Mensen die zakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iddquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:00 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ben jij gezakt![]()
![]()
Misschien wat minder op de exa SC moeten zitten
Met vinger in de neusquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:06 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Stelt tegenwoordig idd niks meer voor.
At is Klote..quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:31 schreef W_Sneijder het volgende:
ALS DE NORMERING VAN NL 0,1 WAS, WAS IK NU GESLAAGD GODVERDOMME
NU HEB IK HER
dat is echt verneukt... 0,0 is toch ook belachelijk eigenlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:31 schreef W_Sneijder het volgende:
ALS DE NORMERING VAN NL 0,1 WAS, WAS IK NU GESLAAGD GODVERDOMME
NU HEB IK HER
Wat heb je voor AK? Ik heb een 6 op eindlijstquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:27 schreef seiramu het volgende:
GESLAAGD! Havo ^^
Met één 5 op mijn eindlijst voor wiskunde. FUCK YEAH!!
VOOR NIKS OVERGEGEVEN, DAGENLANG NIET KUNNEN ETEN EN NIET KUNNEN SLAPEN BWAHAHAHA.
Haha, ik sta een 6 voor NL. Ik kan echt wel beter dan dat, maar ik weet niet of ik wil/moet herkansen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:07 schreef Emma123321 het volgende:
GESLAAGD!!!
Ik ga wel Engels herkansen, om boven 8 te kunnen staan, maar dat vind ik niet zo erg (het is heel anders dan als je biologie of wiskunde of zo moet herkansen natuurlijk).
7 jaar voor een VMBO diploma?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:18 schreef Zolcon het volgende:
Waaaaaaah eindelijk klaar na 7 jaar!!!! Waaaahhhhhh
Als ik jou was zou ik het alleen doen als je moet loten of zo (zoals ik). Ik bedoel wie vraagt nou over 30 jaar wat je had voor je eindexamen Nederlands??quote:Haha, ik sta een 6 voor NL. Ik kan echt wel beter dan dat, maar ik weet niet of ik wil/moet herkansen.
Ga volgend jaar vwo doen, dus niet echt nodig.. Maar ik vind het doodzonde. Stond 7,4 voor SE, en heb niet eens 5,6 gehaald voor CE.. :/quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:24 schreef Emma123321 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik het alleen doen als je moet loten of zo (zoals ik). Ik bedoel wie vraagt nou over 30 jaar wat je had voor je eindexamen Nederlands??
Veterstrikdiploma, zwemdiploma, vmbo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:31 schreef Nohman het volgende:
Hier ook geslaagd. Diploma nummer drie in de pocket!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |