2+7+9+1 = 19quote:
okay weer wat geleerd over de keizerlijke hofhoudingquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:45 schreef Xiance het volgende:
Stroekie:
remy werkt bij de politie, en is niet gespierd
zijn er verder nog vragen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay weer wat geleerd over de keizerlijke hofhouding
Jullie hebben toch geen geheimen meer voor elkaar?quote:
lekker kwijlen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef Deceit het volgende:
Oeh mijn uitzendkracht rick werkt weer hier
quote:
Verliefd?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef Deceit het volgende:
Oeh mijn uitzendkracht rick werkt weer hier
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]Hoe Celestijns!
Ik ga hem NU mee uitvragen voor een chocomelletje!
lichamelijk niet neequote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jullie hebben toch geen geheimen meer voor elkaar?
quote:
Waxxerquote:
Rijles ging goed!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lekker kwijlen?![]()
hoe ging je rijles?
Als een prof!quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:17 schreef Waxxer het volgende:
Achteruit inparkeren beheers je in ieder geval wel.
Ik heb zojuist mijn scherm ondergeproestquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:17 schreef Waxxer het volgende:
Achteruit inparkeren beheers je in ieder geval wel.
heb je al aangevraagdt dan? hoeveel lessen zit je nu dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:16 schreef Deceit het volgende:
[..]
Rijles ging goed!!!
Ik moet me theorie snel halen, en de lessen worden nu 1 x per week..
Als ik me theorie heb paar 2 x per week en dan mag ik op!
Te veel.. al 39 lessen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb je al aangevraagdt dan? hoeveel lessen zit je nu dan?
Heb je nou alweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een erectie?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hou nou s op!
Doe s lief!
Nee ik ben niet verliefd!! Ik ga voortaan alleen maar geilen en lust hebben!
Ik ben 9 keer op examen geweestquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:28 schreef Deceit het volgende:
[..]
Te veel.. al 39 lessen!
En vandaag gingen we een meisje ophalen.. (ik heb eerst 20 lessen gelest en toen anderhalf jaar mee gestopt) die heel de tijd is door gaan lessen.. en nu al op de 200 zit.. gerrrummm!!
Hoop dat ik onder de 60 blijf..
IK ben vanmiddag naar het gemeentehuis geweest om mijn rijbewijs aan te vragen +-50 lessen en 4 examens.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:28 schreef Deceit het volgende:
[..]
Te veel.. al 39 lessen!
En vandaag gingen we een meisje ophalen.. (ik heb eerst 20 lessen gelest en toen anderhalf jaar mee gestopt) die heel de tijd is door gaan lessen.. en nu al op de 200 zit.. gerrrummm!!
Hoop dat ik onder de 60 blijf..
sorry zal me inhoudenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind trouwens dat Yuri de laatste tijd ineens veel praat
Alles kan... ik haal de 100 ook wel met al die herexamensquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
IK ben vanmiddag naar het gemeentehuis geweest om mijn rijbewijs aan te vragen +-50 lessen en 4 examens.
maar gewoon snel je theorie halen dan je instructeur ook praktijk aanvragen,
200dat kan toch niet?
ik vind 200 toch wel heel extreem, deceit betaalde 42 per les, 42x200=8400 en dan nog examens eroverheenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alles kan... ik haal de 100 ook wel met al die herexamens
opschepperquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:40 schreef Peter het volgende:
10 lessen, 1 tussentijdse toets en 1 examen
maar ik behoor nog niet zo lang tot de keizerlijke hofhouding, dus ik ben nog zoekende en heb de laatste personeelsbijeenkomst gemistquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jullie hebben toch geen geheimen meer voor elkaar?
Ik zat ook rond de 90 ofzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:35 schreef TheVulture het volgende:
Alles kan... ik haal de 100 ook wel met al die herexamens
ik zie nu pas dat jij links nu een vele malen leukere foto hebt staan dan dat eng roze poppetjequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lekker kwijlen?![]()
hoe ging je rijles?
Ik mocht van mijn ouders kiezen: Of een brommer met 16 of mijn rijbewijs halen met 18.... die hebben spijt gehadquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vind 200 toch wel heel extreem, deceit betaalde 42 per les, 42x200=8400 en dan nog examens eroverheen
hebben ze echt alles betaaldquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mocht van mijn ouders kiezen: Of een brommer met 16 of mijn rijbewijs halen met 18.... die hebben spijt gehad
Nee, die kan ik vandaag moeilijk krijgen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je nou alweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een erectie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nou de eerste 4 keer hebben ze betaald... daarna kon ik mijn eigen boontjes doppen...quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hebben ze echt alles betaald![]()
ik had gezegd vanaf nu ga je het zelf maar betalen hoor.
Tis maar goed dat ik e rgister geen had van ICT-boy.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:51 schreef Deceit het volgende:
[..]
Nee, die kan ik vandaag moeilijk krijgen!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Zojuist trok ik dus de stoute schoenen aan omdat het blijkbaar Celestijns was zoals ICT-boy en ik voorbestemd waren voor elkaar (2+7+9+1=19). Met een hart wat hoog in m'n keel klopte omdat er lager geen plaats was vanwege vlinders opende ik de Sametime Connect. Typen, backspace, typen, deleten, typen: De moderne versie van stotteren vloog over het scherm, maar uiteindelijk stond de tekst er: "Hoe zou trouwens de chocomel smaken in de stad? Weet jij 't?"
De moderne technologie verbergt stotteren echter niet altijd. "Thom is typing" verscheen en verdween te pas en te onpas op mijn scherm. "HIj weet niet wat hij moet zeggen, hij is geschrokken, hij denkt hallo ik ben geen homo! Hoe ga ik die jongen afpoeieren?!". Uiteindelijk verschenen de groene letters op m'n scherm "Weet jij 't, weet ik 't. Vast beter dan de automatenchoco hier." Dat was alles. Na het verschijn en verdwijn van modern gestotter was dit alles wat eruit kwam. Ik klikte het scherm dan ook teleurgesteld weg en begon m'n papieren op te ruimen die al veel te lang op de hoek van mijn buro lagen.
Toen de archieftaken netjes afgerond waren keerde ik terug naar m'n scherm. Tot m'n verbazing zag ik een balkje oranje knipperen. "Thom". Fuck. Bericht gemist. Vast een verdere afwijzing in de vorm van een "Sorry, erg aardig maar.......". Een beetje aarzelend (niet stotterend) opende ik het scherm met een klik van de muis en besloot de verwachte afwijzing te gaan lezen. "Care to find out? Vanavond? Als je wil tenminste......."
............................ Ik ben verliefd op chocomel.Godver ik dacht dat het echt wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Zojuist trok ik dus de stoute schoenen aan omdat het blijkbaar Celestijns was zoals ICT-boy en ik voorbestemd waren voor elkaar (2+7+9+1=19). Met een hart wat hoog in m'n keel klopte omdat er lager geen plaats was vanwege vlinders opende ik de Sametime Connect. Typen, backspace, typen, deleten, typen: De moderne versie van stotteren vloog over het scherm, maar uiteindelijk stond de tekst er: "Hoe zou trouwens de chocomel smaken in de stad? Weet jij 't?"
De moderne technologie verbergt stotteren echter niet altijd. "Thom is typing" verscheen en verdween te pas en te onpas op mijn scherm. "HIj weet niet wat hij moet zeggen, hij is geschrokken, hij denkt hallo ik ben geen homo! Hoe ga ik die jongen afpoeieren?!". Uiteindelijk verschenen de groene letters op m'n scherm "Weet jij 't, weet ik 't. Vast beter dan de automatenchoco hier." Dat was alles. Na het verschijn en verdwijn van modern gestotter was dit alles wat eruit kwam. Ik klikte het scherm dan ook teleurgesteld weg en begon m'n papieren op te ruimen die al veel te lang op de hoek van mijn buro lagen.
Toen de archieftaken netjes afgerond waren keerde ik terug naar m'n scherm. Tot m'n verbazing zag ik een balkje oranje knipperen. "Thom". Fuck. Bericht gemist. Vast een verdere afwijzing in de vorm van een "Sorry, erg aardig maar.......". Een beetje aarzelend (niet stotterend) opende ik het scherm met een klik van de muis en besloot de verwachte afwijzing te gaan lezen. "Care to find out? Vanavond? Als je wil tenminste......."
............................ Ik ben verliefd op chocomel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tease
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
Ik ga maar eens een boek schrijven danquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:56 schreef TheVulture het volgende:
ANg3l... wat kun jij dingen toch verdomd mooi vertellen... ook al is het niet altijd waar
dat zeg ik the Angel diariesquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een boek schrijven dan
............................ Ik ben verliefd op chocomel.Jij hebt echt te veel tijd op je werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Ik zou 'm kopenquote:
en dan uiteindelijk wordt dat een best-seller en word je gevraagd om het te mede regisseren voor de filmquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik ook en vervolgens vragen om mijn Bio te maken en van een vriend van me, samen tot 1 boek
Die 3 minuten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij hebt echt te veel tijd op je werk
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:06 schreef Deceit het volgende:
[..]
en dan uiteindelijk wordt dat een best-seller en word je gevraagd om het te mede regisseren voor de film
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
in die 3 minuten had je het ook aan hem kunnen vragen![]()
Jouw verhaal laat zich in drie woorden vertellen: "Ik ben verliefd"quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:06 schreef Deceit het volgende:
[..]
en dan uiteindelijk wordt dat een best-seller en word je gevraagd om het te mede regisseren voor de film
want?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:16 schreef Waxxer het volgende:
Ik dacht even van goh, eens even kijken of er iets voor mij is op de arbeidsmarkt, maar ik héb me toch doodgeërgerd net!![]()
Zo. Dat moest ik even kwijt.
Mwa er is heeeeeeeeeel veel te vertellenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jouw verhaal laat zich in drie woorden vertellen: "Ik ben verliefd"
Hou je van draaiorgels?
Sieneke doet de titelsong?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jouw verhaal laat zich in drie woorden vertellen: "Ik ben verliefd"
Hou je van draaiorgels?
Jaquote:
So much dramaquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:19 schreef Deceit het volgende:
[..]
Mwa er is heeeeeeeeeel veel te vertellen
Komen er in jouw memoires ook 2 kampen waar we dan fan van kunnen worden?quote:
Sinds wanneer zingt die?quote:
Niet eens heel vervelendquote:
Dat heb ik dan gemistquote:
owjaquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Intercedentes:
Laat ik het zo samenvatten.
Wil het indd met die vriend van me doen Wim, die er zat.dag ook bij was en met koninginnenacht..quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komen er in jouw memoires ook 2 kampen waar we dan fan van kunnen worden?
The Short Second Life of Stefan Schi......
Jij bent gewoon een fictief persoon he?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:32 schreef Deceit het volgende:
[..]
Wil het indd met die vriend van me doen Wim, die er zat.dag ook bij was en met koninginnenacht..
Zou de film idd 3 a 4 hoofstukken bevatten..
Samen als beste maten in tilburg van 16 tot 19/20 jaar.. , ruzie voor 3 jaar en in die tussentijd mega mega mega veel drama gebeurt van beiden kanten.. en dan sinds december weer terug als beste vrienden!
Oeh klinkt als Dunya & Desie/Sex And The City/Friends/Gossip Girl/Christiane F./Zingen in het donker
Dat ingestudeerde, aangeleerde toontje heb ik nóóit gemogen!quote:
Heuh?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een fictief persoon he?
Nou, daar kunnen we vast wel eem boeketreeksje uit persenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:32 schreef Deceit het volgende:
[..]
Wil het indd met die vriend van me doen Wim, die er zat.dag ook bij was en met koninginnenacht..
Samen als beste maten in tilburg van 16 tot 19/20 jaar.. , ruzie voor 3 jaar en in die tussentijd mega mega mega veel drama gebeurt van beiden kanten.. en dan sinds december weer terug als beste vrienden!
Oeh klinkt als Dunya & Desie/Sex And The City/Friends/Gossip Girl/Christiane F./Zingen in het donker
of ze proppen je ergens tussen waar je niks van af weetquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat ingestudeerde, aangeleerde toontje heb ik nóóit gemogen!Té erg! En het wordt helemaal erg als je dan vragen hebt die ontstaan omdat zij in haar uitleg om de hete brei heen draait, omdat ze níet luistert... Maar ja, ik zie wel. Ik ga niet alles gedetailleerd op Internet zetten, maar ik wil gewoon iets anders. En aangezien "mijn" markt enorm is ingezakt dacht ik,. ik probeer wat op deze manier, maar als het overal zo gaat, ja....
Dat je leven een soap isquote:
Zeg, Deceit, ik bedoel dit goed, serieus, maar als jij een beetje rust ipv penis in je reet wil hebben, dan moet je eerst eens even kijken van, hey, wat maakt er allemaal deel uit van mijn leven, waar steek ik mijn energie in? En als dan blijkt dat je half Hertenkamp om je heen hebt dwarrelen.... dan zou ik toch op een gegeven moment denken van, hey, ik ben nu 23, bijna dan, wíl ík dít?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:32 schreef Deceit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg, Deceit, ik bedoel dit goed, serieus, maar als jij een beetje rust ipv penis in je reet wil hebben, dan moet je eerst eens even kijken van, hey, wat maakt er allemaal deel uit van mijn leven, waar steek ik mijn energie in? En als dan blijkt dat je half Hertenkamp om je heen hebt dwarrelen.... dan zou ik toch op een gegeven moment denken van, hey, ik ben nu 23, bijna dan, wíl ík dít?En als het antwoord daarop dan nee is, dan zou je eens kunnen denken van, dag verslaafde vriend, dag gebruikende fuckbuddy....
Maar wat ik wil zeggen: hoe kún je dat in de vredesnaam handlen allemaal, die drama en dingen om je heen?Ik dacht vroeger altijd dat ik een dorpse provinciaal was dat ik dat nooit had, maar je hoeft niet je best te doen voor er mensen aardig tegen je komen doen die na een tijdje best een beetje spiritueel zwak zaten, maar later kapte ik dat soort dingen altijd meteen eenzijdig af als bleek dat iemand een beetje de weg kwijt was en dan de goedwillende ging gebruiken om zichzelf er weer bovenop te helpen om vervolgens...
Enfin, je vindt me nu vast toch een lul en je doet er denk ik ook niet erg veel mee...
Heb al een keer eerder gehad dat ik een totaaaalll andere omschrijving kreeg van de functie dan het daadwerkelijk was. En dan willen ze natuurlijk niet dat je er na 1,5 week mee stopt, want ook zij hebben een target en wellicht bonussen he?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
of ze proppen je ergens tussen waar je niks van af weet
Journalistiekquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb al een keer eerder gehad dat ik een totaaaalll andere omschrijving kreeg van de functie dan het daadwerkelijk was. En dan willen ze natuurlijk niet dat je er na 1,5 week mee stopt, want ook zij hebben een target en wellicht bonussen he?
Dus ik moet snel afstuderen en dan moet God er maar voor zorgen dat de journalistieke markt aantrekt zodat ik straks niet tussen de Polen asperges sta te steken in Maarheeze ofzo.
Ik kan het ook niet handlen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg, Deceit, ik bedoel dit goed, serieus, maar als jij een beetje rust ipv penis in je reet wil hebben, dan moet je eerst eens even kijken van, hey, wat maakt er allemaal deel uit van mijn leven, waar steek ik mijn energie in? En als dan blijkt dat je half Hertenkamp om je heen hebt dwarrelen.... dan zou ik toch op een gegeven moment denken van, hey, ik ben nu 23, bijna dan, wíl ík dít?En als het antwoord daarop dan nee is, dan zou je eens kunnen denken van, dag verslaafde vriend, dag gebruikende fuckbuddy....
Maar wat ik wil zeggen: hoe kún je dat in de vredesnaam handlen allemaal, die drama en dingen om je heen?Ik dacht vroeger altijd dat ik een dorpse provinciaal was dat ik dat nooit had, maar je hoeft niet je best te doen voor er mensen aardig tegen je komen doen die na een tijdje best een beetje spiritueel zwak zaten, maar later kapte ik dat soort dingen altijd meteen eenzijdig af als bleek dat iemand een beetje de weg kwijt was en dan de goedwillende ging gebruiken om zichzelf er weer bovenop te helpen om vervolgens...
Enfin, je vindt me nu vast toch een lul en je doet er denk ik ook niet erg veel mee...
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een sneer van een oud-leraar, hij was gereformeerd en de scherpste sneer die ik kon bedenken was dat journalistiek voor mij was, als God en de Bijbel voor een evangelist. En achteraf dacht ik, ja, eigenlijk is dat nog echt zo ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Journalistiek
Ik werk nu ook bij een bank Waxxer dus er is ook een leven zonder de journalistiek
Afgerond HBO Journalistiek in Tilburgquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een sneer van een oud-leraar, hij was gereformeerd en de scherpste sneer die ik kon bedenken was dat journalistiek voor mij was, als God en de Bijbel voor een evangelist. En achteraf dacht ik, ja, eigenlijk is dat nog echt zo ook.
Maarrrr wat is jouw educatieve achtergrond dan??
Ja dan moet je helemaal naar Rotterdam gaan!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:48 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet handlen!
Daarom ga ik liever ook naar rotterdam om toch overal afstand van te hebben!
Om die mensen waar ik mee zit de rug toe te keren. Het contact verbreken!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Afgerond HBO Journalistiek in Tilburg
Ik ben in 1997 begonnen, het weekend nadat Prinses Diana vergat te remmen....quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Afgerond??Dan ben je vast in hetzelfde jaar begonnen als ik.
Ik wil ook afgerond zijn.
En bij een bank werken.
Heb je iets tegen asperges steken in Maarheeze?!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb al een keer eerder gehad dat ik een totaaaalll andere omschrijving kreeg van de functie dan het daadwerkelijk was. En dan willen ze natuurlijk niet dat je er na 1,5 week mee stopt, want ook zij hebben een target en wellicht bonussen he?
Dus ik moet snel afstuderen en dan moet God er maar voor zorgen dat de journalistieke markt aantrekt zodat ik straks niet tussen de Polen asperges sta te steken in Maarheeze ofzo.
Geweldigquote:
Je weet denk ik 10 procent van wat er is gebeurd, snap je reactie zeker wel, van wat ik heb verteld.. maar dat is nou het vervelende.. hier heb ik niks aan! Want het gaat veel dieper, sorry!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dan moet je helemaal naar Rotterdam gaan!![]()
Je moet gewoon nergens meer op reageren, laat die mensen stikken die je ooit iets geflikt hebben, want denk maar niet dat ze nu niet meer iets zullen gaan flikken. Zo zijn mensen niet. En zulke mensen al helemáál niet. Naar Rotterdam gaan dáárom lost echt niks op! Dat lost net zo veel op als weer naar een ex gaan. Al helemaal als die zelf genoeg problemen heeft met van alles en nog wat. Helemáál als ze nog zo jong zijn.
dan koop JIJ die toch voor hem, om hem zo wel naar scandianvia te lokken ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:31 schreef Nuno_G het volgende:
yak ik moet binnenkort waarschijnlijk weer weg en ook nog naar sweden![]()
ik belde R en die zei "ik ga niet mee, daar heb ik geen warme kleren voor" wat een eikel
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:01 schreef Deceit het volgende:
[..]
Je weet denk ik 10 procent van wat er is gebeurd, snap je reactie zeker wel, van wat ik heb verteld.. maar dat is nou het vervelende.. hier heb ik niks aan! Want het gaat veel dieper, sorry!
Niet zolang ik het niet doe.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je iets tegen asperges steken in Maarheeze?!
Zie wat TheVulture zegt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:01 schreef Deceit het volgende:
[..]
Je weet denk ik 10 procent van wat er is gebeurd, snap je reactie zeker wel, van wat ik heb verteld.. maar dat is nou het vervelende.. hier heb ik niks aan! Want het gaat veel dieper, sorry!
als er iemand is die kan betuigen dat vluchten niet werkt ben ik het welquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zie wat TheVulture zegt.
Maar wat ik vooral ten eerste wil zeggen is dat je niet zomaar hals over kop naar een andere stad moet gaan vertrekken om van drama en ellende verlost te zijn. Ja, als je uit iets engs als Epe of Genemuiden komt, ja, dán, maar Den Bosch... Vluchten voor zoiets moet je echt niet doen.
Dat is ook wel zo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:13 schreef TheVulture het volgende:
Zonder als een ouwe lul te willen klinken, je moet ook wat dingen meemaken om ze in perspectief te kunnen zien... vaak hangt dat samen met ouder worden...
Exact... en of dat nou liefde, vriendschap, werk is maakt niet uit... je stoot altijd een paar keer je neus maar dan is het de truc daar sterker uit te komen, ook al voelt het op dat moment alsof de wereld vergaat...quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo.Het zijn min of meer echt volwassen dingen waar je mee om moet leren gaan.
Moet ik daar naartoe verkassen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:13 schreef Waxxer het volgende:
Wat dat betreft gaat er niets boven het vredige, welhaast berustende Zwolle.
Face your demons... weglopen heeft geen zin want je komt toch weer op hetzelfde punt uit...quote:
En hoe weet je dat daar idd aspergebedden staan waar ik vroeger wel eens geholpen heb, tot de Polen kwamen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Niet zolang ik het niet doe.
Dat is waar ook, ik dacht eigenlijk al: hoe kom ik toch bij Maarheeze?!
Hahaha, is dat zo??quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe weet je dat daar idd aspergebedden staan waar ik vroeger wel eens geholpen heb, tot de Polen kwamen?
Een maandje Kitzbühel helpt volgens mij ook wel. Geen wilde Mallorcaanse neukvakanties maar gewoon eens even chillen in de gezonde lucht van Kitzbühel. En Hier naartoe verhuizen helpt ook weer niet, want het is hier ook maar een apart gebied, eigenlijk.quote:
Gran Canaria!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een maandje Kitzbühel helpt volgens mij ook wel. Geen wilde Mallorcaanse neukvakanties maar gewoon eens even chillen in de gezonde lucht van Kitzbühel. En Hier naartoe verhuizen helpt ook weer niet, want het is hier ook maar een apart gebied, eigenlijk.
Mijn papa en zijn broers en de neven deden altijd in de zomerweken 't witte goud steken toen dat nog dik verdiende. En ik hielp dan wel eens mee met het kistje dragen en zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha, is dat zo??
Nou dan beginnen we dáár met deel één van je boek. Dat noemen we dan ook 'Tot de Polen kwamen'.![]()
Maar ik gokte dat zo, of misschien wist ik het onbewust... Son ligt ook wel min of meer in de richting en dáár kwam weer die tuthola vandaan die nu wordt vervolgd wegens mensenhandel.
Dus jij hebt nog geholpen op 't boer'nland?
met google alleen vind je veel tegenwoordigquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:35 schreef Deceit het volgende:
[..]
Gran Canaria!
En toch verbaas ik me elke keer weer hoeveel je van me weet.. jij was diegene die al mijn youtube en profielen hebt gevonden? Weet je onderhand ook me echte achternaam?
En nee Kitzbühel is geen optie..!
bijna goed, maar die mevrouw woont in Someren, en dat is toch een kilomteter of 20 verderopquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha, is dat zo??
Nou dan beginnen we dáár met deel één van je boek. Dat noemen we dan ook 'Tot de Polen kwamen'.![]()
Maar ik gokte dat zo, of misschien wist ik het onbewust... Son ligt ook wel min of meer in de richting en dáár kwam weer die tuthola vandaan die nu wordt vervolgd wegens mensenhandel.
Dus jij hebt nog geholpen op 't boer'nland?
ofnee jij was dat! die me hebt na-gegoogled, ben jij d'r al achtegekomen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
met google alleen vind je veel tegenwoordig
Maar voor de polen is het bij de asperges bijna exit, nu er een zelfrijdende asperge steekmachine is die met behulp van gps de weg naar het volgende aspergebed weet te vindenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn papa en zijn broers en de neven deden altijd in de zomerweken 't witte goud steken toen dat nog dik verdiende. En ik hielp dan wel eens mee met het kistje dragen en zoOf dan ging ik met het busje van de boer mee en rondcrossen (totdat ik 1x zelf mocht rijden en dwars over een aspergebed ging
).
En ik heb zelf 6 jaar op een boerderij gewerkt bij de kipjes
ik ook jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:38 schreef Deceit het volgende:
[..]
ofnee jij was dat! die me hebt na-gegoogled, ben jij d'r al achtegekomen?
Ja, nou ja, wat Yuri zei: een beetje van jou zelf en een beetje van Google. Cryptisch: als ik zeg 304, dan zou er bij jou een belletje moeten rinkelen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:35 schreef Deceit het volgende:
[..]
Gran Canaria!
En toch verbaas ik me elke keer weer hoeveel je van me weet.. jij was diegene die al mijn youtube en profielen hebt gevonden? Weet je onderhand ook me echte achternaam?
En nee Kitzbühel is geen optie..!
Kippenboerderij?!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn papa en zijn broers en de neven deden altijd in de zomerweken 't witte goud steken toen dat nog dik verdiende. En ik hielp dan wel eens mee met het kistje dragen en zoOf dan ging ik met het busje van de boer mee en rondcrossen (totdat ik 1x zelf mocht rijden en dwars over een aspergebed ging
).
En ik heb zelf 6 jaar op een boerderij gewerkt bij de kipjes
Laat dat nou de reden zijn dat ik van mezelf niet alles online zetquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
met google alleen vind je veel tegenwoordig
Ik denk dat iedereen hier met een béétje vrije tijd wel wat heeft na-gegoogled.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:38 schreef Deceit het volgende:
[..]
ofnee jij was dat! die me hebt na-gegoogled, ben jij d'r al achtegekomen?
Doe je goed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat dat nou de reden zijn dat ik van mezelf niet alles online zet
Ik ben een kameleonquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kippenboerderij?!![]()
Ik moet echt nog helemaal wennen aan het idee dat je echt uit een dorpje komt met alles wat daarbij hoort.Zo leer je nog eens wat!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:53 schreef hollander87 het volgende:
* hollander87 meldt zich aan voor het homo topic.
Ontzettende aan sog'en op het moment
Robijnquote:
quote:
Frank had het toch nooit over Robijn maar Robijn intensief ?quote:
maar daardoor een niet minder hartelijk welkom hierquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:00 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Robijn![]()
Lurker. Nieuw profiel gemaakt nadat ik mijn oude ww moest wijzigen en de passmailer niet werkte. Daarnaast nooit zo de behoefte gehad om het homo zijn uit te dragen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:00 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Robijn![]()
Lurker. Nieuw profiel gemaakt nadat ik mijn oude ww moest wijzigen en de passmailer niet werkte. Daarnaast nooit zo de behoefte gehad om het homo zijn uit te dragen.
volgens mij was het robijn intensief ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Frank had het toch nooit over Robijn maar Robijn intensief ?
he had ik bloehoese hier nu nog maar als collega rondlopen
die had als oude scharrel van Frank wel het antwoord geweten op zulke elementaire vragen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar daardoor een niet minder hartelijk welkom hier
maar ik gok erop dat Holalnder87 Frank niet meer bewust heeft meegemaakt tijdens zijn commercialsquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij was het robijn intensief ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij is een jaar ouder dan mij dus dat is geen excuusquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik gok erop dat Holalnder87 Frank niet meer bewust heeft meegemaakt tijdens zijn commercials![]()
![]()
De zomer duurt daar ook nog wel even. Maar hij heeft gelijk , ik wil eigenlijk ook niet (lange blonde mannen beeequote:Op woensdag 16 juni 2010 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan koop JIJ die toch voor hem, om hem zo wel naar scandianvia te lokken ?) en het is gewoon niet zoals we gewend zijn, de warmte, het buiten leven, veel opener. Ik vind ook die scandinaviers zo gesloten, alleen hun eigen vriendengroep en verder niks en zo
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.![]()
Je googleled maar een end weg, je kan natuurlijk ook een of ander muffig vragenlijstje tevoorschijn toveren
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
I've got to break free
God knows God knows I want to break free![]()
Yes yes maar heb ik wel op 1 profiel online gezet dus velen weten het wel, van hier, ofja, zouden ze achterkomen, but who caresquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nou ja, wat Yuri zei: een beetje van jou zelf en een beetje van Google. Cryptisch: als ik zeg 304, dan zou er bij jou een belletje moeten rinkelen.
Je échte achternaam, als dat niet de naam is die je overal noemt, die houd je goed geheim.
![]()
![]()
Geen idee wie het is/was. Maar zolang ben ik nog niet homo-homo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij is een jaar ouder dan mij dus dat is geen excuus
I've got to break free
Of vragen om een fotoquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:14 schreef hollander87 het volgende:
Je googleled maar een end weg, je kan natuurlijk ook een of ander muffig vragenlijstje tevoorschijn toveren
Heb je foto?![]()
ik dacht dat je naar den haag moest en daarom dus daar een huis aan het zoeken was.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
De zomer duurt daar ook nog wel even. Maar hij heeft gelijk , ik wil eigenlijk ook niet (lange blone mannen beee) en het is gewoon niet zoals we gewend zijn, de warmte, het buiten leven, veel opener. Ik vind ook die scandinaviers zo gesloten, alleen hun eigen vriendengroep en verder niks en zo
![]()
Je mist heel wat wijze raadquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:15 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb niet bijgelezen, ik ben chago en ik ga straks het terras op.....
Waar ga je terrassen?![]()
hoef je geen homo voor te zijn om de reclame te kennen toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:15 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Geen idee wie het is/was. Maar zolang ben ik nog niet homo-homo.![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoef je geen homo voor te zijn om de reclame te kennen toch?
Dan ontgaat het me gewoon volledig...I want to break free from your lies
I've got to break free
quote:
Daar google je dan maar weer een end op weg![]()
die is ook zo gevonden hoorI want to break free from your lies
I've got to break free
Den Haag is een functie voor een heeeeeeeeeele lange tijd, sweden is even tussendoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik dacht dat je naar den haag moest en daarom dus daar een huis aan het zoeken was.O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
moeten we wel iets hebben om in te vullen op googlequote:Op woensdag 16 juni 2010 17:19 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Daar google je dan maar weer een end op weg![]()
die is ook zo gevonden hoor![]()
![]()
ahzo , hoelang word je daar naartoe verbannen dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Den Haag is een functie voor een heeeeeeeeeele lange tijd, sweden is even tussendoor![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moeten we wel iets hebben om in te vullen op google
Daar is dan het vragenlijstje voor
I've got to break free
Basics
Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je Fok! nickname?
En die van je Fok! user-icoon?
En van je Fok! signature?
Credentials
Hoe ben je terecht gekomen in het [homo]topic?
Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van?
En heb je hem al een keer geneukt (ofzoiets)?
Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Wat is/was je eerste indruk van de [homo]'s?
Hoeveel [homo]'s heb je wel eens IRL ontmoet?
Wie allemaal?
Details
Hoe oud ben je?
Wat is je sterrenbeeld?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Heb je een vriendje (of zoiets)?
Naughty details
Wat draag je 's nachts?
Wat is je favoriete soort ondergoed?
Heb je een Dudesnude profiel? (linkje? :-p )
Hoe groot is jouw penis (indien aanwezig)?
Vragen, vragen, nog meer vragen
Wat wil je ons nog vertellen?
Als je één [homo] één vraag mag stellen, wie zou je dan wat willen vragen?"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Jaaaa 1-0 voor Swissquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:24 schreef Yurithemaster het volgende:
mismo zal nu wel schreeuwend voor de tv zitten
![]()
![]()
maar kan jij je dan nog herinneren dat dit dan op de tv was ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij is een jaar ouder dan mij dus dat is geen excuus![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar kan jij je dan nog herinneren dat dit dan op de tv was ?
nee, kan me de beelden niet voor de geest halen alleen de zin![]()
![]()
over oslo was je toen ook al niet zo enthousiastquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
De zomer duurt daar ook nog wel even. Maar hij heeft gelijk , ik wil eigenlijk ook niet (lange blonde mannen beee) en het is gewoon niet zoals we gewend zijn, de warmte, het buiten leven, veel opener. Ik vind ook die scandinaviers zo gesloten, alleen hun eigen vriendengroep en verder niks en zo
![]()
4 a 5 maanden maar, denk ik.Het is een beetje een zooitje daar, maar fat moet toch wel te doen zijn in een paar maanden en dan naar NL, maar R moet nog toestemmen. Ik ga niet zonder hemquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ahzo , hoelang word je daar naartoe verbannen dan?O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
Bij Lef.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:16 schreef Deceit het volgende:
[..]
Je mist heel wat wijze raad
Waar ga je terrassen?Huh!?![]()
ik hou niet zo van Scandinavia weet je wel hoeveel een fles wijn kost daarquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
over oslo was je toen ook al niet zo enthousiast
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:23 schreef wonderer het volgende:
Basics
Wat is je voornaam? Bas
Wat is de betekenis van je Fok! nickname? deel van mijn naam en geboortejaar origineel
Credentials
Hoe ben je terecht gekomen in het [homo]topic? lurkende en heel veel sog'en
Wat is/was je eerste indruk van de [homo]'s? tja...... lotgenoten, homies, bro's, familie![]()
Hoeveel [homo]'s heb je wel eens IRL ontmoet? 0
Wie allemaal?
Details
Hoe oud ben je? 22
Wat is je sterrenbeeld? schorpioen
Wat voor studie/werk doe je? HBO small business & retail management, en daarbij werk ik in een supermarkt.
Waar woon je (ongeveer)? Bilthoven
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? lang leve google, en nee die hoeft hier niet gepost te worden.... weinig chamante foto's van mij te vinden![]()
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? te veel drinken, beetje fitness als ik me fit voel, ach standaarddingetjes
Heb je een vriendje (of zoiets)? nope
Naughty details
Wat draag je 's nachts? boxer
Wat is je favoriete soort ondergoed? boxer
Heb je een Dudesnude profiel? (linkje? :-p )neuh
Wat wil je ons nog vertellen? Ik weet niet of ik zo'n actief poster ga worden, misschien alleen af en toe een ""
Als je één [homo] één vraag mag stellen, wie zou je dan wat willen vragen? geen vragen op dit moment
I've got to break free
het vragenlijstje van g_e is alles behalve muffigquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:14 schreef hollander87 het volgende:
Je googleled maar een end weg, je kan natuurlijk ook een of ander muffig vragenlijstje tevoorschijn toveren![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik hou niet zo van Scandinavia weet je wel hoeveel een fles wijn kost daar![]()
![]()
![]()
in hoeverre kan je zelf beslissen waar ja heen gaat dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
4 a 5 maanden maar, denk ik.Het is een beetje een zooitje daar, maar fat moet toch wel te doen zijn in een paar maanden en dan naar NL, maar R moet nog toestemmen. Ik ga niet zonder hem![]()
dag luitjes, zojuist weer 10 liter basissaus gemaakt van kilo's groenten, vanavond heb ik een emotieloze, liefdeloze date
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt![]()
heb jij die niet gebookmarkt ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:14 schreef Yurithemaster het volgende:
wie tovert het voorstel vragen lijstje even tevoorschijn?![]()
die halen de zweden uit malmö dan ook massaal in copenhagen. En peuken zijn er ook te geefquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik hou niet zo van Scandinavia weet je wel hoeveel een fles wijn kost daar![]()
![]()
Basics
Wat is je voornaam?
Jan
Wat is de betekenis van je Fok! nickname?
volgens mij was dat ooit es zon japans energizer drankje
Mijn voornaam
Komt uit de musical Elisabeth
Credentials
Hoe ben je terecht gekomen in het [homo]topic?
ik kom hier al af en aan sinds we nog in de drie getallen zaten
VIA?
ik ken heel veel mensen
ik ben nog maagd
Wat is/was je eerste indruk van de [homo]'s?
Beetje verknipt, maar wel lachwekkend
Hoeveel [homo]'s heb je wel eens IRL ontmoet?
2
Wie allemaal?
Vlarp, en Stroekie
Details
Hoe oud ben je?
28/7
Wat is je sterrenbeeld?
Leeuw
Wat voor studie/werk doe je?
Catering Manager / ZZP'er in de ICT
Waar woon je (ongeveer)?
Arnhem
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
kijk maar op http://www.gay.nl/Kaiser
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
staat ook aaaaaaaaallllemaaaaaaaaal op mijn gay profiel
Heb je een vriendje (of zoiets)?
nee!
Naughty details
Wat draag je 's nachts?
Meestal een boxer, en in de winter ook nog wel eens een t-shirt erop
Wat is je favoriete soort ondergoed?
Heb je een Dudesnude profiel? (linkje? :-p )
groot genoeg!
Wat wil je ons nog vertellen?
Eigenlijk niet veel, dit is puur ter vervanging van het eerdere lijstje dat ik nog nooit ingevult heb!
Als je één [homo] één vraag mag stellen, wie zou je dan wat willen vragen?
ik krijg Stroekie regelmatig op audientie om mij volledig bij te kletsen over alles wat ik mis / vragen die ik heb
En hier staat ook al weinig nuttigs..![]()
Toch grappig dat elke keer als er hier een nieuwe zich meldt sommigen als vliegen op de stroop vliegen
En ook altijd dezelfden
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
ik kan wel weigeren, maar dat is niet zo goed voor mijn carrierequote:Op woensdag 16 juni 2010 17:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
in hoeverre kan je zelf beslissen waar ja heen gaat dan?O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
dan schiet je ook niet veel mee op nee als je hogerop wilt komen. en tis 'maar' 4/5 maanden ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik kan wel weigeren, maar dat is niet zo goed voor mijn carriere![]()
dat krijg je met mensen die zo snel verliefd zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:56 schreef TheVulture het volgende:
Toch grappig dat elke keer als er hier een nieuwe zich meldt sommigen als vliegen op de stroop vliegen
En ook altijd dezelfden
ielk weekend met de bootquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die halen de zweden uit malmö dan ook massaal in copenhagen. En peuken zijn er ook te geefmaar gelukkig krijgen we wel compensation voor de locatie
IK heb nog niets gezegdquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:56 schreef TheVulture het volgende:
En ook altijd dezelfden
Fijn wordt ie he! Nou emoties mogen wel. Ik ben nl ERG empatisch. Maar liefdeloos wordt ie wel jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
dag luitjes, zojuist weer 10 liter basissaus gemaakt van kilo's groenten, vanavond heb ik een emotieloze, liefdeloze date
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Ik was er toevallig ff nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:56 schreef TheVulture het volgende:
En ook altijd dezelfden
L'Amour menaçant:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:56 schreef TheVulture het volgende:
En ook altijd dezelfden
Het zal de jeugdafdeling van dit topic zijn (hoop ik)
I've got to break free
nog een paat stappen en ik ben erquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan schiet je ook niet veel mee op nee als je hogerop wilt komen. en tis 'maar' 4/5 maanden ja.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nuno_G op 16-06-2010 18:09:26 ]O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
Wat leuk ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan schiet je ook niet veel mee op nee als je hogerop wilt komen. en tis 'maar' 4/5 maanden ja.
![]()
![]()
![]()
Blijf hopenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:02 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Hoe is het met chocoboyquote:
Ga je dan zijn poezen aaien?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fijn wordt ie he! Nou emoties mogen wel. Ik ben nl ERG empatisch. Maar liefdeloos wordt ie wel ja
![]()
![]()
Ik hoef geen 2e pappaquote:
I've got to break free
Ok, dat zegt genoeg, Ang3l, Stroekie en ik houden onze mond wel....quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:02 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Maar vertel eens, ik zag dat je een KPD-registratie hebt. Hoe is dat tot dusver bevallen en wat heeft dat met je gedaan? Wat heb je zoal bekeken en heeft dat in meerdere of mindere mate je leven, of je "zijn" veranderd?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:02 schreef hollander87 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ok, dat zegt genoeg, Ang3l, Stroekie en ik houden onze mond wel....
Is er nieuw vlees? Straks even teruglezen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
je hoeft niet bang te zijn voor de topic opaquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:02 schreef hollander87 het volgende:
[..]
die kan met z'n valse tanden toch niet meer bijten
![]()
overigens denk ik wel dat je er baat bij zou hebben, het blijkt her en der nog wat te schorten aan je opvoeding,quote:
mischien toch eens aan een pappa denken die je WEL wat respect bij kan brengenEn hier staat ook al weinig nuttigs..![]()
maar wel heerlijk pijpenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hoeft niet bang te zijn voor de topic opadie kan met z'n valse tanden toch niet meer bijten
Die is fictief al met me getrouwd.quote:
In werkelijkheid heeft ie morgen zijn 1 na laatste stagedagL'Amour menaçant:
Ach nieuwsgierigheid hequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar vertel eens, ik zag dat je een KPD-registratie hebt. Hoe is dat tot dusver bevallen en wat heeft dat met je gedaan? Wat heb je zoal bekeken en heeft dat in meerdere of mindere mate je leven, of je "zijn" veranderd?
![]()
Ik heb er wel een paar keer rondgekeken maar ik kan niet zeggen dat ik er van ga soppen op m'n bureaustoel. Ik heb de AT een keertje doorgekeken en lesbo'sgemeden. Ik heb weer aan de onbedwingbare nieuwsgierigheid voldaan en dat was het wel weer.
I've got to break free
dan MOET je echt nu je kans grijpen hoor!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is fictief al met me getrouwd.
In werkelijkheid heeft ie morgen zijn 1 na laatste stagedag
straks blijf je je hele leven vragen "maar hoe zou het nou geweest zijn.."
da's geen leven die ik je gun engeltje
Vertel dat maar aan de personen in kwestiequote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hm nog niet echt iets heel sprekends of absurds gevonden, geen zonnehoeden of stijltangen. Het kan nog ALLE kanten op!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er nieuw vlees? Straks even teruglezen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
de overheid erkent dat zweden een gat isquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ielk weekend met de bootmaar gelukkig krijgen we wel compensation voor de locatie
![]()
![]()
Bedankt, dat scheelt weer een maaltijd vanavondquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
je vergeet mieke te noemen bij de bejaardenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ok, dat zegt genoeg, Ang3l, Stroekie en ik houden onze mond wel....![]()
![]()
Mijn aanwezigheid is vanavond echter niet op aan het vallen. Ik ga dan maar eten.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
zonnehoedenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm nog niet echt iets heel sprekends of absurds gevonden, geen zonnehoeden of stijltangen. Het kan nog ALLE kanten op!
stijltangen
handtas
make up
skinnyjeans
I've got to break free
oh shatz, ik speel alleen in op de algemene gedachten over mijn minivakantie met stroekie...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bedankt, dat scheelt weer een maaltijd vanavond
Wees blij dat ik je voorganger heb weggejaagd danquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:21 schreef hollander87 het volgende:
[..]
zonnehoeden
stijltangen
handtas
make up
skinnyjeans
dat idee heb ik doorgaans ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn aanwezigheid is vanavond echter niet op aan het vallen. Ik ga dan maar eten.
![]()
het wend vanzelf!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben je dan eindelijk hoofd assisent sanitair onderhoud?![]()
ik heb net gegeten, maar gelukkig kan ik tegen zulk soort dingen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bedankt, dat scheelt weer een maaltijd vanavond![]()
Da's psychologie... jullie proberen door het hier te bevestigen het feitelijk te ontkrachten, terwijl jullie in realiteit gewoon dampende seks hebben gehad...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh shatz, ik speel alleen in op de algemene gedachten over mijn minivakantie met stroekie...
Erikquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn aanwezigheid is vanavond echter niet op aan het vallen. Ik ga dan maar eten.
gisteren hadden we nog netjes op je gewacht met dat verhaal over uitspugenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bedankt, dat scheelt weer een maaltijd vanavond![]()
![]()
dapend?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's psychologie... jullie proberen door het hier te bevestigen het feitelijk te ontkrachten, terwijl jullie in realiteit gewoon dampende seks hebben gehad...
wat dacht je van stomend?En hier staat ook al weinig nuttigs..![]()
De volgende keer zou ik gewoon niet meer wachten maar gelijk op ctrl-alt-del drukkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gisteren hadden we nog netjes op je gewacht met dat verhaal over uitspugen
whatever makes your boat floatquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gisteren hadden we nog netjes op je gewacht met dat verhaal over uitspugen
Want jij wil niet weten wie hier meeleest en alles?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:56 schreef TheVulture het volgende:
En ook altijd dezelfden"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
en fijn en heerlijk dat het wasquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's psychologie... jullie proberen door het hier te bevestigen het feitelijk te ontkrachten, terwijl jullie in realiteit gewoon dampende seks hebben gehad...![]()
Oh, dat heb ik ook wel is! Zo irritant is dat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:25 schreef Xiance het volgende:
mijn rechter oog blijft maar huilen, bah!"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Ik kan me een opmerking van Stroekie herinneren in Amsterdam die dat helaas tegenspreektquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's psychologie... jullie proberen door het hier te bevestigen het feitelijk te ontkrachten, terwijl jullie in realiteit gewoon dampende seks hebben gehad...En Mike kan het zich vast ook wel herinn... oh nee, Mike niet
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
zit niet op m'n nokia n95quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De volgende keer zou ik gewoon niet meer wachten maar gelijk op ctrl-alt-del drukken![]()
![]()
welke opmerking? nu maak je MIJ nieuwsgierigquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan me een opmerking van Stroekie herinneren in Amsterdam die dat helaas tegenspreektEn Mike kan het zich vast ook wel herinn... oh nee, Mike niet
Ik zal wel hopeloos ouderwets zijn, maar ik vind niet dat ik dat soort persoonlijke dingen die me in vertrouwen zijn verteld zomaar online kan flikkerenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
welke opmerking? nu maak je MIJ nieuwsgierig
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
goed punt, ik vraag het stroekie welquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zal wel hopeloos ouderwets zijn, maar ik vind niet dat ik dat soort persoonlijke dingen die me in vertrouwen zijn verteld zomaar online kan flikkeren
Hou die gedachte vastquote:
ik val ook de hele tijd in slaapquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook wel is! Zo irritant is dat.
en ik ben echt nooit ziek
PMquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zal wel hopeloos ouderwets zijn, maar ik vind niet dat ik dat soort persoonlijke dingen die me in vertrouwen zijn verteld zomaar online kan flikkeren![]()
![]()
![]()
onderweg terug naar het spoor was datquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan me een opmerking van Stroekie herinneren in Amsterdam die dat helaas tegenspreektEn Mike kan het zich vast ook wel herinn... oh nee, Mike niet
![]()
![]()
maar jouw sexleven moet wel enorm beroert zijn he,quote:
heb je geen zelfmoordneigingen?En hier staat ook al weinig nuttigs..![]()
Mijn inbox is vol.quote:"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Oh, je weet dus wel waar ik het over hebquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
onderweg terug naar het spoor was dat
de afgelopen drie dagen heb ik ruim 40u geslapen hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat je maar een paar uur slaapt per dag
ik ben vanmiddag in slaap gevallen, verder ben ik vandaag redelijk wakker
maarja, k heb geen stem, dus kan ook niet werken
Volgens mij moet jij gewoon even naar de dokter.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
de afgelopen drie dagen heb ik ruim 40u geslapen hoor
ik ben vanmiddag in slaap gevallen, verder ben ik vandaag redelijk wakker
maarja, k heb geen stem, dus kan ook niet werken"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
hoe komt je daar nou weer op dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:38 schreef Xiance het volgende:
zou tommy hilfiger m nog omhoog kunnen krijgen?![]()
![]()
Alleen als ie iemand in een Bjorn Borg boxer zietquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:38 schreef Xiance het volgende:
zou tommy hilfiger m nog omhoog kunnen krijgen?
Eerder SEX.quote:"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
dan krijg ik pilletjes en poedertjesquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij gewoon even naar de dokter.
ik blijf gewoon lekker even thuis, kan ik maandag weer fris aant werk!
tis gewoon de stress van het afgelopen jaar, eerst die baanswitch die niet helemaal loopt zoals het moet,
toen mijn nichtje's voogdij waar we al een hele poos mee bezig zijn..
ik had het laatst al aangekondigt, ik ken mijn lichaam gewoon te goed, normaal had ik al een weekje vakantie genomen om lekker even te relaxen, maar dat zit er nu gewoon niet inEn hier staat ook al weinig nuttigs..![]()
ik was even nieuwe kleding aant kopenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe komt je daar nou weer op dan?
Nu je het zegtquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
maar jouw sexleven moet wel enorm beroert zijn he,
heb je geen zelfmoordneigingen?
Als je van goeie seks slecht gaat spellen dan kom ik blijkbaar veel te weinig aan mijn trekken!Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
en ja zag wat van hem en dacht opeens van 'goh zou die nog kunnen neuken?'quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik was even nieuwe kleding aant kopen![]()
![]()
die heb ik nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen als ie iemand in een Bjorn Borg boxer ziet
Terwijl trekken nou wel zo'n beetje het makkelijkste is in een sekslevenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Als je van goeie seks slecht gaat spellen dan kom ik blijkbaar veel te weinig aan mijn trekken!
er zijn maar weinig nieuwe mensen die zich langer dan 2 weken staande houden hier, deze nieuwe geef ik een week, waar kan ik inzettenNiet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt![]()
tuurlijk welquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, je weet dus wel waar ik het over hebik flap er niet zomaar dingen uit
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en ja zag wat van hem en dacht opeens van 'goh zou die nog kunnen neuken?'
volgens mij moeten we maar een commissie in het leven roepen om te onderzoeken waaromquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
er zijn maar weinig nieuwe mensen die zich langer dan 2 weken staande houden hier, deze nieuwe geef ik een week, waar kan ik inzetten![]()
![]()
een week?!?!?!?!?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
er zijn maar weinig nieuwe mensen die zich langer dan 2 weken staande houden hier, deze nieuwe geef ik een week, waar kan ik inzetten
WTF!?!?!?!En hier staat ook al weinig nuttigs..![]()
Ooit Huis Clos (met gesloten deuren) van Sartre gelezen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij moeten we maar een commissie in het leven roepen om te onderzoeken waarom
Wij zijn veroordeelt tot elkaar, de hel dat zijn wij.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt![]()
D'r zijn er hier wel wat die:
- of een chill-pil moeten hebben
- of flink de bodem van de fles moeten zoeken
- of flink doorgepaald moeten worden
Aan het gezeur te horen
dag![]()
gelukkig heb ik jouw toestemming nergens voor nodig, wijfquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:49 schreef Ghostfury het volgende:
Tsjongejonge Xiance. Wat zeik je teveel zeg.
noem eens namen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:51 schreef Peter het volgende:
Aan het gezeur te horen![]()
![]()
En jij biedt je aan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:51 schreef Peter het volgende:
Aan het gezeur te horen
[HOMO] # 2792 - Waar we nieuwelingen van harte welkom heten"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |