SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Natuurlijk heeft de mof weer de lapo, en een slechte TTEn straks ook nog de wereldbekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
Echt niet.quote:
Is dat zoiets als een kaaskop met de fipo?quote:
Jawohl!quote:
Nee. Ik gun het Duitsland niet.quote:
Ik gun het Nederland nietquote:
Nee, das kut op een Nederlands forum!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Is dat zoiets als een kaaskop met de fipo?
Waarom niet?quote:
Fok! is een duits forumquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:30 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nee, das kut op een Nederlands forum!
Sinds 88' haat ik zequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik denk sowieso niet dat Nederland erg ver komt.
Besserquote:
wat?quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Sinds 88' haat ik ze, in 74 hadden we een muller en nu ook weer daarom gaan we winnen
Verdammt nochmal, was machen Sie mit meinen nachricht?!quote:
majoor droeftoeterquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Sinds 88' haat ik ze, in 74 hadden we een muller en nu ook weer daarom gaan we winnen
IK KAN GEEN DUITS JAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |