Beter dan de huidige toekomstige visie van sommigequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:28 schreef kepler het volgende:
[..]
Nee, oude games opnieuw uitbrengen in HD, dat is de redding van de game-industrie![]()
Die zak met geld moet net zo groot als zijn pens zijn geweest.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Dat hij zich bij Sony zn kop laat zien is alop zich
Heh, dat was toch allang bekend??quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ben nog steeds aan het bijkomen van Portal 2....MEGATON!
Serieus? Wat dat niet al bekend? Maar serieus Gijs,... een add-on bij Orange box. Nu een eigen spel geworden,... soort puzzle game waar je nog meer dan een jaar aan moeten werken. Ja dat deed het niet echt bij mij. Had liever Episode 3 gezien.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ben nog steeds aan het bijkomen van Portal 2....MEGATON!
Portal was toch een GOTY contender voor mij hoor. Zoooooo genoten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus? Wat dat niet al bekend? Maar serieus Gijs,... een add-on bij Orange box. Nu een eigen spel geworden,... soort puzzle game waar je nog meer dan een jaar aan moeten werken. Ja dat deed het niet echt bij mij. Had liever Episode 3 gezien.
Niet dat hij op de PS3 uitkwam en dat dat de beste versie zou worden.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die zak met geld moet net zo groot als zijn pens zijn geweest.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:34 schreef Chocobo het volgende:
Ik voel het einde naderen,... dit was het dan echt,... geen megaton,... niks? Is er dan echt niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Ben blij voor je Gijs, maar deze show is echt kansloos. Geschiedenis is geschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
5e am i rite?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:38 schreef Chocobo het volgende:
Proest,.... GT5. Wat is dit,... GT5's derde E3 bezoek?
Beste versie? Terwijl Valve altijd al moeite had met ontwikkelen voor de PS3quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet dat hij op de PS3 uitkwam en dat dat de beste versie zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |