JIJ VERSTOND HET LIEDJE VAN FRANKRIJK NIET TIJDENS HET SONGFESTIVALquote:
JE CHANTEquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:22 schreef o.us het volgende:
[..]
JIJ VERSTOND HET LIEDJE VAN FRANKRIJK NIET TIJDENS HET SONGFESTIVAL![]()
![]()
;d:d:d:D;;:D;D:D;D:d:D
![]()
![]()
![]()
![]()
Naar het land van het volk dat ik haat? Nee, bedankt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Genoeg mensen. Ga er zelf heen mocht je het willen geloven.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:22 schreef o.us het volgende:
[..]
JIJ VERSTOND HET LIEDJE VAN FRANKRIJK NIET TIJDENS HET SONGFESTIVAL![]()
![]()
;d:d:d:D;;:D;D:D;D:d:D
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik wist dat je me niet zou haten$:$:$p4L;'4';44
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:26 schreef GenusButeo het volgende:
Ayça, ik ga waarschijnlijk naar Sziget.
Serieusquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:26 schreef GenusButeo het volgende:
Ayça, ik ga waarschijnlijk naar Sziget.
Ik word echt ziek van je gespam.quote:
Ja ik ook, sorry man, ben beetje breindood van lerenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik word echt ziek van je gespam.
Maar wel tof, ja.
Ja, je moet gewoon zeggen 'ana, hij is Igdirli, bizden yani, hem ibne, yani dokunmaz meye', dan mag je vast wel mee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Serieus![]()
Misschien mag ik, als jij meegaat
Arme jongen. Dan mag je wel spammen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja ik ook, sorry man, ben beetje breindood van leren
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, je moet gewoon zeggen 'ana, hij is Igdirli, bizden yani, hem ibne, yani dokunmaz meye', dan mag je vast wel mee.
Jawel, Emel... Je weet toch dat ik van je hou...quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dan mag ik ook mee. Maar dat willen jullie niet!
YES!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jawel, Emel... Je weet toch dat ik van je hou...
The more the merrier!quote:
Nee. Ik ga uit huis, hallo, ik moet zuinig doen. Zoveel houd ik nou ook weer niet van je.quote:
Laat dan maar hoor..quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. Ik ga uit huis, hallo, ik moet zuinig doen. Zoveel houd ik nou ook weer niet van je.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
JAAAA Ayca kom Sami Yusuf. Dan gaan we daar meeten.
Ik verwacht dönerquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
MAar jij moet ook komen rookert! Mijn internetmattie..
quote:
Tis ook niet dat ik hem per se leuk vind omdat ik moslim ben he..quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:39 schreef GenusButeo het volgende:
Meet.
Trouwens, ik ben een keer naar een concert van Sami Yusuf geweest. Toen ik nog moslim was. Maar ik vind het nog steeds heel leuk.
Ik dacht dat je Turks wasquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tis ook niet dat ik hem per se leuk vind omdat ik moslim ben he..
Minerva.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:41 schreef Rookert het volgende:
We gaan bier drinken op Genus zijn kamer en dan naar de Hifi van Minerva![]()
Kan prima. Ik zeg toch dat ik het als niet-moslim nog steeds leuk vind.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tis ook niet dat ik hem per se leuk vind omdat ik moslim ben he..
okquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Kan prima. Ik zeg toch dat ik het als niet-moslim nog steeds leuk vind.
Wel de mooiste sociëteit van binnen, buiten is het een gedrochtquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Minerva.![]()
![]()
![]()
Bier op mijn kamer mag altijd.
Nee, hoor. We gaan 's lekker gek doen en zondigen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
ok meet op GB zn kamer met halal bier en halal vlees. Tot dan!
Halal bier klinkt niet erg appetijtelijk...quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
ok meet op GB zn kamer met halal bier en halal vlees. Tot dan!
Vind ik ook!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, hoor. We gaan 's lekker gek doen en zondigen!
Ik ga het klaarmaken.. niet huilenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Halal bier klinkt niet erg appetijtelijk...
Vrouwen moeten van het bier afblijven, wij zitten ook niet aan jullie strijkijzerquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ga het klaarmaken.. niet huilen
Mehhh, Minerva.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wel de mooiste sociëteit van binnen, buiten is het een gedrochtEn de mensen, tja
Welk merk?
En de Marokkanen krijgen weer voorrang boven de restquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje! o.us is eregast!!!!
Ik zei net toch: the more the merrier. Wat loop je nog te janken dan.quote:
wie zegt dat ik een vrouw ben?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vrouwen moeten van het bier afblijven, wij zitten ook niet aan jullie strijkijzer
Er loopt zo'n mongool bij mij in de werkgroep, kwam van Utrecht waar fiscaal recht was opgeheven, heeft ook een manchetknoop met een klokje erinquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mehhh, Minerva.Moet iedereen een polootje aandoen en er dan zo'n sweater omheen binden.
Grolsch, natuurlijk.
Oh, mijn God. Je hebt gedroomd over mij.quote:
Jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oh, mijn God. Je hebt gedroomd over mij.![]()
![]()
En kom op. Mod.Ik?
Puh-lease.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er loopt zo'n mongool bij mij in de werkgroep, kwam van Utrecht waar fiscaal recht was opgeheven, heeft ook een manchetknoop met een klokje erin![]()
![]()
Meewarige blikken altijd
Held
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Huh, ben je naast moslim en Turk nu ook al vrouw
Een beetje zoals het in de werkelijkheid in elkaar zit, dus?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jaik heb alleen niet gezien hoe je eruit zag
![]()
Ja, omdat IHVK wegging
uhhuquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Een beetje zoals het in de werkelijkheid in elkaar zit, dus?
Gaat IHVK weg? Maar goed. Ik word echt nooit mod. Dan leg je je er namelijk bij neer dat je geen leven hebt. (No offence, mods.)
quote:
Watquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
GB.. ik heb het gevoel dat jij heel gezond leeft.
Verklaar nader. Kan kloppen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
GB.. ik heb het gevoel dat jij heel gezond leeft.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die moeten ze op uitwisseling sturen![]()
Je ziet me wel als we naar Sziget gaan.quote:
Oké, even afwegen: ik snoep bijna nooit en eet verder ook niet veel troep zoals fastfood en shit, ik sport best veel (drie keer per week), maar aan de andere kant eet ik best weinig groente en fruit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet niet.. dat dacht ik ineens.
Hoe herken ik je danquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je ziet me wel als we naar Sziget gaan.
Ik vraag me af wat je dan wel eet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oké, even afwegen: ik snoep bijna nooit en eet verder ook niet veel troep zoals fastfood en shit, ik sport best veel (drie keer per week), maar aan de andere kant eet ik best weinig groente en fruit.
Hoe luidt je conclusie?
Gespierde scheurbuikquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oké, even afwegen: ik snoep bijna nooit en eet verder ook niet veel troep zoals fastfood en shit, ik sport best veel (drie keer per week), maar aan de andere kant eet ik best weinig groente en fruit.
Hoe luidt je conclusie?
Jawel, maar ik heb ze aan de waslijn gehangen en die zijn in de tuin dus het is een beetje onzinnig om ze nu te gaan halen, want onderweg naar de tuin kom ik langs welgeteld twéé wc's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Boekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je dan wel eet?
Ik doe een roze strikje in m'n haar. Zoek naar die ene jongen met het roze strikje in z'n haar. Op station Alkmaar.quote:
Rijst, pasta, soep, etc. Daar zit vaak wel groente in, maar niet genoeg. En fruit dus maar een paar keer per week.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je dan wel eet?
Hihihi.quote:
Zou ik dan gezonder leven? Ik eet best vaak groente en fruit, maar ook veel troep.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Rijst, pasta, soep, etc. Daar zit vaak wel groente in, maar niet genoeg. En fruit dus maar een paar keer per week.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb ze aan de waslijn gehangen en die zijn in de tuin dus het is een beetje onzinnig om ze nu te gaan halen, want onderweg naar de tuin kom ik langs welgeteld twéé wc's.True, true.. Maar stel dat je vanavond weer naar de wc moet! dan heb je je flesjes bij de handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens in augustus...quote:
Maar fruit isquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Rijst, pasta, soep, etc. Daar zit vaak wel groente in, maar niet genoeg. En fruit dus maar een paar keer per week.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ergens in augustus...
Oh, mijn God... Ik ga echt even plassen.
Ligt eraan hoeveel troep precies, en of je daarnaast ook voldoende beweegt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zou ik dan gezonder leven? Ik eet best vaak groente en fruit, maar ook veel troep.Zoals nu. Ik ga doei.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
True, true.. Maar stel dat je vanavond weer naar de wc moet! dan heb je je flesjes bij de handJa, precies. Ik heb ze onderweg even gehaald en onder m'n stoel gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Klopt. Ik vergeet het gewoon.quote:
Beloof ik mezelf ook iedere keer maar toch werk ik de kapsalons binnen. Niet echt gezondquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt. Ik vergeet het gewoon.Het komt niet bij me op om fruit te eten tot ik het zie liggen. Maar dan moet ik uit m'n kamer komen.
Hm bij mij is het niet echt fast food ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Beloof ik mezelf ook iedere keer maar toch werk ik de kapsalons binnen. Niet echt gezond
Weet je wat? Ik ga nu fruit halen beneden. (Ik typte per ongeluk 'friet' in.quote:
De spiegel helpt altijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hm bij mij is het niet echt fast food ofzomeer snoep/koek/chocolade enz.
Ik heb geen zelfbeheersing
Dagelijks troep. Chips, chocola, snoep of koek. Sinds dit jaar fiets ik naar school.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:11 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel troep precies, en of je daarnaast ook voldoende beweegt.
I KNOW RIGHTquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef GenusButeo het volgende:
OH MIJN GOD ROOKERT ZO GEVAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111
Die 2,1 km was het toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dagelijks troep. Chips, chocola, snoep of koek. Sinds dit jaar fiets ik naar school.
Straks word je nog vadsig. Hou 's op.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dagelijks troep. Chips, chocola, snoep of koek. Sinds dit jaar fiets ik naar school.
Is dat een verwijzing naar Mean Girls?quote:
1,7 zelfsquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die 2,1 km was het toch?Ik deed dagelijks 7 km heen, 7 km terug.
Nee, het zit in mn genen. Ik word nooit vadsig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Straks word je nog vadsig. Hou 's op.
Hoe lang fiets je in totaal per dag?
Ja, toffe filmquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Is dat een verwijzing naar Mean Girls?
WAT BESEF JE NU PASquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef GenusButeo het volgende:
OH MIJN GOD IK BESEF HET NU PAS
BIL STRAKS WORD JE VADSIG
Ik vind het ook nog steeds geweldig, ja. Heb 't vier keer gezien, of zo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, toffe film
Amanda Seyfried is wel beter geworden, hoewel haar hoofd nog steeds op "![]()
![]()
" staat
Niks tegen Amanda Seyfried.quote:Karen: I can't go out.
[fakes cough]
Karen: I'm sick.
Regina: Boo, you whore.
Wacht maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
WAT BESEF JE NU PAS
IK ZEG TOCH IK WORD NOOIT VADSIG!!
Ja, leuke woordspeling, hè.quote:
Ik heb hem 2 of 3x gezienquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog steeds geweldig, ja. Heb 't vier keer gezien, of zo.
[..]
Niks tegen Amanda Seyfried.![]()
Laat me... Ik ben aan het rouwen, zie je dat niet...quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:26 schreef Ayca het volgende:
Hey eh jullie capslock staat aan, geen dank
zonder mijn naam was dat je nooit geluktquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wacht maar![]()
![]()
[..]
Ja, leuke woordspeling, hè.
I concur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 of 3x gezien![]()
Letters in spiegelbeeld op je voorhoofd plakken![]()
![]()
Linsday Lohan toen ze nog normaal was
quote:Cady: You're not stupid, Karen.
Karen: No, I am actually. I'm failing almost everything!
Cady: Well... there must be something you're good at.
Karen: I can stick my whole fist in my mouth! Wanna see?
Cady: No no no... Anything else?
Karen: Well... I'm kinda psychic. I have a fifth sense.
Cady: What do you mean?
Karen: It's like I have ESPN or something. My breasts can always tell when it's going to rain.
Cady: Really? That's amazing.
Karen: Well... they can tell when it's raining.
Zonder mijn briljante geest had niemand anders die grap ooit kunnen maken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zonder mijn naam was dat je nooit gelukt
Van Amanda & Megan? Jennifer's Body.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:30 schreef Ayca het volgende:
Welke film was dat nou met die zoenscene.. ?
Dat is waar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zonder mijn briljante geest had niemand anders die grap ooit kunnen maken.
Ja, briljant.quote:
Hij is welquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:30 schreef Ayca het volgende:
Welke film was dat nou met die zoenscene.. ?
oké dankquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Van Amanda & Megan? Jennifer's Body.
Daarom.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:33 schreef Ayca het volgende:
Hoe kan je in gods naam nou een vuist in je mond stoppen
Latente lesbo?quote:
Het leven gaat niet over rozen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik word zo gek he. Ik moet dringend op mn andere msn om iets aan iemand te vraegn voor morgen maar dat klote ding doet het niet op mijn pc. Alleen ebuddy maar daar kan diegene niet terugpraten kut kut kut
Ja maar. Ik ook. We hebben nu een groot probleem...quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wil je even stoppen? Ik wil het laatste woord hebben.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja maar. Ik ook. We hebben nu een groot probleem...
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zoals zarGon hier vorige week zei:
Broeierige lippen...
YES!quote:
quote:
...quote:
Vlekken hierquote:
Trouwens, deze chick kan zeker weten goede deep throat zetten, ik zeg het je.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Trouwens, deze chick kan zeker weten goede deep throat zetten, ik zeg het je.
Moet je doen, dat denk ik ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vlekken hier![]()
(*$(*@q*$(*@%&)()@#$ IK BEN HET LEREN ZAT GODVERDE (*^*#%^#75 89734 TYFUS AIDS
Pfff, ik ga zo aan het bier denk ik, alcohol helpen mijn hersencellen vast
O kutje, je hebt me door.quote:
Hoe denk je dat ze haar mond zo heeft opgerekt, de sletquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Trouwens, deze chick kan zeker weten goede deep throat zetten, ik zeg het je.
Ik ook...quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik haat het als ik niet als laatste kan quoten..
quote:
Kun je me helpen met m'n msn? Tis dringend mijn beste vriend.quote:
zal mn neef leuk vindenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat kan ik niet in jouw buurt hihihihiiih
Twee deep throats tegelijk gezet zeker. Wat een sletje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze haar mond zo heeft opgerekt, de slet
Ik had op werk je gesprek met zG gevolgd en ik snapte er echt niks van.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kun je me helpen met m'n msn? Tis dringend mijn beste vriend.
Ik kan op e-buddy maar niet op normale msn.
Vrouwen kunnen nou eenmaal multitaskenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Twee deep throats tegelijk gezet zeker. Wat een sletje.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen nou eenmaal multitasken
Tis dringend. Ik ben wel boos op zaggie nu. .quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik had op werk je gesprek met zG gevolgd en ik snapte er echt niks van.Wacht maar gewoon even op Zaggie.
Je hebt zeker geen smartphone met MSN.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tis dringend. Ik ben wel boos op zaggie nu. .
quote:
quote:
Probeer me nog bij te houden dan.quote:
Nee en de ander wel. Kut bb kan geen berichten van offliners..quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen smartphone met MSN.
ben beetje bezigquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Probeer me nog bij te houden dan.
Oh, mijn God, Bil... Niet blasfemeren, hoor. Straks ga je naar de hel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee en de ander wel. Kut bb kan geen berichten van offliners..
Nee.quote:
Dit.quote:
O.quote:
ga ik al.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oh, mijn God, Bil... Niet blasfemeren, hoor. Straks ga je naar de hel.
Waarom?quote:
Ga ik het einde van de dag anders niet halen?quote:
Ja.quote:
quote:
Je begint het te lerenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ga ik het einde van de dag anders niet halen?
Oké... Het zij zo.quote:
Waarom?quote:
Hoe?quote:
Ik geloof het niet.quote:
YEAHHHquote:
Daarom.quote:
quote:
quote:
quote:
Saolasin bacim.quote:
quote:
Een echte Turk geeft nooit op.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Saolasin bacim.
Ik geef het op. Ik ga.
Drink veel water.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb last van extreme vraatzucht: wat kan ik doen.
Eet alles op...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb last van extreme vraatzucht: wat kan ik doen.
https://windowslivehelp.c(...)95-bc4b-2523f0e460dcquote:This problem was caused by an abnormal termination of Windows Live or its products, this making your Live Contacts damaged.
To slove this, you have to remove the Live Contacts cache folder, and let it download from the server again.
Follow these steps to find out your Windows Live Contacts folder...
First of all, exit Live Messenger, make sure it's not working in background.
For Windows XP,
1. On the Tools menu in Windows Explorer, click Folder Options.
2. Click the View tab.
3. Under Hidden files and folders, click Show hidden files and folders.
4. Confirm changes and exit Folder Options.
5. Change your path to C:\Documents and Settings\[Windows Logon Name]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts
6. Backup the whole folder (or zip it).
7. Delete the folder refer to your Live Messenger email.
For Windows Vista,
1. On the Organize menu in Windows Explorer, click Folder and Search Options.
2. Click the View tab.
3. In the Advanced Settings list, select Show hidden files and folders, make sure that Hide extensions for known file types is not selected, and then click OK.
4. Change your path to C:\Users\[Windows Logon Name]\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contacts
5. Backup the whole folder (or zip it).
6. Delete the folder refer to your Live Messenger email.
Reference Link: http://windowslive.uk.msn(...)-documentid=13308208
Probeer inderdaad de oplossing van Wik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
https://windowslivehelp.c(...)95-bc4b-2523f0e460dc
Maar dat had je zelf ook wel even kunnen googlen hè
MSN/WLM afsluiten, verborgen bestanden weergeven, naar het mapje C:\Users\[Windows Logon Name]\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contacts gaan, dat mapje eerst backup-pen voor het geval dat en daarna de inhoud verwijderen.quote:
ik kom die map niet in, bestaat niet...? zargon niet gek worden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
MSN/WLM afsluiten, verborgen bestanden weergeven, naar het mapje C:\Users\[Windows Logon Name]\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contacts gaan, dat mapje eerst backup-pen voor het geval dat en daarna de inhoud verwijderen.
Welke map probeer je te openen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik kom die map niet in, bestaat niet...? zargon niet gek worden.
C:\Users\[Windows Logon Name]\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contactsquote:
...quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
C:\Users\[Windows Logon Name]\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contacts
Goedemorgen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
oh moet bij die windows logon name wat anders?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
oh moet bij die windows logon name wat anders?
Wat denk je? Als je het niet weet open je het gewoon per map. Kijk anders in C:\Users (Win Vista/7), C:/Documents and Settings (Win XP).quote:
Wil je het gewoon voorzeggen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat denk je? Als je het niet weet open je het gewoon per map. Kijk anders in C:\Users (Win Vista/7), C:/Documents and Settings (Win XP).
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:48 schreef DatASS het volgende:
[..]
* DatASS streept Bilmi van lijstje "Gelin adaylari" af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |