Als het er niet opzit is het weer lame..quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo waar,... dat bloed om sterven aan te duidenBeen there done that!
Geen idee,... maar al 4 jaar lang die shit Gijs. Ik al die CoD delen en nieuwe en oude FPS vervolgen. Doe mij maar de Halo manier danquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als het er niet opzit is het weer lame..
Ik zie ook niet veel verschil met diverse shooters, maar ja nieuwe maps, nieuw menu, levelling systeem dat is dan nieuw per shooter.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee,... maar al 4 jaar lang die shit Gijs. Ik al die CoD delen en nieuwe en oude FPS vervolgen. Doe mij maar de Halo manier dan
OMFG!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:47 schreef Strolie75 het volgende:
'Joran krijgt aids toegediend als wraak'
Ze moeten eens zo'n smiley met een Maroc vlag maken. Kan in best topics gepost worden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:52 schreef Chocobo het volgende:
Privacy,......![]()
Grachtduw-Marokkaan eist privacy
En de politie kan er niets mee doenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:52 schreef Chocobo het volgende:
Privacy,......![]()
Grachtduw-Marokkaan eist privacy
Hij heeft het gelukkig alleen nog maar erger gemaakt. Zowel de bangmaakbrief van zijn advocaat alsmede het filmpje zijn weer keihard online gezet,.... kijk op dit soort punten waardeer ik Geenstijl zooooquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze moeten eens zo'n smiley met een Maroc vlag maken. Kan in best topics gepost worden.
Proestquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:12 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof dat ik een excuus facebook ga opzetten en mij ga excuseren voor al die culturele prachtmensen.
Racist!quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:12 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof dat ik een excuus facebook ga opzetten en mij ga excuseren voor al die culturele prachtmensen.
Echt veel gayer kan niet.quote:
Halo blijft één van de beste FPS aller tijden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Halo, tsja het is Halo en naar mijn idee echt een perfecte shooter, qua graphics ben ik geen zeur en vind ik het allemaal prima. De beta had leuke nieuwe toevoegingen en voor de rest dezelfde en vooral vertrouwde gameplay.. ik ben halo man, september weer gaan genieten en killen
de trailers van Reach hebben me echt veel gehypedquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Halo blijft één van de beste FPS aller tijden.
Het spel is ook zo vertrouwd, zeker de mp na deeltje 2.
Heb net de boeken binnen, binnekort ff lezen.
September.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:03 schreef kepler het volgende:
[..]
de trailers van Reach hebben me echt veel gehyped
De beta was al erg tof om te spelen, en ik kan niet wachten tot oktober (september? november?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |