Can I have some of your blood?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Borderline is vooral het schemergebied tussen verschillende psychische stoornissen. Het heeft een beetje van alles eigenlijk.
Nee.quote:
Psychologisch, ook heel logisch!quote:
En omdat het ontzettend overlappend is. Ik zie genoeg van ;t autistisch spectrum erin terug.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
Overigens herkent iedereen wel een aantal symptomen. Dat is gewoon omdat het zo breed is.
Ik vind hem best wel goed.quote:
Psychisch was beter geweest.quote:
Die laatste 2 vallen bij mij af, gelukkig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
Overigens herkent iedereen wel een aantal symptomen. Dat is gewoon omdat het zo breed is.
Klopt. Bij mij werd vanaf jongs af aan gedacht dat ik een autist was. Maar tegenwoordig geven ze zo ongeveer iedereen de diagnose borderlinequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En omdat het ontzettend overlappend is. Ik zie genoeg van ;t autistisch spectrum erin terug.
Valt wel mee volgens mij. Ze klieren in ieder geval nog wel met autisme enzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klopt. Bij mij werd vanaf jongs af aan gedacht dat ik een autist was. Maar tegenwoordig geven ze zo ongeveer iedereen de diagnose borderline
Ik wel.quote:
klopt, het wordt tegenwoordig juist idner snel bestempeld met borderlinequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij. Ze klieren in ieder geval nog wel met autisme enzo.
jammquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:34 schreef Myraela het volgende:
Ik ga mijn moeder overhalen een hamburger te bakken.![]()
Sowieso blijft borderline een lastige diagnose om te stellen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:36 schreef Olle. het volgende:
[..]
klopt, het wordt tegenwoordig juist idner snel bestempeld met borderline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |