de prijs en voorwaarden natuurlijk in goed overleg. Wat betreft de huurprijs per week zitten we zelf te denken aan zo'n 350 euro per week.

[ Bericht 1% gewijzigd door JJasperO op 17-06-2010 15:42:36 ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:57:00 #2
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_82921285
Mmm, interessant, ik heb een camper die aan je beschrijvingen voldoet

/edit ik zie dat jouw data nog net in mijn eigen vakantie vallen
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
pi_82932281
Dat is zeker interessant .

In welke periode ben je zelf op vakantie? Er valt voor ons namelijk nog wel iets te schuiven (niet veel).
  donderdag 17 juni 2010 @ 15:03:16 #4
6468 zuigmarmot
pi_82933182
week 28 t/m 31

tis een mercedes v220 cdi trouwensmet airco , met klapdak en een tweepersoons bed. Het is dus geen grote camper

wel met 2-pits kookstel, kraan en wasbak, 2e accu, en 7 zitplaatsen, je kunt of slapen, of een zithoekje creeren, niet allebei tegelijk.

er zit ook een 17 inch scherm ingebouwd om filmpies te koekeloeren.

moet wel nog even overleggen met het thuisfront, want we hebben eigenlijk nooit nagedacht over verhuur.

Hoe zijn jullie van plan om te gaan btw ?
pi_82935169
Oei, we kunnen wel wat dagen schuiven, maar hele weken gaat helaas niet. Jammer want het klinkt goed! Ik zou zeggen een hele fijne vakantie.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:11:25 #6
6468 zuigmarmot
pi_82942666
Helaas dat het niet uitkomt, maar in ieder geval ook een fijne vakantie
pi_83162112
Topic kan dicht. Dank.
pi_83170077
Slotje!