Gast, ik ga het toch ook doen, ik begon er nu niet overquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit, maar echt nog nooit iemand zo moeilijk zien doen of die iemand meost toevoegen.
Onheilsprofeet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De klok tikt...ieder moment van de dag kan ze iemand anders ontmoeten.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:03 schreef Bragi het volgende:
EN ZIJN HUISGENOOT VINDT M'N TWEETS TOF. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
APquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan kom je echt over als een AdvancedPower.
Oh shit, wie is de vader?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:03 schreef wolvendagen het volgende:
Ja, japs, volgens de dokter ben ik zwanger.
Ja dat dusquote:
Nee, niet erin. Ik raakte het bed aan en was binnen 5 seconden wegquote:
Wat lach je, sjembek?quote:
Nee, dan gebruik ik zelfs nog eerder die reactie van Chuck.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Japsnars, serieus. Ga niet zeggen "gewoon ff wat mensen toevoegen want dat zou wel gezellig zijn![]()
".
Hebben jullie je al opgegeven voor 16&pregnant om de boel te bekostigen?quote:
Jaquote:
Ik kan dit beamen. En ik laat het niet weghalen.quote:
Sowieso daar geen verantwoordelijkheid over afleggen. Het is toch gewoon normaal mensen die je aardig vindt en waar je de msn van hebt gewoon toe te voegen? Als je helemaal gaat uitleggen waarom is nogal apart.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Japsnars, serieus. Ga niet zeggen "gewoon ff wat mensen toevoegen want dat zou wel gezellig zijn![]()
".
Ik word tienermoedermodel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hebben jullie je al opgegeven voor 16&pregnant om de boel te bekostigen?
Oh god, the world is doomed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen. En ik laat het niet weghalen.
watquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kenker, ik ga straks duo jumpen met WD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |