Ga eens onderwijs volgen op niveau. Na afloop Opscheppen dat het makkelijk wasquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef julian6 het volgende:
[X] geslaagd ? [ ] gezakt
glansrijk.
Nu ik geslaagd ben bedenk ik me opeens hoe gemakkelijk het allemaal was
In mijn vriendenkring ook iemand op 1 tiende bij geschiedenis.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef Diconnected het volgende:
0,2 te weinig voor geschiedenis... Op naar de her.![]()
had ik ook als je nut erug kijkt hoe makelijk het wasquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef julian6 het volgende:
[X] geslaagd ? [ ] gezakt
glansrijk.
Nu ik geslaagd ben bedenk ik me opeens hoe gemakkelijk het allemaal was
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:42 schreef Diconnected het volgende:
Omgwtfbbq! M'n gemiddelde van alle cijfers bij elkaar is 5,9. Als ik een 6,0 had, was ik gewoon geslaagd.
Mwah, als de ene helft van nederland er een 5 voor had en de andere helft een 7 dan kom je ook al op norm 0,0 uit dacht ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:46 schreef KeizerKuzco het volgende:
Bij ons zijn er veel mensen gezakt door de lage norm van Nederlands. Die lage norm zal wel tot stand zijn gekomen door hoge cijfers voor Nederlands, maar daar heb ik nog niks van gemerkt.
Ik had bijvoorbeeld een 6.9 voor nederlands. Was met n=1 een 7.9 en met n=2 een 8.9 . Waren wel meer mensen die hoge punten hadden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah, als de ene helft van nederland er een 5 voor had en de andere helft een 7 dan kom je ook al op norm 0,0 uit dacht ik.
Oh oké. Dan was het vooral onze school die slecht heeft gescoord op Nederlandsquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:12 schreef themole het volgende:
[..]
Ik had bijvoorbeeld een 6.9 voor nederlands. Was met n=1 een 7.9 en met n=2 een 8.9 . Waren wel meer mensen die hoge punten hadden.
Hey, precies hetzelfde hierquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:12 schreef themole het volgende:
[..]
Ik had bijvoorbeeld een 6.9 voor nederlands. Was met n=1 een 7.9 en met n=2 een 8.9 . Waren wel meer mensen die hoge punten hadden.
Bij mij op school was Nederlands ook slecht gemaakt. Bij heel veel mensen (ook bij mij) was Nederlands mijn laagste cijfer.quote:Oh oké. Dan was het vooral onze school die slecht heeft gescoord op Nederlands
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |