Ik help je wel als je je verspreektquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh ja.. I'd better keep my mouth shut.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar goed, dat is de enige waarvan ik bedenken dat het leeftijdstechnisch nog een beetje bij Myraela past.
Nee. Gewoon echt. Nee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar goed, dat is de enige waarvan ik bedenken dat het leeftijdstechnisch nog een beetje bij Myraela past.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef vencodark het volgende:
Wiki: Over Tweety’s geslacht is lange tijd discussie geweest. Veel fans dachten dat Tweety een vrouwtje was, maar in de tv-serie The Sylvester and Tweety Mysteries werd bevestigd dat hij een mannetje is.
2 maanden en 3 dagen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
oh en de rest wacht braaf tot ze 18 is?
Mijn ondergrens is 20.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
oh en de rest wacht braaf tot ze 18 is?
In Deventer woonde een gozer die door iedereen Tweety genoemd werd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef vencodark het volgende:
Wiki: Over Tweety’s geslacht is lange tijd discussie geweest. Veel fans dachten dat Tweety een vrouwtje was, maar in de tv-serie The Sylvester and Tweety Mysteries werd bevestigd dat hij een mannetje is.
Waarom heb je eigenlijk deze nickname?quote:
Voelden we ons ook maar zoals nu als we straks echt bejaard zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja sorry, de rest hier is bejaard in jouw ogen.
Niemand is ouder dan ik. Dus niemand is bejaard.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:07 schreef RealZeus het volgende:
Ja sorry, de rest hier is bejaard in jouw ogen.
euhm..... zo zal je maar bekent staanquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:07 schreef Kluts het volgende:
In Deventer woonde een gozer die door iedereen Tweety genoemd werd.
Maar dat was omdat hij een kip geneukt zou hebben.
Wat een pauperdorp is het toch ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |