Ja hij was wel een beetje te gemakkelijk... maar is ook wel een keer leukquote:
quote:
Hadden ze geen parkeerplek voor em gereserveerd?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:25 schreef Vlarp het volgende:
Ruud Lubbers heeft z'n auto trouwens tegen een hek geparkeerd op het Binnenhof
Eh ja goed!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:25 schreef Waxxer het volgende:
Dat deed je trouwens snel, Bartjebart. Maar vertel nou toch eens, hoe is het met je poehoes?
Komende week vrees ik dat niet kan, misschien volgende week weer een filmpje doen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik jou stiekem ook![]()
Wanneer zien we elkaar weer?
Hij vergat de handremquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hadden ze geen parkeerplek voor em gereserveerd?
Echt waar?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:25 schreef Vlarp het volgende:
Ruud Lubbers heeft z'n auto trouwens tegen een hek geparkeerd op het Binnenhof
Ja is goed... volgende week kan ik wel... sms'en we wel evenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Komende week vrees ik dat niet kan, misschien volgende week weer een filmpje doen?
Dat is toch juist leuk en lief?? Heb je een fotootje of iets?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh ja goed!Hij is heul (lees: te) speels
Erikquote:
quote:
Oeh... das stom...quote:
How Rudequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
http://twitter.com/fritswester/status/16241731915
Ow ja... behalve dat ie telkens denkt in m'n handen te mogen bijten en zoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is toch juist leuk en lief?? Heb je een fotootje of iets?Of is dat heel intiem wat ik nu vraag, een foto van je poes?
![]()
Wel veel spelen hoormet een touwtje en alles en dat hij dan springt en alles. Komt hij ook op schoot om te slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |