Ja wat wil je? komt niet bij de Mexx vandaan...quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:17 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik heb dus zo'n ding aangeschaft. Blijkt dat dat ding bij de minste aanraking al oranje word, in plaats van bij hoge lichaamstemperaturen ofzo. Als je hem aantrekt heb je dus altijd gewoon binnen 5 minuten een egaal oranje shirt, maar daar heb ik er al zat van.
Oh ja, en hij stinkt.
Je hebt nu geleerd onder de quote te posten. Bravo. Probeer nu eens de OP niet te quoten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:18 schreef BrotherMarquis het volgende:
[..]
Ja wat wil je? komt niet bij de Mexx vandaan...
Waar heb je het over??quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:19 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je hebt nu geleerd onder de quote te posten. Bravo. Probeer nu eens de OP niet te quoten.
Veel succes met wachten, Nuon is niet zo gul...quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik wilde 'm ook bestellen, maar bedacht toen dat ik NUON al een euro of 15 te veel betaal per maand. Nu wacht ik maar gewoon tot ze dat shirt uit zichzelf naar me toe sturen omdat mijn termijnbedrag veel te hoog is.
Nee, ik zal het waarschijnlijk voor het einde van het jaar niet terug krijgen. Maar ik bel ze van de week wel nog even dat ik graag, nadat ik zelf al 15% verlaagd heb op de website, mijn termijnbedrag nog wat lager zie. Via de website mag maar 1 keer per jaar, met maximaal 15%.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:24 schreef BrotherMarquis het volgende:
[..]
Veel succes met wachten, Nuon is niet zo gul...
Die Nuon is echt bezopen, maar goed je hebt toch stroom nodig... Succes met die eikels!quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, ik zal het waarschijnlijk voor het einde van het jaar niet terug krijgen. Maar ik bel ze van de week wel nog even dat ik graag, nadat ik zelf al 15% verlaagd heb op de website, mijn termijnbedrag nog wat lager zie. Via de website mag maar 1 keer per jaar, met maximaal 15%.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:19 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je hebt nu geleerd onder de quote te posten. Bravo. Probeer nu eens de OP niet te quoten.
Dat het goed is dat je onder de quote schrijft en niet erboven maar dat je nu nog moet leren niet de hele OP te quoten. We zijn niet dom, we hebben de OP ook gelezen.quote:
Inderdaad, heerlijk om te zien altijd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef maxmit het volgende:
OT. Wanneer iemand zo'n shirt aanheeft en het shirt oranje is moet je eens onder de armen kijken. vocht, zweet in dit geval koelt af en zorgt ervoor dat er mooie bruine vlekken onder de armen ontstaan.
Mensen die zo onder hun oksels zweten dat het zichtbaar is zijn sowieso goorlappenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef maxmit het volgende:
OT. Wanneer iemand zo'n shirt aanheeft en het shirt oranje is moet je eens onder de armen kijken. vocht, zweet in dit geval koelt af en zorgt ervoor dat er mooie bruine vlekken onder de armen ontstaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |