Ik speel samen met mijn vriendin WoW die ik wekelijks een aantal keren flink neuk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:02 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
![]()
OMG ....... sociale contacten via WoW .... ga eens naar buiten en ga eens IRL vrienden proberen te krijgen. Damn, trieste maagd dat je bent
Jij kijkt zeker ook niet het WK op de tv maar gaat er hoogstpersoonlijk naar toe om iedere mogelijke gelegenheid aan te pakken om zo sociaal mogelijk te zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:02 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
![]()
OMG ....... sociale contacten via WoW .... ga eens naar buiten en ga eens IRL vrienden proberen te krijgen. Damn, trieste maagd dat je bent
WK kijk je met vrienden/familie thuis (met de BBQ aanquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef PerrydePool het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker ook niet het WK op de tv maar gaat er hoogstpersoonlijk naar toe om iedere mogelijke gelegenheid aan te pakken om zo sociaal mogelijk te zijn
of gewoon op je werk. Voetbal kijken EN betaald krijgenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
WK kijk je met vrienden/familie thuis (met de BBQ aan) of in de kroeg. Of in het stadion bij Guus.
Dat zou ik alleen doen als het echt moest. Je kunt geen bier drinken en naderhand moet je nog even doorwerken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:11 schreef Metonae het volgende:
[..]
of gewoon op je werk. Voetbal kijken EN betaald krijgen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:12 schreef Fortitude het volgende:
22 mannen die achter een bal aan rennen.En dan gaat de halve wereld er nog naar kijken ook.
![]()
![]()
Ga alsjeblieft in een dutch dress naar ZA. Daar weten ze wel wat ze met je aanmoeten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:12 schreef Fortitude het volgende:
22 mannen die achter een bal aan rennen.En dan gaat de halve wereld er nog naar kijken ook.
![]()
![]()
Wat een faalvergelijkingquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef PerrydePool het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker ook niet het WK op de tv maar gaat er hoogstpersoonlijk naar toe om iedere mogelijke gelegenheid aan te pakken om zo sociaal mogelijk te zijn
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:51 schreef Dibble het volgende:
Mijn character
Kanka stoer jwz
[ afbeelding ]
Ja, want je hebt geen vriendin (en volgens mij ook nog nooit gehad en naar verwachting zul je die ook nooit krijgen) en door te fappen ben je nog niet ontmaagd ....quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik speel samen met mijn vriendin WoW die ik wekelijks een aantal keren flink neuk.
Ben ik nu ook een maagd?
Flikker toch op manquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:13 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Wat een faalvergelijkingVoor een WK wedstrijd moet je immers naar Zuid-Afrika. Daarbij kijk ik het WK wel het liefst samen met vrienden i.p.v. alleen op een kamertje terwijl je WoW aan het spelen bent.
Zo mooi hoeveel WoW maagden hier op FOK blijkbaar rondlopen
hoiquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:15 schreef Rectum het volgende:
Ik heb nog geen troll kunnen ontdekken in dit topic.
Het is makkelijk hequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:15 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Ja, want je hebt geen vriendin (en volgens mij ook nog nooit gehad en naar verwachting zul je die ook nooit krijgen) en door te fappen ben je nog niet ontmaagd ....
Ik ben een WoW spelende MBOerquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:19 schreef Fortitude het volgende:
Fristi en een zak chips erbij. Hoppa heel de avond raiden. Goede epics halen. Lekker op ventrilo een beetje kletsen. En het kost ook maar 15 euro per maand. In de kroeg ben je al meer kwijt aan alleen maar bier. En wat heb je dan? Volgende ochtend een kater lol. Flikker toch op domme MBO'ers.
Is zeker makkelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:18 schreef Metonae het volgende:
[..]
Het is makkelijk heMensen bashen waar je niks over weet over het internet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |