ben ik het wel mee eens, hoewel ik erg gecharmeerd ben van het aquarium in Artis.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:49 schreef Robar het volgende:
Blijdorp! Zeker een stuk mooier dan Artis. De enige charme van Artis is dat het een "echte" stadsdierentuin is. Blijdorp is veel ruimer opgezet met grotere verblijven voor de dieren, meer een "moderne" dierentuin.
Maar dat is volgens mij ook de enige reden waarom je naar artis zou willen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben ik het wel mee eens, hoewel ik erg gecharmeerd ben van het aquarium in Artis.
Blijdorp is natturlijk veel mooier, maar in Artis loop je even terug in de tijd als je het aquarium gebouw binnenloopt.
quote:foto Op woensdag 16 juni 2010 10:58 schreef Ticootje het volgende:
En er zijn jonge tijgertjes in blijdorp!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Twee tijgertjes geboren in Diergaarde Blijdorp / Two tigers born Rotterdam Zoo
Dan nog.. Tijgers zijn machtig mooie beesten!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kleine tijgetjes worden groot![]()
kijk maar wat er met knut is gebeurd...
In Artis loop je sowieso terug in de tijd. De tijd waarin het welzijn van de dieren er niet echt toe deed.quote:foto Op woensdag 16 juni 2010 10:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben ik het wel mee eens, hoewel ik erg gecharmeerd ben van het aquarium in Artis.
Blijdorp is natturlijk veel mooier, maar in Artis loop je even terug in de tijd als je het aquarium gebouw binnenloopt.
Was dat in 1958 ofzo ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:23 schreef dandybleu het volgende:
Geen flauw idee : Ik heb ze allebei ooit bezocht en ze zijn allebei dus waanzinnig .... Het is als de keuze tussen een appel en een peer ha ha
zelf toen ik tiener was had ik een van mn eerste afspraakjes met een meisje.....Toen gingen we dus naar blijdorp .....En gewoon voor de lol zijn we toen over het hek geklommen aan de achterkant en dan kom je ergens achter de apen terecht.......
( Later betaalde ik gewoon hoor..... Maar in Rotterdam ik de beveiliging niet echt optimaal dus ha ha )
Ongeveer tien jaar terug....quote:
Das met loslopende pinguïns toch?quote:
Bokitoquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:28 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Ongeveer tien jaar terug....
Ha ja ij Blijdorp heb je de beroemde ontsnapte aap-gorilla die een vrouw heeft aangevallen.....Bonkito heet ie geloof ik ? Ha ja sorry galgen humor hier.....Ik vond zowel artis als blijdorp echt allebei een feest....
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop